Uniplus IT A|S
Skanderborg

Salgsassistent

Elsker du at arbejde med salg og marketing? Har du samtidig et stærkt drive med en udpræget ordenssans – så har vi måske jobbet til dig.

Om jobbet:

Du får muligheden for at blive en del af en stabil succes i en mindre virksomhed, med fokus på kundeservice og høj kvalitet.

Fra vores kontor i Skanderborg, bliver du en del af vores salgsafdeling. Du kommer til at arbejde med flere funktioner i salgsafdelingen og dine arbejdsopgaver bliver blandt andet:

  • Vedligehold og oprettelse af produkter i vores webshop
  • Oprettelse af kundeordre
  • Udarbejdelse af tilbud og markedsføringsmateriale
  • Opdatering af sociale medier
  • Udarbejdelse af e-mail nyhedsbreve
  • Div. oprettelser i Microsoft BC.
  • Kontakt til nye samt eksisterende kunder
  • Ad hoc-opgaver

Du kommer til at arbejde med de bedste og stærkeste produkter i IT-branchen fra f.eks. HP, Lenovo, Microsoft, DELL, Samsung og mange flere. Produktkendskab er ikke et krav, da du med den rette energi hurtig opbygger den nødvendige viden om produkterne.

Vi tilbyder dig:

Udover gode og professionelle kolleger tilbyder vi:

  • Et godt arbejdsmiljø samt en uformel og behagelig omgangstone
  • Gode personlige udviklingsmuligheder i en stabil og solid virksomhed
  • En fast ugentlig arbejdstid på 34 eller 37 timer efter ønske og aftale
  • God fast løn der modsvarer dine kvalifikationer og arbejdstiden
  • Betalt sundhedsforsikring

Vores forventninger til dig:

Er du vores nye salgsassistent, forventer vi at du har erfaring med en eller flere af de beskrevne arbejdsopgaver. Resten skal vi nok lære dig. Din personlighed, energi og vilje til at levere et godt resultat betyder meget.

Herudover forventer vi at:

  • Du er fleksibel, har overskud, god ordenssans og kan arbejde selvstændigt.
  • Du er udadvendt, serviceminded og trives godt med kundekontakt pr. telefon. (Ikke opsøgende salg).
  • Du trives godt i en mindre organisation hvor personligt ansvar er en del af dagligdagen.
  • Du taler og skriver flydende dansk.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jørgen Schjønning på telefon 70 20 76 78.

Ansøgning og CV kan sendes til job@uniplus.dk.

Ansøgningsfrist d. 6. maj 2024. – Vi behandler ansøgninger og afholder samtaler løbende, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.

Tiltrædelse efter aftale.

Alle henvendelser og ansøgninger behandles fortroligt.


Om Uniplus IT:

Vi har kontor i dejlige lokaler centralt i Skanderborg, tæt på banegården og kun få minutters kørsel fra motorvejen.

Hos Uniplus IT A/S har vi siden 2007 med stor succes leveret hardware og software til virksomheder, som søger kompetent faglig sparring, høj kvalitet og ikke mindst ”en god handel”.

Vi arbejder med opkøb af IT-overskudsproduktion og restlagrer fra de førende producenter af IT-udstyr i Europa og USA. Herudover har vi speciale i sourcing af IT-udstyr – hvilket vil sige, at vi bl.a. kan levere nyt og brugt IT-udstyr længe efter, produktet er udgået fra producenten.

Vores kunder er mellemstore og store virksomheder samt offentlige institutioner.

Vi har vores eget support- og klargøringscenter, som sørger for konfiguration, test og klargøring af alt udstyr.

Uniplus IT A/S er blandt de kun 0,15% af danske virksomheder som er tildelt den højeste AAA kredit rating 10 år i træk– en rating der kun tildeles virksomheder med en særdeles solid økonomi.

Læs mere om Uniplus IT A/S på www.uniplus.dk.