Gorenje Group Nordic A/S

Serviceteknikere på Sjælland

Brænder du for at udføre tekniske serviceopgaver? Og vil du være med til at yde en fantastisk service til vores danske marked?

VI søger udekørende serviceteknikere til reparation og service af Gorenje gruppens hvidevareprodukter og tilbehør hos både private og professionelle partnere. Med udgangspunkt fra din egen bopæl servicerer du vores kunder og deres produkter, samt sikrer en høj kundetilfredshed.

Gorenje Group Nordic – designdrevne innovatører

Vi markedsfører fire forskellige brands i de nordiske lande: Gorenje, Hisense, UPO og vores premium brand ASKO. Fra vores nordiske hovedsæde i Glostrup, dækker vi salget til de nordiske markeder. Koncernen har produktion i hele Europa samt udviklingscentre i Sverige, Holland, Tjekkiet og Slovenien, så vi er i sandhed internationale.

Siden 2018 har Gorenje været en del af Hisense-koncernen, som er en af verdens førende producenter af elektronik og hvidevarer med 100.000 ansatte på verdensplan og en omsætning på over 25 milliarder EUR.

Et team af entusiastiske kolleger

Vores nordiske forretningsenhed består af knap 100 personer på tværs af regionen, og som vores nye servicetekniker, får du en bred kontaktflade til mange af dine kollegaer.

Vi er ca. 40 kolleger i marken og ca. 60 på kontoret i Glostrup, hvor vi holder til i moderne, lyse lokaler, har en dejlig kantine og bor lige op ad Glostrup Station.

Herudover kan du se frem til at arbejde sammen med nordiske og slovenske kolleger, som alle nyder godt af og bidrager positivt til vores internationale kultur og sammenhold. Du kan læse mere om os og vores værdier her Om Gorenje | Gorenje Danmark.

Servicetekniker i Danmark

Vores serviceteam gennemgår lige nu en rivende udvikling og vi udvider derfor vores tekniske serviceteam i hele Norden.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Reparation og servicering af hvidevarer samt tilhørende systemer som doserings & -betalingsanlæg.
  • Sikre en høj kundetilfredshed ved at være ”ambassadør” ud mod kunderne.
  • Deltage i kundemøder osv., hvor teknisk indsigt er nødvendigt.
  • Support til vores servicepartnere.
  • Strukturere egen hverdag i form af planlægning af dagligdagen og vedligeholdelse reservedelslageret i bilen.

Som servicetekniker i Gorenje Group Nordic ser vi gerne at du:

  • Har erfaring som udekørende tekniker.
  • Er uddannet elektriker, automatiktekniker, tilsvarende el-faglig eller mekanisk baggrund.
  • Har erfaring fra lignende stilling, hvor du har arbejdet som udekørende servicetekniker. Gerne med kendskab indenfor reparation af hvidevarer.
  • Fortrolig med brug af IT som sit daglige værktøj, samt MS-Office-pakken.
  • Taler, læser og skriver dansk samt læser og forstår engelsk.

Herudover forestiller vi os, at du:

  • Som person er selvstændig og udadvendt, du trives I en hverdag, hvor du møder mange forskellige produkter og kunder.
  • Er positiv og løsningsorienteret.
  • Har en kundefokuseret tilgang til dine opgaver, samt sætter en ære i at levere arbejde i en høj kvalitet.

Din ansøgning:

Finder du stillingen som servicetekniker interessant, så send dit CV samt en motiveret ansøgning via ansøgningsknappen. Vi holder løbende samtaler og forventer at stillingen besættes snarest muligt. Alle interesserede kandidater uanset alder, køn, etnicitet eller religion opfordres til at søge denne stilling. Din ansøgning er fortrolig og må ikke indeholde følsomme personoplysninger*.

Hvis du har spørgsmål eller ønsker at få mere indsigt i stillingen som servicetekniker eller GGN/Hisense Europe som virksomhed, er du velkommen til at kontakte HR-chef Mia Anna Lønberg på e-mail: mal@gorenjegroup.com.

Gorenje Group Nordic A/S

*Følsomme personoplysninger er oplysninger om: Race og etnisk oprindelse, politisk overbevisning, religiøs eller filosofisk overbevisning, fagforeningsmæssigt tilhørsforhold, genetiske data, biometriske data til unik identifikation, helbredsoplysninger, seksuelle forhold eller seksuel orientering.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.