Xylem
Glostrup

Teamleder til vores el- og styringsafdeling

Xylem søger en dygtig og engageret teamleder for vores el- og styringsafdeling til et mindre team på to personer. Afdelingen har ansvaret for rådgivning, undervisning samt salg af vores pumpestyrings-, regulerings- og overvågningsløsninger til pumpestationer.

Primære ansvarsområder:

  • Produktansvarlig for en række styringsprodukter og overvågningsprodukter som f.eks. vores Avensor, Nexicon pumpestyring og styringsdelen på vores Concertor pumpeløsning.
  • Personaleansvarlig, sikre smidige, effektive arbejdsprocesser.
  • Vejlede, støtte og coache teammedlemmer.
  • Sikre overholdelse af relevante lovgivningsmæssige krav og sikkerhedsstandarder inden for elektriske installationer.

Primære arbejdsopgaver:

  • Bidrage til ”hands-on”-arbejde i marken.
  • Udarbejde styrings- og tavleløsninger og tilbud til både eksterne kunder og vores egen salgsafdelinger.
  • Ledelse af el-afdelingen og dens personale, herunder planlægning, organisation og tilsyn med daglige aktiviteter.
  • Rådgive kunder om styringsmæssige produkter og applikationer som f.eks. eltavleløsninger.
  • Uddanne øvrige relevante personalegrupper.

Din baggrund:

  • Bachelorgrad i elektrisk ingeniørvirksomhed, svendebrev som elektriker eller tilsvarende.
  • Certificeringer som autoriseret el-installatør eller tilsvarende vil være en fordel.
  • Minimum 5 års erfaring inden for elektrisk installation.
  • Dybdegående kendskab til elektriske systemer, komponenter og installationsprincipper.
  • Stærke ledelsesmæssige og kommunikationsevner.
  • Behersker engelsk på forhandlingsniveau.
  • Evne til at træffe beslutninger under pres og håndtere flere opgaver samtidigt.

Ansættelsesforhold:

Vi værdsætter mangfoldighed og opfordrer alle kvalificerede personer til at ansøge. Vi er forpligtede til at give lige muligheder i ansættelsen uden hensyn til race, køn, alder, seksuel orientering, religion eller nationalitet.

  • Fuldtidsstilling.
  • Konkurrencedygtig løn.
  • Gode personalefordele, herunder sundhedsforsikring, tandforsikring, bonusordning mv.
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling.

Virksomheden:

I Danmark er vi ca. 120 ansatte, med mere end 60 års erfaring. Vi løser vand og spildevandsteknologiske udfordringer med produkter af høj kvalitet sat sammen i kundeorienterede løsninger af vores dygtige teams. Vi har fire lokationer: Glostrup, Kolding, Tilst og Nr. Sundby. Vores primære segmenter er de offentligt ejede spildevandselskaber, byggeriet, vandværker og industrien.

Virksomhedskulturen er uformel, selvstændig og engageret. Du vil få kompetente kollegaer som sparringspartnere, og et selvstændigt ansvar.

Ansøgning:

Hvis du mener, at du opfylder ovenstående kvalifikationer og er klar til at tage udfordringen op som vores nye teamleder, så send din ansøgning og CV til https://app.jobvite.com/j?aj=oLJJsfwp&s=JobIndex eller via knappen "Ansøg". Ansøgningsfrist 31. maj 2024, men der vil blive kaldt til samtaler løbende med henblik på hurtigst mulig opstart.

For yderligere information kontakt venligst Tim Rindsig på telefon 23 24 28 79.