Astrak Denmark

Regional Account Manager, Fyn & Sjælland

Er du dynamisk og selvmotiveret? Har du stærkt initiativ og entusiasme for at lykkes?
Bliv en del af vores danske Astrak-team, der har base i Holte.

Lige nu søger vi en dedikeret Regional Account Manager til Sjælland og Fyn.

Jobbet:

  • At fastholde og øge lønsom forretning ved at udvikle både nye kunder og drive vækst fra eksisterende kunder. Den regionale kontoadministrator vil have ansvaret for en portefølje, kunder og kundeemner som defineret.
  • At vise et højt niveau af kompetence og organisatoriske færdigheder, der arbejder inden for et teammiljø, der leverer en total kvalitetsservice til interne og eksterne kunder.
  • Sikring af, at en professionel repræsentation af virksomheden, dens tjenester og værdier med en positiv can-do holdning til enhver tid udstilles.

Performance overvåges gennem Key Performance Indicators og individuel gennemgang med din linjeleder hver 6. måned. KPI'er vil blive gennemgået regelmæssigt på 1-2-1 møder.

Du kommer også til at:

  • Udarbejde en "porteføljeplan", der identificerer, hvordan dine mål vil blive nået – fra hvilke sektorer, kunder og kundeemner. Planlægge en strategisk og målrettet tilgang til at nå målene – vil blive revideret kvartalsvis.
  • Planlægge og gennemføre salgsbesøg i marken hos kunder og potentielle kunder i overensstemmelse med porteføljeplan, kontostyring og nye forretningsmål.
  • Holde CRM-systemet opdateret med al kundekontakt, planlægge og videresende opkald og besøg og omhyggeligt opdatere kunde-/kundeemneoplysninger efter behov.
  • Planlægge F2F-besøg ved hjælp af information fra CRM-systemet for at opnå de bedste resultater.
  • Opbygning og vedligeholdelse af langsigtede relationer med kunder, herunder opfølgning efter salg.

Personlige kompetencer:

  • Du er selvkørende, disciplineret, dynamisk.
  • Du er ambitiøs, nysgerrig og professionel.
  • Du trives i at tale med alle typer af mennesker.
  • Du er serviceminded.

Faglige kompetencer:

  • Du har et stærkt teknisk kendskab til branchen.
  • Du har evnen til at opbygge effektive relationer.
  • Du har evnen til at generere kundeemner.
  • Du har evnen til at arbejde på eget initiativ.
  • Du kan kommunikere effektivt.
  • Du er modstandsdygtig.
  • Du er professionel, selvsikker og fokuseret.
  • Du har evnen til at nå mål og overholde deadlines og er resultatdrevet.
  • Du har evnen til at arbejde med finansielle rapporter og statistikker.
  • Du har evnen til at gennemføre møder og præsentationer effektivt.
  • Du har stærke planlægnings- og tidsstyringsevner.
  • Dansk og engelsk beherskes på højt niveau i skrift og tale.

Ansøgning:

Send din ansøgning via knappen "Ansøg".

Tiltrædelse: Snarest muligt.


Om Astrak Group:

Astrak Group har hovedkontor i Kirkcaldy (20 minutter fra Edinburgh) i Skotland og har en vision om at være den bedste leverandør inden for sit forretningsområde. Astrak Group sælger undervogns- og sliddele til entreprenørmaskiner i hele Europa og store dele af resten af verden. Med 8 lagerfaciliteter i Europa og er Astrak Group markedsledende inden for sit forretningsområde. Hovedkvarteret i Danmark er placeret i Holte nord for København og med et stort varelager i Taastrup.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.