Anker Andersen A/S
Tørring

Intern softwaremedarbejder/supporter

Stillingen:

Som følge af fortsat vækst søger vi forstærkning til vores software-relaterede opgaver i samarbejde med vores tekniske afdeling og After Sales afdeling. Du vil få stor daglig berøringsflade med såvel håndtering af kundehenvendelser vedr. software, el og mekanisk support samt yde hjælp til interne projekter, projektledere og online assistance til egne og eksterne teknikere i forbindelse med installationsopgaver.

Primære arbejdsopgaver:

  • Håndtering af kundehenvendelser vedr. software-relaterede supportopgaver, som tildeles via vores supportcenter.
  • Deltagelse i vagtordning for kundesupport, mødedeltagelse med supportteamet m.v.
  • Software-relateret support til egne og eksterne teknikere ved installationsopgaver.
  • I samarbejde med vores Software Specialist og ekstern samarbejdspartner sikre løbende optimering og implementering af nye features i vores software.
  • Beskrivelse af kravspecifikationer/funktioner, så de kan programmeres, software tests og dokumenter mv. i samarbejde med det øvrige team.
  • Test af software på maskiner.
  • Udarbejdelse af intern uddannelsesmateriale/vidensdeling til øvrige medarbejdere i relation til software.
  • Løbende support til bl.a. vores sælgere, projektledere, interne og eksterne teknikere.
  • Deltagelse i beskrivelse af og udrulning af softwareopdateringer på kundemaskiner.
  • Håndtering af tekniske henvendelser på mail og telefon fra eksterne servicepartnere og kunder, herunder opfølgning på og afslutning af opgraderings- og supportopgaver.
  • Der vil ikke være direkte programmering, men med den rette baggrund vil der være fejlsøgning og tilretninger i programmerne.

Erfaring og kompetencer:

  • Elektriker, automatikmekaniker, datamatiker eller anden software-relateret baggrund.
  • Erfaring eller kendskab med C# og Siemens plc programmeringssprog.
  • Erfaring med eller interesse for kundesupport.
  • Dansk og engelsk på højt niveau, evt. tysk eller andet fremmedsprog, mundtligt og skriftligt.
  • Struktureret, detaljeorienteret og ansvarsbevidst.
  • Kan bevare ro og overblik i en til tider travl hverdag med mange forskelligartede opgaver.
  • Positiv, selvkørende, serviceminded og hjælpsom.
  • Kan arbejde både i teams og selvstændigt.

Vi tilbyder:

En nyoprettet fuldtidsstilling (mulighed for deltid og flextid) i et team med gode, erfarne kolleger og med tæt samarbejde mellem flere afdelinger. Stillingen indeholder mange forskelligartede arbejdsopgaver, og ikke to arbejdsdage er ens. Du vil få stor indflydelse på din egen arbejdsdag og prioritering af opgaver. Vi er en virksomhed i hastig vækst, der prioriterer et godt arbejdsmiljø og en god og uformel omgangstone. Løn og ansættelsesvilkår der modsvarer dine kvalifikationer indeholdende pension og sundhedsforsikring.

Ansøgning og kontakt:

Hvis ovenstående har vakt din interesse, vil det glæde os at modtage din ansøgning. Ansøgninger behandles løbende og sendes pr. e-mail til info@anker-andersen.com.

Eventuelle spørgsmål vedrørende stillingen kan rettes til enten COO /Fabrikschef Claus Dahl Kristensen på tlf. 7690 4220 / e-mail cdk@anker-andersen.dk eller After Sales Manager Mette Havndrup Pedersen på tlf. 7690 4218 / e-mail mhp@anker-andersen.dk.

Vi er en virksomhed, etableret i 1945, med ca. 70 ansatte, der er beliggende i Ølholm ved Vejle. Vi har en global førerposition, når det kommer til udvikling, produktion og servicering af komplekse højhastighedstælleanlæg. Vores anlæg bruges til optælling og sortering af tomme drikkeemballager. Vi er stolte over vores aktive bidrag til en effektiv håndtering af de enorme mængder af tomme drikkevare-emballager, som rundt om i verden udgør et massivt miljøproblem.

Læs i øvrigt mere om vores virksomhed her: www.anker-andersen.com.