LHG Tømrer A/S
Rødovre

Regnskabs- og lønansvarlig

Da vores nuværende regnskabs- og HR-ansvarlige har søgt nye udfordringer internt i LHG, er stillingen som regnskabs- og lønansvarlig blevet ledig.

Om LHG Tømrer

LHG Tømrer er en tømrervirksomhed, der i dag beskæftiger omkring 30 dygtige faglærte tømrere. Vi udfører bl.a. fag- og hovedentrepriser for erhverv, forsikringsselskaber, skadeservicevirksomheder, ejendomsselskaber, boligadministration og offentlige instanser. LHG Tømrer er en del af LHG-koncernen, hvor vi beskæftiger ca. 75 medarbejdere.

Mulighed for at sætte dit præg på jobbet

Din opgave er at udføre og sikre den daglige bogføring og håndtering af personaleadministration hos os. Vi er vokset over de seneste år, og vores nye regnskabs- og lønansvarlige får muligheden for at sætte sit eget præg på jobbet. Næste skridt for denne funktion er at optimere og effektivisere finans processer i samarbejde med de andre LHG-fagområder. Der vil på sigt også komme HR-opgaver, hvorfor du også gerne må have erfaring på dette område. Du vil referere til vores adm. direktør.

Dit overordnede ansvarsområde er bl.a.

  • Deltage i budgetlægning og opfølgning.
  • Bogholderi fra A-Z med bl.a. kreditor-, debitor- og finansbogholderi.
  • Daglig bogføring og afstemninger.
  • Afstemning og afregning af moms.
  • Administration og bogføring af kassebeholdning og likviditetsoversigt.
  • Løn- og personale administration herunder ferieregnskab, refusion og ansættelseskontrakter.
  • Indsigt i overenskomster og adm. af samme.
  • Administration af forsikringer.
  • Løbende kontakt til revision og klargøring ved måneds- og årsafslutninger.
  • Rapportering.

Erfaren og proaktiv løn- og regnskabsgeneralist

Du kommer fra en stilling med selvstændigt ansvar for løn/regnskab og har minimum 10 års erfaring inden for dit område. Du har med fordel erfaring fra vores branche og med etablering og optimering af processer. Du er regnskabsuddannet med en solid erfaring med IT så som ordrestyringssystemer, e-conomic og MS Office-pakken (specielt Excel).

Ydermere er du…

  • Proaktiv, arbejder effektivt og struktureret.
  • Sætter en ære i at levere arbejde af høj kvalitet og overholde deadlines.
  • En teamplayer og kan lide at arbejde sammen med mennesker fra forskellige faggrupper.
  • Optaget af at kunne drive opgaverne til afslutning. Du er detaljeorienteret, og du finder det naturligt at opsøge og tage ansvar for forskelligartede opgaver.
  • Sætter pris på konstruktivt samarbejde, hvor vi støtter op om hinanden både personligt og fagligt.

En virksomhed i vækst

Vores ambition er at levere de bedste løsninger til vores kunder med et positivt mindset, ordentlighed og godt håndværk. Dette afspejler sig i dagligdagen ved, at vi har en god uformel tone på kontoret, alle giver en hånd med i dagligdagen, og tager vare på eget ansvarsområde for at vi lykkes – sammen.

Vi tilbyder

  • Selvstændigt job med mulighed for at sparre med andre regnskabskyndige.
  • Gennemarbejdet introduktionsforløb.
  • Godt socialt samarbejdsmiljø med personalefester og sociale events.
  • Fokus på medarbejdertrivsel.
  • Pension- og sundhedsforsikring.

Interesseret?

Du er velkommen til at kontakte Michael Sloth, Adm. direktør for LHG Tømrer på 30 33 80 81. Du kan læse mere om LHG Tømrer og LHG på https://www.lhg.dk/. Send gerne en kort motiveret ansøgning og CV via linket.

Deadline den 21. maj 2024.

Der indkaldelses til samtaler løbende. Vi glæder os til at høre fra dig!


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.