BOVIA
Kolding

Vil du være vores nye lønkonsulent?

Trives du med at jonglere med tal og sikre præcision i deadlines? Så er du måske vores nye lønkonsulent hos Bovia.

Som Lønkonsulent hos Bovia vil du blive en del af vores økonomiafdeling, som består af 4 teams: Forbrugs-, bogholder-, controller- og lønteam. Du vil arbejde tæt sammen med vores eksisterende lønkonsulent og indgå i et samarbejde omkring lønadministration og -udvikling.

Din hverdag vil hovedsageligt være på administrationskontoret i Kolding, som vil byde på en spændende blanding af ansvar og selvstændighed, hvor du vil være med til at forme og optimere vores lønprocesser. Din indsats vil være afgørende for, at vores medarbejdere altid modtager korrekte lønninger til tiden.

Dine primære ansvarsområder, i forening med din kollega, vil omfatte:

  • Den månedlige lønbehandling for ca. 120 medarbejdere både måneds-, og timelønnede, som ud over udbetalingen bl.a. omfatter:
    • Afstemning af løn, mellem lønsystem (Azets), bogføring og e-Indkomst.
    • Opretholdelse og ajourføring i henhold til overenskomster og gældende lovgivning.
    • Håndtere tidsregistrering, sygerefusion o. lign. samt indberetning til fonde og gruppeliv mv.
    • Bidrage ved oprettelser, fratrædelser og ændringer af stamdata vedr. medarbejderne.
    • Til- og afmelding til sundhedsforsikring og ajourføring.
  • Udvikle lønprocesserne og sikre løbende dokumentation.
  • Intern viderefakturering.
  • Besvare henvendelser fra ledere og medarbejdere omkring løn.
  • Opgaver relateret til den øvrige økonomifunktion.

Vi tilbyder

Du vil indgå i en fuldtidsstilling med ordnede forhold og et positivt arbejdsmiljø blandt dygtige kolleger. Vi lægger vægt på en uformel tone, korte beslutningsveje og gode udviklingsmuligheder for dem, der tager initiativ. Du vil få betydelig indflydelse på både din egen udvikling og afdelingens fremtid. Hos os er digitalisering af arbejdsprocesser en kontinuerlig indsats, der sigter mod at forbedre trivsel, effektivitet og kundeservice.

Om dig

Det er vigtigt, at du;

  • har en solid økonomisk forståelse samt erfaring med lønadministration,
  • formår at læse og omsætte overenskomster til praksis.
  • besidder et skarpt øje for detaljer og kan bevare overblikket i pressede situationer.
  • arbejder systematisk og struktureret, og din analytiske tilgang gør dig i stand til at løse udfordringer, ensrette og optimere processorerne i dit ansvarsområde.
  • både skriftligt og mundtligt er god til at kommunikere, og du er kendt som en serviceminded kollega.
  • er fleksibel og klar til forandringer.

Interesseret?

Lyder det som noget for dig? Så send din ansøgning og CV hurtigst muligt, da der løbende afholdes samtaler. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomichef Heidi Bøckel Skou på mobil +45 44 14 64 38.


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.