Zampell A/S
Sønder Omme

Bogholder med flair for løn på fuldtid

Har du erfaring med bogholderi og lønbehandling samt HR, og har lyst til at udvikle dine kompetencer yderligere, tilbyder vi et alsidigt job i en virksomhed i vækst. Vi servicerer forsyningssektoren og en lang række industrier i Danmark og Norden med ildfaste løsninger og højtemperatur isolering i forbrændingsovne og procesanlæg.

Vi er en del af Zampell koncernen med afdelinger i USA og England. I Danmark holder vi til i Sdr. Omme og Næstved og arbejder sammen på kryds og tværs af afdelingerne.

Om Jobbet:

Du vil få en central rolle med hovedfokus på løn og bogholderi. Du vil arbejde med alle facetter af lønområder, og du bliver ansvarlig for korrekt og rettidig lønudbetaling for godt 60 medarbejdere. Det vil være dit ansvar, at lønområdet som helhed administreres effektivt. Dine arbejdsredskaber bliver Proløn og Proløn Tid. Du kommer til at deltage i at udvikle og forberede arbejdsprocesserne i økonomifunktionen, hvor vi p.t. er i gang med at opgradere fra Microsoft Dynamics NAV 2018 til Business Central 365.

Du vil referere til vores økonomidirektør samt direktør i Danmark, og indgår i vores finance-team på 3 medarbejdere. Vi har en behagelig og afslappet omgangsform samtidig med, at vi er ambitiøse og sætter høje standarder for vores leverancer.

Vi tilbyder:

  • Fuldtidsstilling på 37 timer på vores hovedkontor i Sdr. Omme
  • Fokus på din trivsel og udvikling ved løbende 1:1 samtaler
  • Fokus på arbejdsmiljø (ISO 45001 certificeret)
  • Sundhedsforsikring
  • Godt kollegialt fællesskab og tværfagligt samarbejde
  • Årligt 2 dages fællesmøde med overnatning for alle Zampell medarbejdere samt julefrokost
  • Løn i henhold til kvalifikationer
  • Mulighed for faglig opdatering via kurser

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Varetage lønkørsler for funktionærer og timelønnede, inkl. bearbejdning af løndata, bogføring, afstemning af indberetning til e-indkomst og generel opfølgning
  • Administrere refusioner vedr. sygedagpenge, barsel, flexjob mv.
  • Sikre en effektiv drift og administration i/af Proløn samt Proløn Tid
  • Ad hoc bogholderiopgaver og HR-administrative opgaver
  • Bogføring af finans bilag, debitor og kreditor faktura
  • Udarbejdelse af faktura forslag på projekter til projektleder, samt bogføring heraf
  • Kontakt til offentlige myndigheder samt kunder og leverandører
  • Varetage vores registreringer i Sverige, Norge og Finland
  • Afstemning og klargøring til revision i samarbejde med hele bogholderiet

Om dig:

  • Har minimum tre års erfaring med bogholderi og lønbehandling
  • Har lettere kendskab til personalejura, overenskomster og hvordan disse håndteres i praksis i lønbehandlingen
  • Interesse for HR-administration
  • Holder dig naturligt opdateret omkring udvikling i lovgivning og regler inden for lønområdet
  • Er vant til at arbejde med fortrolige data og overholde GDPR
  • Har flair for IT generelt og erfaring med lønsystemer
  • Behersker dansk og engelsk i skrift og tale

Du er initiativrig, systematisk og grundig, og er i besiddelse af en god portion sund fornuft. Derudover nyder du at arbejde selvstændigt med opgaverne, og fortrolighed falder dig naturligt.

Det er vigtigt, at du er smilende, tolerant og imødekommende over for kolleger og gæster, og er villig til at gøre en forskel. Hvis det bliver dig, der skal være vores nye kollega, vil du blive en del af en virksomhed, der vælger kvalitet og ordentlighed højt.

Ansættelse snarest muligt, samtaler afholdes løbende i april og maj 2024. Hvis du har brug for yderligere information, er du velkommen til at kontakte økonomidirektør Marianne Bennedsen på tlf. 9717 2410.

Ansøgning sendes til mail@zampell.dk.