Qvortrup Administration A/S
København Ø

Administrator / Ejendomsadministrator / Property Manager

Har du passion for kundeservice og en lyst til at arbejde i ejendomsbranchen?

I Qvortrup søger vi en lærenem, pligtopfyldende og kundeserviceminded profil, der kan være bindeled mellem vores kunder og deres beboere. Er det dig?

Om jobbet:

Vores ejendomsadministration administrerer i dag mere end 150 ejendomme i og omkring København - herunder hovedsageligt udlejningsejendomme, ejerforeninger og andelsboligforeninger. Som administrator bliver du bindeleddet mellem ejendommene og deres beboere, og du skal kunne levere førsteklasses kundeservice gennem effektiv, administrativ sagsbehandling.

Din primære opgave er at håndtere den administrative del af beboernes ind- og udflytninger, og i tillæg hertil skal du blandt andet varetage:

  • Administrativ håndtering af forsikringssager
  • Fremsendelse af forbrugsregnskaber
  • Rykkerprocedurer ved betalingsmisligholdelse
  • Administration af beboernes indvendige vedligeholdelse
  • Lejlighedsvis deltagelse som referent på generalforsamlinger, beboermøder mv. (primært aftenarbejde)

Som vores nye administrator vil du hovedsageligt rapportere til vores partner, CCO og seniorkundechef, Martin Skaarup, der har det overordnede ansvar for din kundeportefølje. I et tæt samarbejde vil I stræbe efter en gnidningsløs overlevering, forventningsafstemning og effektiv opgaveløsning til gavn for vores kunder. Du vil opleve, at du skal løse og håndtere enkelte opgaver for virksomhedens øvrige kundechefer, hvorfor det er vigtigt, at du har et skarpt overblik og en struktureret arbejdsstil.

Dine kvalifikationer og personlige træk:

  • Selvom det er en fordel at have erfaring fra ejendomsbranchen, er det intet krav. Vi tilbyder dig et job, som kan være din vej ind i vores branche.
  • Vi søger en kandidat, der er uddannet finansbachelor eller finansøkonom (eller tilsvarende).
  • Vi vægter et udtalt kundeservicegen og stærke kommunikative evner på både dansk og engelsk -skriftligt og mundtligt - meget højt.
  • Det bør være dine absolutte nøgleegenskaber at være struktureret, serviceorienteret og samarbejdsvillig.
  • Derudover skal du være lærenem, kunne arbejde effektivt og have en administrativ forståelse/arbejdstilgang, så du kan lykkes i din nye rolle.
  • Vi ønsker en smilende og positiv profil, der med sit sociale engagement kan bidrage til et godt, tæt og nært kollegaskab.

Fremtidsmuligheder:

Ejendomsadministrationsbranchen tilbyder konstant mulighed for vækst og udvikling, og den åbner døren for spændende fremtidsmuligheder.

Hos os er jobbet som administrator ikke blot en indgang til branchen - det kan også fungere som et springbræt til en karriere med større ansvar og flere udfordringer i stillingen som kundechef.

Det betyder, at du ikke kun vil få et job i ejendomsadministrationsbranchen - du vil også få muligheden for at forme din fremtid og skabe din egen karrierevej – hvad end den er med titlen ”administrator”, ”kundechef” eller en hel tredje.

Om Qvortrup:

Qvortrup Administration A/S er én af Københavns ældste, privatejede ejendomsadministrationer. Selvom vi kan bryste os af en lang historie, har vi en dynamisk og moderne tilgang til ejendomsadministration, som sikrer konstant udvikling og optimering.

Vi tilbyder:

  • En mulighed for at blive en del af ejendomsadministrationsbranchen
  • Et spændende og udfordrende arbejdsmiljø med mulighed for personlig og faglig udvikling
  • En flad organisation og et tværfagligt miljø med ca. 25 kollegaer
  • Kontorlokaler med central placering i København tæt på offentlig transport
  • Gode, offentlige transportmuligheder samt mulighed for parkering
  • Mulighed for frokostordning og øvrige personaletilvalg

Er du vores nye kollega?

Hvis du vil udfordres, vokse fagligt og personligt og være en del af vores administration, så send os din ansøgning og dit CV til COO og Partner, Rasmus Slot Nielsen via nedenstående QuickApply-ansøgningsknap. Du kan også kontakte ham for yderligere på telefon 69 16 55 04.

Da vi løbende behandler ansøgningerne og vil indkalde til samtaler, anbefaler vi dig at søge stillingen hurtigst muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig!


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.