Sofus Administration ApS
Brøndby

Controller/regnskabsmedarbejder til ejendomsadministration

Dygtig medarbejder til rapportering og regnskab søges snarest muligt grundet øget tilgang af kunder. Stillingen kan søges som en fuldtids- eller deltidsstilling. Dog minimum 30 timer/uge. Arbejdet foregår primært fra vores base i Brøndby.

Sofus Administration er et 18 år gammelt succesfuldt ejendomsadministrationsselskab. Vi arbejder med administration indenfor udlejning af erhvervsejendomme, boligejendomme, indkøbscentre og ejerforeninger. Vi er syv dygtige kollegaer, som arbejder med henholdsvis bogholderi, controlling, regnskab og ejendomsadministration.

Vi går meget op i, at vores kunder skal have den bedst mulige oplevelse af det gensidige samarbejde, og vi gør os umage med at løse alle arbejdsopgaver korrekt og rettidigt.

I Sofus Administration vil du derfor opleve et inspirerende team af fagligt dygtige og fleksible kollegaer, som vil gøre det bedste for vores samarbejdspartnere og ikke mindst for hinanden. Det er vigtigt for os, at vi alle er gode teamplayere.

Som controller/regnskabsmedarbejder i Sofus Administration vil du skulle samarbejde på tværs af alle fag, men du vil især skulle sparre med de to kollegaer, som i dag arbejder med rapportering og regnskab.

Vi er digitaliseret og benytter bl.a. et veludviklet IT-system (UNIK Bolig CE) til håndtering af vores arbejdsopgaver. Rapporteringerne sker enten ved output direkte fra IT-systemet eller i rapporteringspakker baseret på Excel.

Vi søger dig, som:

  • kan være med til at skabe og fastholde værdi for vores kunder
  • er serviceminded
  • har en relevant faglig uddannelse med et højt fagligt niveau
  • har et solidt kendskab til anvendelsen af Excel i økonomirapporter og budgetter og med en god regnskabsforståelse
  • har flair for at arbejde i integrerede IT-systemer - gerne erfaring med UNIK Bolig 4
  • arbejder systematisk og struktureret samt overholder deadlines
  • arbejder selvstændigt, ansvarligt og besidder overblik
  • har gode dansk- og engelskkundskaber - både mundtligt og skriftligt
  • er hjælpsom og imødekommende samt bidrager til det gode samarbejde på arbejdspladsen
  • kan lide en uformel og humoristisk omgangstone

Som ”Sofus-medarbejder” arbejder du med deadlines og kan i perioder have mere travlt end i andre perioder.

Vi arbejder med flekstid - men ser helst et fremmøde mellem kl. 9-16. Vi er parate til at høre hvordan du arbejder bedst.

Udover vores fælles faglige hverdag på kontoret lægger vi vægt på det sociale fællesskab.

I ”Hjørnekontoret” i Brøndby findes både kantine og fitnessfaciliteter. Desuden er det nemt at komme til og fra kontoret med enten offentlig eller egen transport, og der er gratis parkering.

Din motiverede ansøgning sendes til Torben Møltoft Christensen via linket nedenfor. Ansøgninger behandles løbende og ønskes tilsendt hurtigst muligt. Alle ansøgninger vil blive besvaret.

Du er velkommen til at ringe og høre mere om stillingen hos direktør og ejer Torben Møltoft Christensen på telefon: 23 46 07 56. Du kan også blive meget klogere på Sofus Administration ApS som arbejdsplads på: www.sofusaps.dk.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.