Uggerly Installation A/S
Aarhus V

Servicekoordinator

Uggerly Installation A/S er en dynamisk dansk virksomhed stiftet i 1993, der med udspring i el har udviklet sig til også at omfatte VVS og svagstrøm. Virksomheden ledes af brødrene Henrik og Jens Uggerly, som også er ejere af virksomheden. Virksomheden beskæftiger i dag over 400 medarbejdere fordelt på fem afdelinger – to i Jylland, en på Fyn og to på Sjælland. De bærende værdier i virksomheden er effektivitet, kvalitet, godt håndværk og gode løsninger.

Hos Uggerly Installation udgør godt håndværk, dygtige medarbejdere og gode relationer grundstenene i virksomheden. Der arbejdes således målrettet med at skabe gode og langvarige relationer til både kunder og medarbejdere, og gennem mange års erfaring i branchen og virksomhedens faglige ekspertise sikres effektive og gode løsninger samt tryghed for kunderne.

Til at sikre en effektiv installation og service af lade bokse for virksomhedens kunder i Jylland, søges der nu en serviceorienteret

Servicekoordinator søges til Uggerly Installation i Aarhus

Er du serviceminded, struktureret og god til administrative opgaver? Har du interesse for elbranchen og lyst til at være en del af et dynamisk team? Så er du måske vores nye servicekoordinator!

Som servicekoordinator hos os vil du få en alsidig og spændende hverdag, hvor du skal udføre forskellige administrative ad hoc-opgaver, hjælpe servicemontører og lærlinge med at bestille arbejdstøj, forberede sager til fakturering, assistere overmontøren for ladeboks-teamet med at koordinere servicemontørernes arbejdsdag samt have kontakt til kunder og leverandører.

Vi forventer, at du:

  • Har en relevant uddannelse inden for administration
  • Er god til at kommunikere skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk
  • Har flair for IT og kan arbejde med Microsoft Office og andre relevante systemer
  • Er selvstændig, ansvarsbevidst og kan håndtere flere opgaver på samme tid
  • Er fleksibel, positiv og har et godt humør
  • Har erfaring med håndværkerbranchen, dog ikke et krav.

Vi tilbyder

Med denne stilling får du muligheden for at blive del af en virksomhed med mange års erfaring og teknisk knowhow. Du kan se frem til at samarbejde med mange dygtige og dedikerede kollegaer indenfor forskellige fagområder. Ved at bringe dine faglige og personlige kompetencer i spil kan du være med til at bidrage til videreudviklingen af en virksomhed i vækst, der brænder for at udvikle, sælge og servicere fremtidens tekniske løsninger i Danmark.

Du vil også have mulighed for at blive omfattet af firmaets sundhedsforsikring og pensionsordning. Derudover har vi flere årlige sociale arrangementer, der skaber sammenhold på tværs af organisationen.

Lønnen aftales på baggrund af dine kvalifikationer.

Det forventes, at du kan fremvise ren straffeattest i forbindelse med ansættelsen.

Der er opstart hurtigst muligt, dog venter vi gerne på den rette kandidat.

Bliv del af teamet

Kan du nikke ja til ovenstående, og vil du gerne være del af en dynamisk virksomhed i fortsat vækst? Send din ansøgning til Afdelingschef Steffen Rosendal via nedenstående QuickApply-ansøgningsknap.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte os på tlf.: 29 26 04 61.

Er du interesseret i at blive vores nye kollega? Så send din ansøgning og CV til os snarest muligt. Vi holder løbende samtaler og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.

Ansøgningsfrist: løbende.


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.