Eskerod & Skovbøll ApS
Aalborg

Selvkørende PA med interesse for kommunikation

Kan du skabe ro og struktur i en travl hverdag – og samtidig holde den røde tråd i vores eksterne kommunikation og markedsføring?

Eskerod & Skovbøll er Danmarks stærkeste ekspertrådgiver inden for agro-sektoren. Vi er en lille virksomhed i kraftig vækst og har derfor brug for en selvkørende og løsningsorienteret kollega, som både kan stå for dagligdagens ad hoc-opgaver på kontoret – også når de opstår med kort varsel – og igangsætte og køre længerevarende projekter i mål.

Din hverdag kommer til at bestå af en række forretningsunderstøttende, administrative og praktiske opgaver, såvel internt i virksomheden som i form af kunderettede aktiviteter og arrangementer. Struktur, langsigtet planlægning og eksekvering er her vigtige nøgleord i en dynamisk virksomhed som vores, hvor ting går stærkt, og dine tre kolleger i perioder er meget ude af huset. Derfor er det en stor fordel, at du er proaktiv og trives med at være på forkant, arbejde selvstændigt og tænke langsigtet og løsningsorienteret.

Dine ansvarsområder:

  • Stå for dagligdagens administrative opgaver såsom kalenderstyring, mødeplanlægning, kundekontakt og bogholderi
  • Planlægge og administrere netværksmøder og eksterne arrangementer i samspil med virksomhedens partnere
  • Sikre den røde tråd i virksomhedens eksterne kommunikation med eksisterende og potentielle kunder, herunder koordinering med eksterne marketingleverandører om optimering af vores digitale strategi
  • Planlægning og eksekvering af projekter, der kan optimere virksomhedens daglige drift, herunder implementering af nye digitale værktøjer og afsøgning af mulighederne for at anvende AI i virksomhedens driftsmæssige og kunderettede opgaver
  • Det er en fordel, hvis du selv kan varetage mindre grafiske opgaver og tekstopgaver som opdatering af præsentationsmateriale og hjemmeside samt produktion af opslag til vores sociale medier

Dine kvalifikationer:

  • Relevant erfaring fra lignende stilling, hvor du har håndteret en bred vifte af opgaver, der understøtter virksomhedens drift og udvikling
  • Systematisk og løsningsorienteret tilgang til såvel store som små opgaver
  • Stærke kommunikationsfærdigheder både mundtligt og skriftligt
  • Evnen til at arbejde selvstændigt samt i teams
  • Organisatoriske færdigheder og evnen til at jonglere flere opgaver samtidigt
  • Interesse for kommunikation, markedsføring og netværksdannelse
  • Teknisk interesse i nutidens og fremtidens digitale værktøjer.

Hvorfor vælge Eskerod & Skovbøll?

  • Du får en stilling med ansvar og muligheder for faglig udvikling
  • Du får en spændende hverdag i en dynamisk virksomhed, hvor der er kort fra tanke til handling, og du får mulighed for at bidrage med egne ideer og initiativer til optimering af virksomhedens drift og udvikling
  • Du får en fleksibel og afvekslende hverdag, hvor du både har mulighed for hjemmearbejde, fast gang på vores kontor i Aalborg samt deltagelse på eksterne kundebesøg og -arrangementer
  • Du får konkurrencedygtige ansættelsesforhold, herunder en attraktiv lønpakke og sundhedsordning.

Skal du være vores nye medarbejder?

Send din ansøgning, CV, eksamenspapirer og eventuelt yderligere materiale via knappen ”Ansøg” nederst på siden.

Vi indkalder løbende kandidater til samtale, hvorfor vi opfordrer dig til at ansøge så hurtigt som muligt.

Ønsker du yderligere information, er du velkommen til at kontakte Jimmy Eskerod på mail: je@eskeskov.dk eller telefon +45 41 44 49 00.


Eskerod & Skovbøll hjælper Danmarks største og mest komplekse landbrugsvirksomheder til stærkere værdikæde, højere eksekveringsevne og bedre bundlinje via individuel og skræddersyet virksomheds- og råvarerådgivning. Vi servicerer kunder i hele Danmark fra vores kontor i centrum af Aalborg, hvor du også vil få din daglige gang.

Hos os bliver du en del af en dynamisk arbejdsplads, hvor vi lægger vægt på at være autentiske og loyale samt på at gøre en ekstraordinær indsats gennem fælles fodslag, engagement og glæde.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.