Nordjyllands Trafikselskab
Aalborg

Kunde- og kvalitetskonsulent søges

Vi søger en dedikeret person til at styrke kvaliteten af den kollektive trafik i Nordjylland.

Vi er i fuld udvikling med en vision om at blive Danmarks førende mobilitetsselskab. Vores mål er at gøre nordjyderne mere mobile ved at tilbyde en bred vifte af transportmuligheder. Vi har ambitioner om at få flere kunder til at rejse sammen i den kollektive trafik. Det skal bl.a. understøttes af endnu bedre produkter og services og endnu højere tilfredshed med bus-, tog- og flextrafikken i Nordjylland.

Derfor opretter vi en ny stilling som kunde- og kvalitetskonsulent, der som kundens ambassadør, skal understøtte den positive udvikling af den kollektive trafik i Nordjylland.

Jobbeskrivelse

Vi søger en person, der har stor interesse for og gerne erfaring med at arbejde med kunde- og datadrevet kvalitetsudvikling i samarbejde med kunder, vognmænd, chauffører og NT’s organisation.

Som kunde- og kvalitetskonsulent vil du arbejde med at:

  • Sikre en løbende kvalitetsudvikling af den kollektive trafik i Nordjylland
  • Udpege områder hvor kvaliteten skal forbedres, og hvor kundeprocesser kan styrkes
  • Tilvejebringe forbedringstiltag i den kollektive trafik, der kan gøre kundetilfredsheden endnu højere
  • Kvalitetsudvikle den kollektive trafik i tæt samarbejde med NT’s organisation, vores leverandører, chauffører og kunder.
  • Sikre et aktivt kundepanel som du løbende involverer i indsatsområder og løsningsforslag
  • Udarbejde analyser og i det hele taget arbejder kunde- og datadrevet
  • Gennemføre og udvikle vores kundeundersøgelser, som udarbejdes hos eksterne analysefirmaer.
  • Løbende afrapportere og gøre status for kvaliteten og ”temperaturen” i den kollektive trafik
  • Understøtte NT’s direktion, bestyrelse og servicebestyrelse med strategiske indsatsområder, der kan forbedre den kollektive trafik

Du vil lande i afdelingen ”Marked og Rådgivning”, der består af 3 teams. Dine kolleger i team ”Udbud og Kvalitet” udgøres af i alt 4 medarbejdere, der arbejder for at gøre den kollektive trafik endnu bedre for både kunder og de mange medarbejdere, der arbejder med bus, tog og flextrafik i Nordjylland.

Kundeorienteret medarbejder, der kan skabe resultater gennem samarbejde

For at få succes i dit job som kunde- og kvalitetskonsulent, er det afgørende at du:

  • Har en kommunikerende og involverende tilgang til samarbejdet med kunder og de medarbejdere, der hver dag betjener vores kunder.
  • Kan udfordre vores forretning og iværksætte forandrings- og udviklingsprocesser. Du ser den kollektive trafik udefra og ind.
  • Du er kundens ambassadør og har kommerciel forståelse, der understøtter, at vi løfter kvaliteten, hvor den er mest vigtig for både vores forretning og vores kunder.
  • Kan arbejde på alle niveauer fra det operationelle/konkrete til det strategiske. Du har lyst til at arbejde med både de små og vigtige forandringer til større strategiske indsatser.
  • Du bidrager til NT’s strategier, politikker og konkrete procedurer, der kan understøtte kvaliteten i den kollektive trafik.
  • Kan arbejde kunde- og datadrevet og har erfaring med analyser og rapportering.
  • Har erfaring med projekt- og procesledelse, f.eks. som projektleder eller proceskonsulent. Den præcise uddannelse er ikke afgørende, men en akademisk baggrund vil naturligt matche stillingens krav. Om du er uddannet i antropologi, sociologi eller som ingeniør eller lignende er ikke afgørende.

Ansøgning

Stillingen er på 37 timer pr. uge med tiltrædelse snarest muligt. Løn og ansættelsesforhold ift. gældende overenskomst med KL med mulighed for forhandling.

Upload din ansøgning med relevante bilag på vores hjemmeside https://www.ntrejse.dk/job snarest muligt og senest den 12. maj 2024. Vi forventer at holde første samtalerunde den 21. og 22. maj 2024. Anden samtale forventes afholdt den 27. maj 2024.

Kontakt kommerciel direktør, Nicolai Bernt Sørensen, på tlf. 20 24 85 16 eller nbs@NTmail.dk, hvis du gerne vil vide mere om stillingen.


Om NT

NT står for den kollektive trafik i Nordjylland på vegne af de 11 nordjyske kommuner og Region Nordjylland. Vi er 90 administrative medarbejdere, der sammen med ca. 150 operatører, 2.500 chauffører og 70 lokoførere betjener mere end 25 millioner årlige passagerer i busser, tog og flextrafik.

NT binder Nordjylland sammen ved at skabe sammenhæng og gøre det så let, enkelt og miljørigtigt som muligt at komme til og fra arbejde, uddannelse, fornøjelser og hinanden med traditionelle kollektive transportformer som bus, tog og flextrafik i kombination med nye moderne transportformer som privat samkørsel, delecykler og lignende.

NT vil tiltrække flere kunder til vores busser, tog og flextrafik gennem smartere og bedre løsninger, som gør det let og enkelt at navigere i vores tilbud og services. Vores mål er at få så mange nordjyder som muligt til at rejse sammen og se sig selv som en del af et mobilitetsfællesskab, hvor alle bidrager til et mere mobilt, grønt og rent Nordjylland. Vi håber, at du vil være med.

Læs meget mere på https://www.ntrejse.dk/.