APC Forsikringsmæglere A/S
København K

Mæglerassistenter søges til vores Rådgivningscenter for firmapension

Vi søger dedikerede og erfarne mæglerassistenter til at styrke vores team og sikre en effektiv og velorganiseret indtegningsproces for vores firmapensionskunder.

Arbejdsopgaver:

  • Administrere og koordinere indtegningsprocessen for medarbejdere
  • Sikre korrekt dokumentation og håndtering af administrative opgaver
  • Samarbejde med forskellige afdelinger for at optimere processer og sikre kundetilfredshed
  • Overvåge og rapportere status på indtegningsprocessen
  • Løbende monitorering og administrering af bestandslister på medarbejdere i firmaet

Kvalifikationer:

  • Relevant uddannelse eller har en pensionsviden svarende til Forsikringsakademiet niveau 4,23 – Firmapension
  • God forståelse for firmapensioner og forsikringsområdet
  • Erfaring inden for administration og processtyring
  • Evne til at arbejde selvstændigt og i teams
  • Fremragende kommunikationsevner og detaljeorienteret tilgang

Om APC Forsikringsmæglere:

APC er Danmarks største pensionsmægler for private og har kontorer i København, Aarhus og Fredericia. Vi er i rivende udvikling og har i dag en omsætning på ca. 170 mio., beskæftiger ca. 150-200 medarbejdere og har mere end 25 mia. kr. under rådgivning og administration. Vores fokus er at levere uvildig pensionsrådgivning af meget høj kvalitet til private pensionskunder.

Ansøgning:

Send dit CV og ansøgning via knappen ”Ansøg” nedenfor.

Vi vurderer ansøgningerne løbende, da stillingen skal besættes hurtigst muligt.

For yderligere information, kontakt venligst afdelingschef Hatice Firat på mail hatice.firat@apc.dk.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.