Evovia ApS
Aarhus C

Customer Succes Manager

Drømmer du om et job, hvor du kan hjælpe ledere og HR med at bruge digitale ledelsesredskaber, så det skaber værdi for dem selv, deres medarbejdere og deres organisation?

Evovia søger Customer Succes Manager med interesse for god ledelse!


Evovia vil gøre flere ledere til bedre ledere

Vil du være med til at levere support og understøtte customer succes hos vores kunder? Evovia udvikler og leverer digitale ledelsesredskaber, som gør det nemmere for ledere at udøve den ledelse, som de ønsker. Vi søger lige nu en Customer Succes Manager, som både kan levere teknisk support i brugen af vores redskaber og understøtte, at vores kunder bruger vores redskaber til at realisere deres strategi igennem god ledelse.

Evovia er en virksomhed med en klar vision om at gøre flere ledere til bedre ledere. Uanset hvilket job, man bestrider hos Evovia, er dette omdrejningspunktet i vores arbejde og årsagen til, at vi hver dag står op og gør os ekstra umage.

Du vil blive en del af et kompetent, velfungerende og fællesskabsorienteret team, der allerede høster stor ros fra vores kunder. Du bliver også en del af en virksomhed med en dynamisk kultur, hvor vi stræber efter at nå det næste niveau. Her vægter vi fællesskabet højt og har læring og personlig udvikling i fokus.

Et job med kunden i centrum

Du vil blive en del af vores customer succes team, som er forankret på vores kontor i Aarhus C. Din overordnede opgave bliver at understøtte, at flere ledere bliver bedre ledere gennem vores digitale ledelsesplatform. Det indbefatter især at:

  • Introducere lederne til anvendelse af de 13 konkrete redskaber – med et fokus på, hvordan anvendelsen kan skabe værdi for medarbejdere, organisation og lederen selv
  • Hjælpe HR samt alle typer af ledere med at forbedre deres ledelse via råd og vejledning i anvendelsen af vores digitale ledelsesplatform
  • Hjælpe lederne med at løse konkrete tekniske problemstillinger på platformen
  • Fungere som projektleder ved etablering af samarbejder med nye større kunder
  • Oprette nye kunder på platformen
  • Afdække hvordan Evovias redskaber og ydelser kan skabe merværdi i kundens organisation
  • Du vil løbende udvikle din tekniske og ledelsesfaglige forståelse af vores redskaber samt forståelsen af, hvordan dit arbejde kan skabe konkret og synlig værdi for kunderne

Kontakten til vores kunder foregår altovervejende via telefon, e-mail og virtuelle møder.

Som en mindre opgave vil du også skulle varetage praktiske opgaver og koordinering omkring interne møder, sociale arrangementer og indkøb til kontoret.

Selvkørende, operationel og orienteret mod at skabe værdi for kunderne

Vi forventer, at du har en relevant uddannelse og er dygtig til at hjælpe andre med at anvende forskellige IT-løsninger.

Du har interesse for client-management – hvordan du kan understøtte, at vores redskaber anvendes, så de øger god ledelse og skaber værdi i forhold til kundens strategiske målsætninger. Du har evnen til at sætte sig ind i kundens situation og kommunikerer åbent, ærligt og med respekt.

Du synes, ledelse er spændende og har lyst til at bidrage til at gøre flere ledere til bedre ledere. Du er drevet af at planlægge, men også udføre de planlagte aktiviteter. Du er yderst struktureret og er detaljeorienteret i den måde, du arbejder på.

Du er en god formidler af viden både i telefonen, på e-mails og i virtuelle møder – også på engelsk. Du er en teamspiller, der vægter det gode samarbejde højt samtidig med, at du tager ansvar og kan arbejde selvstændigt. Du slipper ikke opgaven, før den er løst på bedste vis.

Vil du vide mere?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte administrerende direktør og partner Jørgen Skovhus Haunstrup på tlf. +45 2133 7535.

Du kan læse om vores tilgang til ledelse i ”Ledelse som bærer frugt”, som du finder her, eller der hvor du plejer at høre lydbøger.

Ansøgningsfrist

Ansøgning foregår via Jobindex QuickApply via linket. Samtaler afholdes løbende, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Du vil komme igennem et rekrutteringsforløb med personlighedsassessment og kognitive tests.


Om os

Evovia er en digital platform med 13 ledelsesredskaber, som bruges af knap 7.000 ledere i både den offentlige og private sektor. Vi har som vision at gøre flere ledere til bedre ledere ved at give dem digitale redskaber i hænderne, der nudger dem til at udøve mere og bedre ledelse. Virksomheden er i kraftig vækst og har snart været på markedet i 18 år. I foråret 2022 relancerede vi vores digitale ledelsesredskaber under et nyt navn med en mere international profil. Evovia har et tæt samarbejde med Kong Frederiks Center for Offentlig Ledelse, Aarhus Universitet – bl.a. i form af et fælles forskningsprojekt, der har undersøgt, hvordan brugen af digitale ledelsesredskaber påvirker fx ledelsesadfærd og medarbejdernes oplevelse af mening og engagement i deres arbejde. Arbejdet er her i marts 2024 blevet anerkendt med prisen som årets Upcomming HR-forsker.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.