Stila A/S
Rødovre

Trade Marketing

Om Stila®

Siden 2015 har B&C International været organisationen bag brandet Stila®. Under forskellige mærker og private labels sælger de skræddersyede gardinløsninger over hele Europa. Alle kollektioner er sammensat på baggrund af europæiske trends inden for indretning & design og er udviklet i samarbejde med både designere og specialister inden for arkitektur. Siden begyndelsen har målet været at skabe kvalitetsfulde, personlige og skræddersyede gardinløsninger til alle typer hjem og alle typer vinduer. Med erfarent håndværk og øje for detaljer produceres der hvert år mere end 1.640.000 skræddersyede gardinløsninger til europæiske hjem.

Jobmulighed

Bliv en del af vores globale marketingteam som Trade Marketing og spille en afgørende rolle i at drive Stila®'s succes gennem effektiv markedsføring og promovering. Som lokal JTM vil du bidrage til at opnå vores lokale marketing- og salgsobjektiver ved at være kontaktperson for alle typer marketingaktiviteter.

Rollen

Som JTM vil du få bemyndigelse til at lede projekter, evaluere marketingaktiviteter, overvåge performance, administrere lokale budgetter og samarbejde med interessenter, både internt og eksternt i organisationen. JTM vil referere direkte til marketingchefen hos B&C International, der er baseret i Holland, og indirekte til salgsansvarlig hos Stila® i Danmark.

Hovedansvarsområder

  • Være den lokale kontaktperson for alle markedsføringsaktiviteter med fokus på forhandler-netværket og være afgørende for Stila's succes i regionen
  • Afstemning med det centrale marketingteam i Holland
  • Generere værdifulde lokale forbruger- og markedsindsigter for at bidrage med strategiske marketingbeslutninger
  • Yde support i udviklingen af effektive marketingkampagner tilpasset det lokale forhandlernetværk
  • Tilpasse globalt indhold, så det resonerer med målgruppen på lokalt sprog og i deres kontekst, herunder e-læring, produktlanceringer og e-mail kampagner
  • Koordinere og forbedre lokale point of sale-materialer (POS), kollektionsbøger og Shop in Shop-koncepter for at sikre konsistens og effektivitet
  • Koordinere online marketingaktiviteter, herunder SEO, SEA, sociale medier og website-initiativer for optimal lokal optimering
  • Analysere konkurrenter, herunder prissammenligninger, for at være opdateret og kunne guide lokale marketingstrategier
  • Opsætte, evaluere og analysere marketingkampagner for at måle effektivitet og identificere områder til forbedring
  • Koordinere og støtte udførelsen af markedsføringskampagner, lanceringsevents og messer for at øge brandets synlighed.

Kvalifikationer og færdigheder

  • Energisk, analytisk, struktureret, nysgerrig samt pålidelig
  • Erfaring med at sikre ansvarlighed, engagere mennesker og levere resultater
  • Besidde en stærk kommerciel og resultatorienteret tankegang med fokus på at drive forretningsmæssig succes
  • Dokumenterede projektledelsesfærdigheder til at koordinere og udføre marketinginitiativer effektivt.

Uddannelseskrav, erfaring og licenskrav

  • Bachelor niveau inden for markedsføring, handelsøkonomi eller et beslægtet område
  • 1-3 års relevant arbejdserfaring inden for marketing, reklame eller et beslægtet område
  • Flydende dansk og god beherskelse af det engelske sprog, både skriftligt og mundtligt.

Vi kan tilbyde:

  • Et spændende job i en international organisation.
  • 15 dejlige kolleger med fokus på service, kvalitet og humor. Her kan du glæde dig til en god tone og en fleksibel arbejdsuge, som du har stor indflydelse på.
  • Pension og sundhedsordning

Er du interesseret?

Send os dit CV inkl. en kort motiveret tekst i toppen, hvor du beskriver, hvorfor du søger jobbet allerede i dag via nedenstående link. Vi indkalder til samtale løbende og ansætter, når vi har fundet den rette.

For at sikre effektiv kommunikation bedes du venligst svare på denne jobannonce på engelsk

Vi glæder os til at høre fra dig


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.