H. Dam Kærgaard A/S
Ballerup

Salgskoordinator til at styrke vores team

Dam Kærgaard søger en dygtig salgskoordinator, som vil være ansvarlig for at koordinere med salgsteamet, kunder og interne interessenter samt være med på en spændende vækstrejse.

Hvorfor vælge Dam Kærgaard?

Dam Kærgaard er en familieejet dansk handelsvirksomhed, der er kendt for at levere kundetilpassede løsninger til det danske sundhedsvæsen. Virksomheden blev grundlagt i 1964, er placeret i skønne lokaler i Ballerup og beskæftiger i dag 11 personer.

Mission, Vision og Værdier: Dam Kærgaard har stærke værdier og en klar vision om, at virksomhedens eksistens og virke skal være en fordel for verden. Virksomhedens mission er at forbedre hverdagen for både sundhedspersonale, patienter og miljøet.

Visionen er ikke kun noget, der tales om. Den efterleves på både det operationelle og strategiske plan, hvilket virksomheden og medarbejderne er stolte af. Virksomhedens størrelse og flade organisation er en klar fordel ift. at agere både innovativt og dynamisk i markedet.

Dam Kærgaard står over for en spændende ny vækstrejse med udvidelse af produktområder og produktportefølje. Fokus kommer i høj grad til at være på bæredygtighed ift. eksisterende løsninger, samt nye medico tekniske produkter.

Hovedformålet er at supportere hospitaler og regioner med at skabe mere sundhed for pengene. Kort sagt finde produktområder, hvor Dam Kærgaard kan være med til at gøre en forskel.

Du bliver en del af et dedikeret team, der skal skabe fremtiden i Dam Kærgaard.

Læs mere om vores spændende virksomhed på www.damkaergaard.dk.

Hvordan bliver din hverdag hos os?

Som salgskoordinator bliver du tildelt en spændende, udadvendt og selvstændig rolle. Du vil arbejde med danske og udenlandske kunder i en spændende sundhedssektor og medicobranche.

Du vil løse vores kunders udfordringer samtidig med, at du optimerer vores processer i driften. Du vil koordinere med vores lager og transport afd., og få et tæt samarbejde med salgsafdelingen.

Som salgskoordinator er du virksomhedens stemme udadtil, og du spiller en stor rolle for virksomhedens image og den gode kundeoplevelse.

Derudover vil du stå for:

  • Ordrebehandling og mersalg
  • Kundeservice og reklamationshåndtering
  • Støtte til salgsteamet med administrative opgaver
  • Tæt samarbejde med vores lager og transport afd.
  • Sikre overholdelse af ISO-processer

Hvad forventer vi af dig?

Vores nye salgskoordinator tager ansvaret, har et drive og et kæmpe servicegen.

Du skal være med til at sikre den bedste kundeservice, i tæt samarbejde med salgsafdelingen, og godt partnerskab m. leverandører/partnere/kunder.

Vi har en forventning om, at du er målrettet, hurtigt kan skabe et overblik og prioritere opgaverne samtidig med, at du formår at få opgaverne i mål til tiden. Du skal have et positivt sind og kunne skabe en teamånd og fælles vej mellem eksterne og interne kollegaer.

Derudover har du stærke kommunikationsevner og en forståelse for drift i en virksomhed.

Du er den, man går til for at få løst udfordringerne, og du har altid fokus på detaljerne.

Dine faglige kvalifikationer:

  • Du har erfaring fra lignende stilling
  • Du er serviceminded og detaljeorienteret
  • Du har ERP-kendskab og er stærk i IT
  • Du har højt niveau i Office365
  • Du kan optimere processer og arbejder med LEAN
  • Du kan kommunikere på dansk/engelsk i skrift og tale
  • Du har stærke kommunikations- og samarbejdsevner
  • Du har kendskab til drift i en virksomhed

Hvad tilbyder vi dig?

Vi tilbyder et spændende selvstændigt job i en virksomhed med en stærk kultur, hvor mennesket ses som en helhed, og hvor en sund work-life balance er højt prioriteret. Et dejligt lyst Domicil i et miljø hvor omgivelserne kan bruges til at skabe den gode dynamik i teamet. Et miljø med cafe i stueetagen, ligesom der er fitness- og kantineordning. Desuden nem adgang til parkering.

Send din ansøgning og dit CV allerede i dag og senest den 16. maj 2024 via linket nedenfor. Vi søger en fuldtidsansættelse.

Spørgsmål til stillingen kan stilles til Head of Project Management & IT, Philip Jacobsen, på tlf. 41 33 01 51 eller via e-mail pj@damkaergaard.dk.

Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.