Mæglerassistenter søges til vores Rådgivningscenter for firmapension
Vi søger dedikerede og erfarne mæglerassistenter til at styrke vores team og sikre en effektiv og velorganiseret indtegningsproces for vores firmapensionskunder.
Arbejdsopgaver:
- Administrere og koordinere indtegningsprocessen for medarbejdere
- Sikre korrekt dokumentation og håndtering af administrative opgaver
- Samarbejde med forskellige afdelinger for at optimere processer og sikre kundetilfredshed
- Overvåge og rapportere status på indtegningsprocessen
- Løbende monitorering og administrering af bestandslister på medarbejdere i firmaet
Kvalifikationer:
- Relevant uddannelse eller har en pensionsviden svarende til Forsikringsakademiet niveau 4,23 – Firmapension
- God forståelse for firmapensioner og forsikringsområdet
- Erfaring inden for administration og processtyring
- Evne til at arbejde selvstændigt og i teams
- Fremragende kommunikationsevner og detaljeorienteret tilgang
Om APC Forsikringsmæglere:
APC er Danmarks største pensionsmægler for private og har kontorer i København, Aarhus og Fredericia. Vi er i rivende udvikling og har i dag en omsætning på ca. 170 mio., beskæftiger ca. 150-200 medarbejdere og har mere end 25 mia. kr. under rådgivning og administration. Vores fokus er at levere uvildig pensionsrådgivning af meget høj kvalitet til private pensionskunder.
Ansøgning:
Send dit CV og ansøgning via knappen ”Ansøg” nedenfor.
Vi vurderer ansøgningerne løbende, da stillingen skal besættes hurtigst muligt.
For yderligere information, kontakt venligst afdelingschef Hatice Firat på mail hatice.firat@apc.dk.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.