M&J Recycling
Horsens

Back-office Specialist Service - Projektansættelse

Er du vant til at arbejde med kunder og sætter en ære i at levere den bedste service? Er du rigtig skarp til at arbejde i ERP/IT-systemer til håndtering af tilbud og ordrer? Har du naturligt flair for at sætte dig ind i nye opgaver? Og drømmer du om at være med til at styrke den grønne omstilling i hele verden?

Bliv en del af et stærkt team

Neddelere fra M&J Recycling er eftertragtede over hele verden, og i rollen som back-office specialist i vores serviceafdeling vil du få en central rolle i at håndtere ordrer til vores serviceforretning.

Vi har lige nu rigtig travlt med at håndtere en stigende mængde ordrer, og vi søger derfor en kollega til at styrke vores team. Stillingen er på 37 timer om ugen, og ansættelsesperioden forventes at være på minimum 12 måneder med mulighed for forlængelse.

Med placering på vores hovedkontor i Horsens kommer du til at arbejde tæt sammen med et globalt team på 19 kolleger, hvoraf I er 5 i backoffice-teamet.

Dine ansvarsområder

  • Modtagelse og håndtering af alle indgående ordrer på reservedele og sliddele.
  • Støtte til partnere, kunder og interne interessenter ved at identificere reserve- og sliddele ved brug af relevante systemværktøjer.
  • Ansvar for hele processen fra tilbud, kundeaccept, tilbud til levering, fakturering og opfølgning.

Det forventes, at du:

  • Tager fuldt ejerskab over håndtering af forespørgsler om servicetilbud og reservedelsordrer
  • Sikrer at modtagne ordrer leveres hurtigt og med høj kvalitet
  • Kan orientere dig i M&Js tekniske dokumentation og understøttende systemer, for derved at kunne identificere korrekte reserve- og sliddele.
  • Tager medansvar for, at back-office-processer er veldokumenterede og opdaterede, så de afspejler den arbejdsstruktur, som vi bruger.
  • Tager ansvar for at spore alle ordrer og sørger for, at kunderne har et opdateret billede af leveringstid og øvrige data samt eventuelle ændringer
  • Sikrer korrekt fakturering og opfølgning på restancer.

Vores forventninger til dig

Den ideelle kandidat besidder følgende kvalifikationer:

  • Teknisk forståelse for at læse og definere rigtige reserve- og sliddele.
  • Flydende engelsk både mundtligt og skriftligt og gerne også tysk eller fransk.
  • International erfaring inden for teknisk reservedelssalg og ordrehåndtering
  • Gerne erfaring med Microsoft Dynamic 365
  • Erfaring med MS Office-værktøjer og i besiddelse af generelle IT-kompetencer.
  • Struktureret og procesfokuseret.
  • Detaljeorienteret med et fleksibelt mindset
  • Kan arbejde med mange opgaver samtidigt.

Du kan forvente mere end et job

Siden 1988 har det været vores erklærede mål at bidrage til en mere balanceret og cirkulær økonomi ved at udvikle og levere teknologi, der løser den voksende globale udfordring med store mængder affald. Det brænder vi for, men vi brænder også for at skabe de bedste forhold for vores medarbejdere. Derfor kan du forvente:

  • Fleksibilitet: Mulighed for at arbejde hjemmefra op til 2 dage om ugen
  • Konkurrencedygtig løn og pensionsordning
  • Kantineordning med sund og lækker mad
  • Aktiv personalforening, der arrangerer mange medarbejderarrangementer

Vi opfordrer dig til at søge denne spændende stilling hurtigst muligt, da vi løbende gennemgår ansøgninger og afholder jobsamtaler, indtil stillingen er besat.

Hvis du har yderligere spørgsmål, så kontakt venligst Teamlead Back Office, Sonja Wolf på telefon +45 2277 3906 eller mail: sonja.wolf@mjrecycling.com.


Vi styrker den grønne omstilling

Danske M&J Recycling er en verdensledende green-tech virksomhed inden for affaldshåndtering og har siden 1988 arbejdet målrettet på at udvikle teknologiske løsninger, der gendanner affald til en værdifuld ressource. Vi ønsker at bidrage til en mere balanceret og cirkulær økonomi, og derfor har vi konstant fokus på innovation og produktudvikling af vores affaldsneddelere til industrien. Vi har hovedkontor i Horsens og egne afdelinger i fem lande samt mere end 50 forhandler- og serviceafdelinger over hele verden, fordi vi med nærhed til vores kunder kan levere service i særklasse.

Lad os skabe en verden i balance. Sammen.


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.