Scan-Med A/S Denmark
Brabrand

Bogholder i Gazelle virksomhed

Økonomi ”blæksprutte”, der bliver en del af den daglige ledelse!

Vores bogholder, som har været hos os i 12 år går på pension. Vi søger hendes afløser, til at udføre centrale økonomiopgaver i en international handelsvirksomhed beliggende i Brabrand.

Fælles om opgaverne – vi arbejder i Team..

Fordi vi deles om opgaverne opnår vi stor fleksibilitet og tilbyder en meget varieret hverdag. Som økonomi ”blæksprutte” vil du være hovedansvarlig for disse opgaver (80% af din tid):

  • Kreditor- og debitor-bogholderi (Dynamic 365 Business Central)
  • Afstemninger
  • Fakturering
  • Løn og kørselsafregninger
  • Moms, told og skat
  • Årsregnskaber
  • Forsikring, bank og finans i øvrigt

Selskabets direktør varetager også visse økonomifunktioner og vil være din vigtigste sparringspartner i disse opgaver.

Vi er i fuld gang med at digitalisere vore arbejdsgange, og du bliver en vigtig brik i dette arbejde.

Desuden forventes det, at du hjælper til med andre opgaver på kontoret, når der er brug for det (20% af din tid):

  • Bestille varer hos leverandører, ordrestyring til udvalgte kunder
  • Telefonbetjening
  • Administration
  • Opdatering af prislister og kundedatabaser

Stillingen vedrører de tre firmaer: Scan-Med A/S, Scandinavian Medical AB og Ejendomsselskabet Dalgårdsvej 17.

En skandinavisk medico teknisk koncern

Scan-Med selskaberne indgår i det privatejede norske selskab Scan-Med, som har beskæftiget sig med handel af medicoteknisk udstyr til sygehuse og speciallæger i de sidste 30 år.

Igennem eksklusive agenturaftaler har vi fat i nogle af markedets bedste produkter og vores konsulenter er for det meste på landevejen i Danmark og Sverige for at besøge kunder. Den faste bemanding på kontoret er 4-5 personer.

Virksomheden er vel konsolideret og har en fornuftig og stabil indtjening. I 2023 blev vi udpeget som ”Gazelle” virksomhed.

Medarbejderne har lang anciennitet i virksomheden og høj motivation. Vi lægger vægt på at holde vores pauser sammen når vi er på kontoret og benytte os af de små pusterum som dagen giver.

Hvem er du – og hvad brænder du for?

Du har helt sikkert en kontorelevuddannelse inden for økonomiområdet og så har du høstet erfaring med mange af de opgaver, vi nævner ovenfor. Hvis du har erfaring fra en handelsvirksomhed, vil det være et ekstra plus.

Det vigtigste er her at du trives med varierende opgaver og at indgå i et team hvor i løser mange funktioner sammen.

Der er tale om en fuldtidsstilling og mødetiden kan delvist afpasses efter dine behov. Vi tilbyder en god fast løn og pensionsordning. Vi regner med, du bor i Aarhus-området dvs. indenfor rimelig køreafstand.

Og sådan kommer du videre:

Du klikker på det aktive link her på JobIndex og så læser vi dit CV og ansøgning, når det kommer ind.

Deadline for ansøgninger er mandag den 13. maj 2024 kl. 12.00

Indledende samtaler finder sted i begyndelsen af maj efter nærmere aftale med ansøger. Anden samtalerunde finder sted i Brabrand den 21. maj og vi forventer ansættelsesbeslutning inden udgangen af maj med tiltrædelse senest 1. juli/15 juli. Vi er fleksible omkring allerede planlagt ferie.


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.