Arval A/S
Herlev

Sales Supporter

Barselsvikariat ca.12 mdr (1/6-24 til 31/5-25)

Er du engageret og klar til at tage din karriere til et nyt niveau? Har du samtidig lysten og evnerne til at gå et ekstra skridt for at skabe den bedste kundeoplevelse i Danmarks hurtigst voksende leasingselskab? Hvis JA, så er du formentlig vores nye kollega i Arval A/S.

Drevet af et passioneret og dygtigt team, er Arvals mission at levere de bedste bæredygtige mobilitetsløsninger på flådemarkedet og at tilbyde et komplet sortiment af flådeleasingtjenester til vores kunder.

Om Arval:

Arval er grundlagt i 1989 og er et datterselskab af den franske bank BNP Paribas. Arval er specialiseret i full-service-erhvervsleasing af firmabiler til store såvel som små og mellemstore virksomheder. Arval kom til Danmark i 2012 og har på kun 10 år, formået at etablere sig på det danske marked, med vækstrater, der har gjort Arval fortjent til titlen som Danmarks hurtigst voksende leasingselskab.

Vi søger nu en Sales Supporter barselsvikar til vores Account Management team i Herlev, der skal supportere vores interne Account Managers samt servicere vores kunder i hele Danmark. Du vil referere til vores Sales Team Manager og blive en del af et team med 7 kollegaer, som alle arbejder professionelt og serviceminded. Vi lægger stor værdi i fællesskab og godt humør og gør vores bedste for at skabe rammerne herfor.

I rollen som Sales Supporter er der et stort potentiale for faglig og personlig udvikling og - hvis du viser vilje og lyst, har du mulighed for en fremtidig karriere i Arval både nationalt og internationalt. Arval er et sted, hvor du kan udvikle dig, og hvor du altid kan regne med stærk ledelsesmæssig opbakning.

Som en del af onboarding-forløbet vil du få en grundig oplæring i vores leasingprodukter og mobilitetsløsninger samt introduktion til bil- og leasingindustrien generelt. Du vil hovedsageligt blive ansvarlig for at supportere dine Account Manager kollegaer via opdatering af kundeoplysninger og andre administrative opgaver i teamet. Du vil endvidere supportere vores Business Managers og hjælpe til med salgsaktiviteter.

Personen, vi søger, er en proaktiv Sales Supporter, som har en naturlig interesse for administrative opgaver – da rollen fungerer som en supportfunktion og bindeled til og for vores Account Managers.

Om rollen:

  • Support af Account Management team
  • Udarbejdelse af rapporter
  • Besvarelse af opkald og servicering af kunder
  • Support til tilbudsgivning, ordre, kontrakt ændringer m.m.
  • Opdatering af systemer
  • Support på alle niveauer i Arval – vi løfter i flok
  • Mange bolde i luften - i mange situationer teamets ”blæksprutte”.

Øvrige opgaver:

  • Beskatningsændringer
  • Genberegninger
  • Forlængelser
  • Debitorskifte
  • Regninger på eftermonteret udstyr sættes på kontrakt
  • Ændring i forsikringer
  • Opfølgning på mdl tjek fra forsikring
  • Oprettelse af management kontrakter
  • Oprettelse/ændring af driver data
  • Ændring af costcenter
  • Fuel rapporter
  • Diverse admin opgaver fra Account Managers
  • Opfølgning på udløbslister
  • Alt dokumentation som skal gemmes i archive
  • Manuelle invoices
  • Brugerskifte
  • Generel rettelser – Relief vehicle, forsikring, grøn ejer på kontrakter
  • Backup på telefoner
  • Special invoice report
  • Opdatering af bil lister

Dine færdigheder:

Du har en relevant mellemlang uddannelse samt gerne interesse for den finansielle sektor og/eller bilbranchen, og du er vant til at betjene kunder. Du har gerne en solid erfaring med kundeservice i B2B segmentet og trives med at have travlt i perioder. Du kan kommunikere på alle niveauer, taler og skriver godt dansk og kan beherske engelsk på professionelt niveau, ligesom det er vigtigt, at du har flair for IT. Du vil kunne basere din arbejdsgang på et stærkt IT-system, og forudgående kendskab til leasing og fleet management kan være en fordel – men er ikke et krav.

Dig:

Det er afgørende for os, at du kan se dig selv i rollen i længere tid. Som person er du struktureret, ikke bange for at tage ansvar for egne opgaver og projekter, men du er også samtidig en alsidig holdspiller. Du skal have sans for detaljen – også når det går stærkt. Kan du kombinere dette med en stor appetit for at yde intern og ekstern service, så er du godt på vej til at blive vores nye Sales Supporter. Du værdsætter at levere et færdigt og brugbart produkt, og du trives godt med rutineprægede opgaver, ja faktisk ser du rutineopgaver og ”blæksprutte” rollen som noget, du overholder som det mest naturlige. Du er kvik på tasterne og lærer hurtigt, hvad opgaven går ud på og får den løst.

Vi tilbyder:

Du bliver en del af en dynamisk virksomhed i vækst, med base på vores danske kontor i Herlev sammen med 45 andre gode kollegaer. Er du den rette, er der rige muligheder for intern karrierevækst og videreudvikling. Vi tilbyder en attraktiv lønpakke, der matcher dine kvalifikationer, herunder firmatelefon, laptop, internet og firmaforsikring. Derudover holder vi nogle gode sociale arrangementer, og du får mulighed for at arbejde hjemmefra (efter oplæring) samt god frokostordning i vores kantine og meget mere. Er du interesseret, og kan du matche den profil, der søges, så lad os høre fra dig hurtigst muligt. Vi holder samtaler løbende så vent ikke for længe. Såvel spørgsmål om proces og job kan rettes til HR Manager Anne Rohde via anne.rohde@arval.dk mobil: 5152 3626.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.