Arkhus Bygningsrådgivning A/S
Ringsted

Sekretær med overskud til nyoprettet stilling

Arkhus Bygningsrådgivning A/S er i vækst og har derfor brug for endnu en engageret og kompetent sekretær.

Arkhus Bygningsrådgivning A/S har en klar ambition om at være en attraktiv arbejdsplads. Du bliver en del af et hold, der har fokus på at levere kvalitet i rådgivning og service af vores kunder. I Arkhus Bygningsrådgivning A/S vil du opleve kolleger, der er hjælpsomme, uformelle, besidder humor og engagerer sig i opgaverne. Vi har travlt, fordi kunderne kan lide os. Selvom vi har travlt, er det et mål, at du ikke har overarbejde – og det gælder også for dine kolleger.

Din overordnede rolle er virkelig vigtig for Arkhus Bygningsrådgivning A/S, og den består af at supportere ledelsen og projektledere.

Om Arkhus

Arkhus Bygningsrådgivning A/S er en anerkendt virksomhed, som er specialiseret i byggeteknisk rådgivning i forbindelse med udbedring af brand- og vandskadede ejendomme for forsikringsselskaber.

Vi tilbyder også byggeteknisk rådgivning inden for renovering af ejendomme. Hele virksomheden er baseret på medarbejdere med faglig stolthed, kvalitetssans, højt engagement og nærvær – værdier der kommer både kolleger og kunder til gode.

Dine kommende opgaver

  • Support for vores projektledere, herunder bl.a. korrekturlæsning.
  • Bistå i forbindelse med dokumentation og korrespondance på byggesager.
  • Service af kunder og samarbejdspartnere.
  • Forberede salgsmateriale og andet præsentationsmateriale.
  • Løbende opdatering af hjemmeside og opslag på sociale medier m.v.

Din arbejdstid vil være fra kl. 7-15 mandag-torsdag og 7-14.30 fredag på vort kontor i Ringsted. Tiltrædelse hurtigst muligt. Vi venter gerne på den rette.

Din profil

  • Du er selvstændig, ansvarsbevidst, initiativrig og proaktiv.
  • Du kan planlægge din egen hverdag, og du er i stand til at prioritere og følge op på arbejdsopgaver.
  • Du sætter en ære i at overholde aftaler og frister – samt at holde styr på dokumentation.
  • Du er grundig og systematisk.
  • Du er imødekommende, og du evner kunsten at sige til og fra.

Faglige forudsætninger

  • Du behersker dansk stavning og grammatik med stor sikkerhed, og du besidder gode kommunikative evner.
  • Du er superbruger af Microsoft Office og særligt i Excel.
  • Du trives i et mindre kontormiljø, hvor der lægges stor vægt på faglighed og kvalitet.
  • Det er en fordel (men ikke et krav), hvis du har erfaring fra byggebranchen eller marketing.

Vi tilbyder

  • Vi tilbyder et afvekslende job i en mindre virksomhed med højt til loftet, der er i vækst og har en klar strategi.
  • Du får gode kolleger i et rart arbejdsmiljø, hvor vi vægter sociale arrangementer højt.
  • Du får en grundig oplæring i firmaets arbejdsgange.
  • Du vil få et spændende og afvekslende job.
  • Du vil blive tilbudt en løn, der står mål med dine kvalifikationer.

Ansøgning

Ansøgning inkl. foto og CV skal fremsendes senest d. 30. april 2024 på mail: cl@arkhus.dk. Spørgsmål vedr. jobbet kan rettes til Carsten Lindschmidt på tlf. 50 70 74 48. Alle henvendelser behandles fortroligt.