SFT Logistics A/S
Greve

Fuldtids CFO

Har du lyst til at tage styringen på økonomifunktionen i en førende logistikvirksomhed fra vores hovedafdeling i Greve? Interesserer du dig samtidig for udvikling og optimering, og vil du have en nøglerolle i virksomhedens arbejde med effektivisering af arbejdsgange. Have ansvaret for 2 bogholder. Så skal du helt sikkert læse med her.

Erfaring, høj faglighed og vilje til udvikling

Til at styrke økonomiafdelingen er vi nu på udkig efter en økonomiansvarilg.

Du kommer til at stå i spidsen for den fortsatte professionalisering af økonomifunktionen, herunder arbejdet med optimering af processer og arbejdsgange samt at gøre økonomien mere gennemsigtig og brugbar i hverdagens beslutninger. Derudover kan du blandt andet se frem til de følgende ansvarsområder og arbejdsopgaver:

  • Ansvarlig for økonomi, herunder 2 bogholdere og løn samt tværfaglig ledelse af projektøkonomi.
  • Selvstændigt drive udarbejdelse af budgetter og budgetopfølgning, månedsregnskaber-og månedslukninger (12 måneders rullende budgettering og likviditetsfremskrivning)
  • Sikre kvalitet i bogføring og regnskabsudarbejdelse samt sikre action i tilfælde af afvigelser
  • Kontaktperson ift. bank, revision, moms og skat, finansiering.

Nærværende økonomiledelse

Har du erfaring fra en lignende rolle som økonomiansvarlig og en stærk økonomisk uddannelsesbaggrund? Så kunne det meget vel være dig, vi leder efter!

Som den nye økonomiansvarlig bliver du et centralt medlem af ledergruppen og desuden en vigtig forretningsmæssig sparringspartner til virksomhedens CEO. Det er derfor vigtigt, at du er komfortabel i en rådgivende forretningsstrategisk rolle, hvor rapportering er en fast opgave.

Som person er du positiv og proaktiv. Du sætter spørgsmålstegn ved tingene og er ikke bange for at smøge ærmerne op og tage ved. Tværtimod trives du i en rolle, hvor du får lov at være hands-on og kan komme med inputs til effektivisering. Du arbejder omhyggeligt med detaljerne, mens du formår at bevare overblikket – også på de travle dage. På den vis får du hurtigt etableret dig som en vellidt kollega.

Det er en fordel, hvis du kommer med erfaring, samt har indblik i logistik og kundeservice. IT-mæssigt er du superbruger i Uniconta økonomisystem og Excel. Sprogligt taler du både dansk og engelsk.

Kan du genkendende til ovenstående personlige og faglige kompetencer? Så glæder vi os til at høre fra dig!

Interesseret?

Er du interesseret i at vide mere om denne udfordring forud for din ansøgning, er du velkommen til at kontakte os. Send din ansøgning allerede nu på mail job@sftlogistics.dk til CEO Sonja A. Christensen.

Har du spørgsmål til stillingens indhold, er du meget velkommen til at ringe til på telefon: 53500555.

www.sftlogistics.dk