Evovia ApS
Aarhus C

Teamkoordinator

Drømmer du om at være teamkoordinator for et team, der hjælper ledere og HR med at bruge digitale ledelsesredskaber, der bidrager til trivsel, motivation og performance?

Evovia søger en teamkoordinator til vores Customer Succes Team!


Evovia vil gøre flere ledere til bedre ledere

Vil du være med til at levere support og understøtte customer succes hos vores kunder? Evovia udvikler og leverer digitale ledelsesredskaber, som gør det nemmere for ledere at udøve den ledelse, som de ønsker. Vi søger lige nu en teamkoordinator til vores customer succes team. Teamet leverer både teknisk support i brugen af vores redskaber og understøtter, at vores kunder bruger vores redskaber til at realisere deres strategi igennem god ledelse.

Evovia er en virksomhed med en klar vision om at gøre flere ledere til bedre ledere. Uanset hvilket job man bestrider hos Evovia, er dette omdrejningspunktet i vores arbejde og årsagen til, at vi hver dag står op og gør os ekstra umage.

Du vil blive medspillende teamkoordinator for et kompetent, velfungerende og fællesskabsorienteret team, der allerede høster stor ros fra vores kunder. Du bliver også en del af en virksomhed med en dynamisk kultur, hvor vi stræber efter at nå det næste niveau. Her vægter vi fællesskabet højt og har læring og personlig udvikling i fokus.

Et team med kunden i centrum

Du skal koordinere opgaver og udvikling i vores customer succes team, som er forankret på vores kontor i Aarhus C. Ved siden at koordinatoropgaven vil du også selv skulle varetage en rolle som Customer Succes Manager og løse opgaver for vores kunder.

Teamets helt centrale opgave er, at flere ledere bliver bedre ledere gennem vores digitale ledelsesplatform. Det indbefatter især at:

  • Introducere lederne til anvendelse af de 13 konkrete redskaber – med et fokus på, hvordan anvendelsen kan skabe værdi for medarbejdere, organisation og lederen selv
  • Hjælpe HR samt alle typer af ledere med at forbedre deres ledelse via råd og vejledning i anvendelsen af vores digitale ledelsesplatform
  • Hjælpe kunderne med at løse konkrete tekniske problemstillinger på platformen
  • Fungere som projektleder ved etablering af samarbejder med nye større kunder
  • Oprette nye kunder på platformen
  • Afdække hvordan Evovias redskaber og ydelser kan skabe merværdi i kundens organisation
  • Bidrage til den løbende udvikling af teamet, så vi kontinuerligt øger vores værdiskabelse for vores kunder

Kontakten til vores kunder foregår altovervejende via telefon, e-mail og virtuelle møder.

Koordinatorrollen i customer succes teamet

Udover at indgå i teamets daglige opgaveløsning vil din opgave være, at

  • Koordinere teamets arbejde i det daglige
  • Understøtte teamets faglige udvikling med fokus på:
    • Indsigt og dyb forståelse for såvel tekniske som ledelsesmæssige aspekter af alle redskaberne på vores digitale ledelsesplatform
    • Client management – hvordan teamets arbejde skaber konkret og synlig værdi for kunderne
  • Bidrage til at facilitere møder og udviklingsdage i teamet - ofte i samarbejde med adm. direktør
  • Egen udvikling og læring med fokus på ledelse og client-management

Lige som resten af customer succes teamet vil du referere til vores administrerende direktør, Jørgen Skovhus Haunstrup.

Selvkørende, operationel og orienteret mod at skabe værdi for kunderne

Vi forventer, at du har en relevant uddannelse og har flair for IT-support og client-management. Du synes ledelse er spændende og har lyst til at bidrage til at gøre flere ledere til bedre ledere. Det er en fordel, hvis du har erfaring som teamkoordinator eller projektleder.

Du er inddragende i din måde at samarbejde og koordinere på, og du bidrager aktivt til at skabe et miljø, hvor trivsel, høj produktivitet og høj kvalitet går hånd i hånd. Du er nysgerrig og interesseret i at lære nyt og udvikle dig i rollen som teamkoordinator. På den baggrund vil du blive en central figur i Evovias vækstrejse og spille en nøglerolle i, at vores kunder også i fremtiden oplever, at de opnår stor værdi i samarbejdet med Evovia.

Du har evnen til at sætte dig ind i både kunders og kollegers situation og kommunikerer åbent, ærligt og med respekt. Du er drevet af at planlægge, men også udføre de planlagte aktiviteter. Du er struktureret og detaljeorienteret i den måde, du arbejder på.

Du er en god formidler af viden både i telefonen, på e-mails og i virtuelle møder – også på engelsk. Du er en teamspiller, der vægter det gode samarbejde højt samtidig med, at du tager ansvar og kan arbejde selvstændigt. Du slipper ikke opgaven, før den er løst på bedste vis.

Vil du vide mere?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte administrerende direktør og partner Jørgen Skovhus Haunstrup på tlf. +45 2133 7535.

Du kan læse om vores tilgang til ledelse i ”Ledelse som bærer frugt”, som du finder her eller der hvor du plejer at høre lydbøger.

Ansøgningsfrist

Ansøgning foregår via JobIndex QuickApply via linket. Samtaler afholdes løbende, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Du vil komme igennem et rekrutteringsforløb med personlighedsassessment og kognitive tests.


Om os

Evovia er en digital platform med 13 ledelsesredskaber, som bruges af knap 7.000 ledere i både den offentlige og private sektor. Vi har som vision at gøre flere ledere til bedre ledere ved at give dem digitale redskaber i hænderne, der nudger dem til at udøve mere og bedre ledelse. Virksomheden er i kraftig vækst og har snart været på markedet i 18 år. I foråret 2022 relancerede vi vores digitale ledelsesredskaber under et nyt navn med en mere international profil. Evovia har et tæt samarbejde med Kong Frederiks Center for Offentlig Ledelse, Aarhus Universitet – bl.a. i form af et fælles forskningsprojekt, der har undersøgt, hvordan brugen af digitale ledelsesredskaber påvirker fx ledelsesadfærd og medarbejdernes oplevelse af mening og engagement i deres arbejde. Arbejdet er her i marts 2024 blevet anerkendt med prisen som årets Upcomming HR-forsker.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.