Anneberg Kulturpark ApS
Nykøbing Sj

Event- og hotelkoordinator

Stillingsopslag/jobbeskrivelse

Vi søger en ambitiøs event- og hotelkoordinator med brancheerfaring til Anneberg Kulturpark. Du skal være med til at understøtte, at endnu flere gæster får en fantastisk oplevelse, når de besøger, overnatter og nyder aktiviteterne i Anneberg Kulturpark.

Om Anneberg Kulturpark

Anneberg Kulturpark startede i 2018 med det formål at understøtte og lægge rammer til en bred vifte af kulturtilbud. Med udgangspunkt i smukke og historiske bygninger fra det tidligere sindssygehospital er Anneberg Kulturpark hurtig vokset og blevet et kunstnerisk, kulturelt og kulinarisk kraftcenter for hele området og et fyrtårn for turisme og lokal bæredygtig fødevareproduktion.

Anneberg Kulturpark omfatter flere spændende virksomheder. Deriblandt en Michelin restaurant (MOTA), en pasta restaurant (ERBA), et gæstehus og en kunstnerfløj med ca. 30 kunstnere. Anneberg Kulturpark har egen fødevarehub med lokale firmaer fra Odsherred – deriblandt Dansk Tang, Deeper Roots mikrobryggeri, Contempehrary, Isøre Is m.fl. Derudover har Odsherred Kulturhistoriske Forening og Nykøbing Sj. Psykiatriske Museum til huse i Anneberg Kulturpark. Anneberg Kulturpark er et af 5 oplevelsesmæssige fyrtårne i Odsherred og flere hotelkoncepter er på vej i løbet af de næste par år.

Dit arbejds- og ansvarsområde:

  • Ved gæstearrangementer er du Anneberg Kulturparks kontaktperson (single point of contact).
  • Du har ansvar for at organisere og koordinere – i samarbejde med kunden og Anneberg Kulturparks interessenter – events, fester, konferencer, seminarer, bryllupper, firmaarrangementer og andre specielle begivenheder. Dette omfatter alt fra den indledende planlægning til koordinering på dagen.
  • Du bidrager med indspil til salgs- og marketingaktiviteter for at tiltrække nye kunder og øge gæstehusets belægningsprocent.
  • Du sikrer, at de fysiske faciliteter er til stede for at kunne afholde ovenstående aktiviteter, så kunden altid opnår en god oplevelse.
  • Du sørger for, at tilbud efterleves økonomisk og leverancemæssigt.
  • Du sikrer et tæt samarbejde med restaurationsselskabet, der har deres egen koordinator.
  • Du håndterer rapportering af feedback fra gæster – for løbende at forbedre service og eventoplevelser.
  • Du er med til at sikre, at samarbejde med personale forløber optimalt i gæstehuset og ved events.

Er du vores kommende event- og hotelkoordinator?

  • Du har gode menneskelige egenskaber, og masser af erfaring med event og hoteladministrative opgaver.
  • Du trives i et dynamisk startup-miljø med en hektisk hverdag og mange deadlines.
  • Du er opmærksom på detaljerne, kvalitetsbevidst og opfylder de indgåede kundeaftaler.
  • Du er fleksibel mht. at arbejde i weekender eller aftener, når vi har aktiviteter, der skal prioriteres.
  • Du fungerer rigtig godt i samarbejde med andre – er opsøgende, og du tager ejerskab ifm. dine opgaver.
  • Du arbejder selvstændigt, struktureret og proaktivt med dine opgaver og følger disse til dørs.
  • Du er loyal, diskret og fortrolig i forhold til følsomme kundeoplysninger.
  • Du er udadvendt, serviceorienteret og kan være i øjenhøjde med mange forskellige typer mennesker.
  • Du har arbejdet med oplevelsesøkonomi, turisme og din uddannelse har givet dig de nødvendige kompetencer til at kunne skabe succes i jobbet.
  • Du taler og skriver flydende dansk og engelsk.

Dit næste træk:

Hvis ovennævnte har din seriøse interesse, og du ønsker at høre mere, er du velkommen til at kontakte økonomidirektør Kim Bendixen på telefon 3138 2850. Ansøgningsfristen er 6.5.2024, men vi forventer at afholde samtaler løbende. Så send gerne din ansøgning allerede i dag via QuickApply-knappen "Ansøg".

Vi glæder os til at høre fra dig. Se mere om Anneberg Kulturpark: https://www.annebergkulturpark.dk/

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.