Fisker Skanderborg A/S
Skanderborg

Teknisk Indkøb- og salgsmedarbejder til vores reservedelsafdeling

Trives du i en alsidig stilling, hvor der både er kontorarbejde og dialog med kunder og leverandører? Og vil du være med til at hjælpe vores kunder med at holde deres maskiner i gang, så er dette måske dit næste job.

Du kan være ung eller erfaren. Det vigtigste er, at du har indstillingen i orden, samt at du har interesse og flair for teknik. Derfor er det en fordel, hvis du har en teknisk baggrund som maskinarbejder, industritekniker, autoteknolog, produktionsteknolog eller lignende og særligt, hvis du har beskæftiget dig med indkøb og salg i en lignende stilling.

Fisker Skanderborg A/S er det nordlige Europas største leverandør af pakkeløsninger til poser og sække. Vi leverer løsninger til virksomheder i hele verden. Vores hovedmarkeder er Skandinavien, Finland, Irland, England og Baltikum. Vi tilbyder kunderne en total løsning fra rådgivning om løsningens konstruktion til installation, indkøring og serviceaftaler. På alle områder har vi stort fokus på at levere udstyr, service og rådgivning i en solid kvalitet. Du kan læse mere om os på www.fisker.as.

Opgaven

Vi søger en medarbejder til vores reservedelsafdeling. Opgaverne vil være mangeartede og består af indkøb, tilbudsgivning og salg af reservedele (ikke opsøgende salg). I forbindelse med dette, bliver der behov for at kunne læse og forstå tekniske tegninger. I ferieperioder vil der i mindre omfang være hands on-opgaver ved modtagelse og forsendelse af reservedele fra vores lager, så hvis du trives med alsidige arbejdsopgaver, kan det nemt være jobbet for dig.

Sprog

Vi forventer, at du formulerer dig godt i skrift og tale på både dansk og engelsk. Da vi har mange skandinaviske kunder, er det en fordel at kunne læse og forstå svensk og norsk i skrift og tale.

Få gode kolleger og ordnede forhold

Vi tilbyder løn efter kvalifikationer og derudover sundhedsforsikring, pension, kurser samt firmaarrangementer.

IT/Lagerstyring

Alle vores dele lagerføres i vores IT-system. Vi har for et år siden implementeret et nyt ERP og WMS-system. Vi bruger blandt andet Office-pakken og Microsoft BC (Business Central). Basale IT-kundskaber er en forudsætning.

Vi foretrækker en person, som besidder følgende egenskaber

  • Teknisk forståelse
  • Erfaring med indkøb/tilbudsgivning
  • Struktureret med sans for detaljer
  • Overblik og evnen til at håndtere flere opgaver samtidigt
  • Proaktiv og opfølgende tilgang til opgaver
  • Kommunikerende
  • Flair for tal

Er du interesseret?

Er stillingen noget for dig, så send ansøgning med CV til Mikkel Søe på mst@fisker.as hurtigst muligt.

Vi behandler ansøgningerne løbende.