Humlebo Ejendomme A/S
Odense M

Økonomi- og administrativ medarbejder til veletableret udlejningsvirksomhed

Drømmer du om et job, hvor du kan få lov til at udfolde dine evner inden for både økonomi og administration? Som økonomi- og administrativ medarbejder hos Humlebo Gruppen bliver du en vigtig og integreret del af organisationen og får en unik indsigt i ejendomsbranchen – i trygge rammer og med mulighed for stort ansvar.

Hvad kan vi tilbyde?

Som økonomi- og administrativ medarbejder hos Humlebo Gruppen får du rig mulighed for at tilegne dig en masse praktisk erfaring inden for økonomi og ejendomsadministration. Du kommer til at arbejde tæt sammen med vores ejendomsadministrator og vores økonomi- og administrationschef. Sammen har I ansvaret for en portefølje af over 50 ejendomme med ca. 750 lejemål på Fyn - primært i Odense, Svendborg, Årslev og Haarby. Du vil dagligt have kontaktflader med områder som bogholderi, det juridiske, driften og ikke mindst etableringen af det gode forhold til lejerne i ejendommene.

Om dig

Vi forestiller os, at du er uddannet indenfor økonomi og har nogle års erhvervserfaring med bogholderi og administration. Du har god regnskabsforståelse og er glad for at skabe den gode kundekontakt.

Du har god energi, godt humør, udviser fleksibilitet og har god teamånd. Du er også altid klar til at give en kollega en hjælpende hånd – og kan forvente det samme fra andre. Din arbejdsstil er præget af grundighed, du har øje for deadlines og ikke mindst en lyst til at sikre de bedst mulige løsninger.

Dine kommende arbejdsopgaver

  • Bogholderi og økonomistyring.
  • Assistere med ejendomsadministrative opgaver som udarbejdelse af vand- og varmeregnskaber, lejevarslinger og lejereguleringer, udarbejdelse af lejekontrakter mv.
  • Daglig kontakt med lejere, viceværter, leverandører m.fl.
  • Hjælpe med at svare på mails og tage telefonen.

Hvem er vi?

Hos Humlebo Gruppen opfører og udlejer vi en lang række lejeboliger primært i Odense, Svendborg, Årslev og Haarby. Som boligselskab bestræber Humlebo Gruppen sig på at kunne tilbyde boliger til alle familietyper og aldersgrupper. Vores brede portefølje af ejendomme spænder vidt, hvilket gør det muligt at finde en boligløsning, som sikrer ethvert behov.

Som boligselskab er vi kendt for vores personlige og professionelle service inden for boligudlejning og ejendomsadministration. På baggrund af vores mange års erfaring kender vi til de opgaver og udfordringer, der ligger heri. Med denne viden bestræber vi os på at gøre de enkelte processer så lette som mulige for vores lejere.

Du kan læse mere om os på vores hjemmeside www.humlebogruppen.dk.

Du bliver en del af et team bestående af 11 dedikerede kolleger, indenfor økonomi, ejendomsadministration, marketing og ejendomsservice. Teamet har et uformelt og dynamisk arbejdsmiljø, hvor der er højt til loftet. Derudover vægter vi ærlighed, højt humør og fællesskab højt, for derigennem tror vi på, at det bedste sammenhold og tillid til hinanden skabes.

Det praktiske

Du kan forvente løn og ansættelsesvilkår, der matcher stillingen.

Stillingen er en fuldtidsstilling, og dine arbejdsdage vil foregå på vores kontor på Klokkestøbervej 18 i Odense M.

Har du brug for at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomi- og administrationschef, Christian Esmit, på 22 80 95 23.

Lyder stillingen som noget for dig?

Så ser vi frem til at læse din ansøgning, som du bedes indsende via "Ansøg"-knappen nedenfor. Vi indkalder til samtaler løbende og forbeholder os retten til at lukke opslaget, når den rette kandidat er fundet.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.