Ingemann Components A/S
Bjæverskov

Indkøbsassistent

Indkøbsassistent søges på deltid til produktionsvirksomhed centralt placeret på Sjælland!

Har du ambitioner om at kunne bidrage til en produktionsvirksomheds rejse mod optimeret drift, lønsomhed og bæredygtighed? Og samtidig undgå kø på motorvejen - så er muligheden her.

Vi søger en selvkørende indkøbsassistent, der på deltidsbasis vil trives med at holde den daglige drift i gang ved at sikre at vores indkøb er både proaktivt, effektivt og lønsomt.

Vi kan tilbyde ansættelse i en dynamisk, spændende og ambitiøs virksomhed med en unik position i markedet og bred international berøring.

Om stillingen:

Med leverandører i både Asien, Europa og USA er det afgørende at vi modtager vores leverancer i rigtig tid og form. I denne nyoprettede stilling, vil du være en vigtig del af vores dynamisk og engageret team, der er drevet af fremtidig bæredygtig vækst.

Dine primære ansvarsområder og opgaver (i samarbejde med team):

  • Disponering og indkøb af varer
  • Opfølgning på indkøbsordrer, inkl. udarbejdelse af ankomstlister og varekontrolskemaer
  • Oprettelse af varer og vedligehold af stamdata
  • Besvarelse af forespørgsler fra produktionen
  • Registrering af varetilgang
  • Fakturakontrol
  • Fragtbooking og koordinering

Stillingen vil blive formet ud fra dine kvalifikationer og interesser med udgangspunkt i ovenstående opgaver. Hvis du ikke har stor erfaring med de primære opgaver, men har lyst til at lære og tage ansvar for dem, så ansætter vi i højere grad efter ”mindset” og ”gå på mod” og ikke kun erfaring.

Hvem er du?

Vi forestiller os, at du har erfaring med indkøb fra både danske og internationale leverandører og har lyst til at vokse og forblive en del af vores hold på lang sigt.

Det vigtigste er, at du er klar til at gribe bolden og håndtere de opgaver, som kommer din vej. Vi søger en person som er omstillingsparat og gerne vil udvikle sig sammen med virksomheden og vores mål.

Du brænder for at udføre dit arbejde med særlig fokus på kvalitet og omtanke. Du har en solid forståelse for drift, systemer og du har flair for IT.

Vi bruger Microsoft Business Central. Det er ikke et krav, at du har kendskab til Business Central, men det vil være en fordel.

Du taler og skriver dansk og engelsk.

Vi tilbyder dig:

  • En spændende stilling på 25 timer i en dynamisk og udviklingsorienteret virksomhed, hvor der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling.
  • Du bliver en del af en organisation med ca. 45 medarbejdere i Danmark og 3 i udlandet.
  • Du vil indgå i vores inhouse-gruppe, der i dag består af 4 erfarne kollegaer.

Løn og ansættelsesvilkår:

Du tilbydes en konkurrencedygtig ansættelsespakke der består af fast løn, sundhedsforsikring og pension.

Opstart:
Hurtigst muligt – men vi venter gerne på den rette kandidat

Ansøgning:

Ansøgning med vedlagt CV kan fremsendes til jobs@ingemanncomponents.com

Alle interesserede, uanset baggrund, opfordres til at søge stillingen.


Om os:

Vi er en familieejet produktionsvirksomhed med speciale i komponenter og plasthalvfabrikata til bl.a. belysnings- og plastindustrien. Virksomheden har i dag 45 ansatte, hvoraf 25 er beskæftiget inden for produktion. Vi har et godt arbejdsmiljø med mange forskellige baggrunde og nationaliteter, hvilket gør hverdagen sjov og spændende. Du kan læse mere om Ingemann Components her.