Viking Assistance A/S
Hvidovre

Key Account Manager

Viking Assistance A/S – en del af Viking Assistance Group, er en førende partner inden for redningstjenester til skandinaviske bilister, både på de danske, skandinaviske og europæiske veje.

Hvert år håndterer vi mere end 1,6 millioner telefonkald indenfor assistancer, vagttelefon og support, og får over 500.000 biler 'godt videre'.

En ’Viking’, fra en af vores 350 stationer, ankommer til et skadested hvert minut, året rundt.

Er du vores nye Key Account Manager?

Viking Assistance er i konstant udvikling og søger derfor en Key Account Manager til at styrke vores position, som kundernes fortrukne leverandør af vejhjælp i Norden.

Viking er en førende nordisk assistancevirksomhed med aktiviteter i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Baltikum og Spanien. I Danmark ligger vores hovedkontor Hvidovre, der huser størstedelen af den danske vagtcentral, samt den danske administration.

Vi leder efter en super KAM’er, der ikke er bange for at går forrest, og tør være en vigtig brik i vores fortsatte vækst. Vi tror på at succes i jobbet kræver en dybtgående ”hands-on” forståelse af vores produkt, system og leverance.

Som person er du målrettet, pligtopfyldende, selvstændig og tillidsskabende – med stærke kommunikationsevner.

Dine arbejdsopgaver:

  • Udvikling, vækst og vedligeholdelse af eksisterende kunder.
  • Identificering og bearbejdning af potentielle kunder og dermed opbygge en stærk pipeline.
  • Deltage i salgs-, udviklings- og vedligeholdelsesarbejdet med vores største kunder, i tæt samarbejde med vores adm. direktør.
  • Være en del af vores nordiske salgsteam overfor internationale kunder og kundeemner.
  • Planlægning og eksekvering af salgs-, status- og kundemøder – både fysisk og online.
  • Deltage i messer og events

Vi forventer:

  • Du har en passioneret, interesseret og professionel tilgang til salg og kunder.
  • Du er analytisk stærk, kreativ og med godt overblik.
  • Din leverance er velfunderet og højeste kvalitet.
  • Du er i verdensklasse til at opstarte, vedligeholde og udvikle samarbejder og relationer.
  • Erfaring fra branchen kan være en fordel, men er ikke nødvendigt.

Vi tilbyder:

  • Du får en nøglerolle inden for salg og account management.
  • Du vil opleve stor selvstændighed og frihed.
  • Du får rig mulighed for at sætte dit præg på både din og Vikings udvikling.
  • Du vil have et solidt team i ryggen, som du vil kunne lære af og sparre med.
  • Du får et godt arbejdsmiljø med en meget varieret hverdag, i en virksomhed som aldrig har lukket.
  • Du vil referere til den adm. direktør.

Hvis dette har fanget din interesse, så send en kort ansøgning og dit CV via linket.

Tiltrædelse snarest muligt.

Ansøgningsfrist 5. maj 2024.

Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte adm. direktør Nils Lassen på 26 75 35 65.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.