Sekretær med overskud til nyoprettet stilling
Arkhus Bygningsrådgivning A/S er i vækst og har derfor brug for endnu en engageret og kompetent sekretær.
Arkhus Bygningsrådgivning A/S har en klar ambition om at være en attraktiv arbejdsplads. Du bliver en del af et hold, der har fokus på at levere kvalitet i rådgivning og service af vores kunder. I Arkhus Bygningsrådgivning A/S vil du opleve kolleger, der er hjælpsomme, uformelle, besidder humor og engagerer sig i opgaverne. Vi har travlt, fordi kunderne kan lide os. Selvom vi har travlt, er det et mål, at du ikke har overarbejde – og det gælder også for dine kolleger.
Din overordnede rolle er virkelig vigtig for Arkhus Bygningsrådgivning A/S, og den består af at supportere ledelsen og projektledere.
Om Arkhus
Arkhus Bygningsrådgivning A/S er en anerkendt virksomhed, som er specialiseret i byggeteknisk rådgivning i forbindelse med udbedring af brand- og vandskadede ejendomme for forsikringsselskaber.
Vi tilbyder også byggeteknisk rådgivning inden for renovering af ejendomme. Hele virksomheden er baseret på medarbejdere med faglig stolthed, kvalitetssans, højt engagement og nærvær – værdier der kommer både kolleger og kunder til gode.
Dine kommende opgaver
- Support for vores projektledere, herunder bl.a. korrekturlæsning.
- Bistå i forbindelse med dokumentation og korrespondance på byggesager.
- Service af kunder og samarbejdspartnere.
- Forberede salgsmateriale og andet præsentationsmateriale.
- Løbende opdatering af hjemmeside og opslag på sociale medier m.v.
Din arbejdstid vil være fra kl. 7-15 mandag-torsdag og 7-14.30 fredag på vort kontor i Ringsted. Tiltrædelse hurtigst muligt. Vi venter gerne på den rette.
Din profil
- Du er selvstændig, ansvarsbevidst, initiativrig og proaktiv.
- Du kan planlægge din egen hverdag, og du er i stand til at prioritere og følge op på arbejdsopgaver.
- Du sætter en ære i at overholde aftaler og frister – samt at holde styr på dokumentation.
- Du er grundig og systematisk.
- Du er imødekommende, og du evner kunsten at sige til og fra.
Faglige forudsætninger
- Du behersker dansk stavning og grammatik med stor sikkerhed, og du besidder gode kommunikative evner.
- Du er superbruger af Microsoft Office og særligt i Excel.
- Du trives i et mindre kontormiljø, hvor der lægges stor vægt på faglighed og kvalitet.
- Det er en fordel (men ikke et krav), hvis du har erfaring fra byggebranchen eller marketing.
Vi tilbyder
- Vi tilbyder et afvekslende job i en mindre virksomhed med højt til loftet, der er i vækst og har en klar strategi.
- Du får gode kolleger i et rart arbejdsmiljø, hvor vi vægter sociale arrangementer højt.
- Du får en grundig oplæring i firmaets arbejdsgange.
- Du vil få et spændende og afvekslende job.
- Du vil blive tilbudt en løn, der står mål med dine kvalifikationer.
Ansøgning
Ansøgning inkl. foto og CV skal fremsendes senest d. 30. april 2024 på mail: cl@arkhus.dk. Spørgsmål vedr. jobbet kan rettes til Carsten Lindschmidt på tlf. 50 70 74 48. Alle henvendelser behandles fortroligt.