Linie Design A/S
Lynge

Tysktalende kundeservicemedarbejder til dansk designhus med mere end 40 års historie

En hel verden af kvalitetstæpper i tidløst design venter, hvis du elsker historien om skandinavisk design og æstetik med rod i stærke håndværkstraditioner – og er mindst lige så passioneret omkring kundeservice og salg.

Vi har i en årrække haft fokus på B2B-kunderne på eksportmarkederne, men nu er Linie Design trådt ind i en ny æra med åbningen af en brand store i hjertet af København og lanceringen af en ny B2C-webshop, samtidig med at udviklingen og væksten fortsætter. Derfor har vi brug for en dygtig og udadvendt kollega til kundeserviceteamet i vores HQ i Lynge.

Du vil få ansvar for selvstændigt at servicere dine egne kunder, der alle som en skal føle sig i gode hænder. Helt overordnet vil din arbejdsdag være alsidig og afspejle, at vi er ambitiøse og tager fat – nok kan det tage flere måneder at håndknytte et enkelt tæppe, men vi læner os ikke tilbage i stolen i hverdagen på kontoret. Der er altid en opgave, du kan løfte, en detalje, der skal være styr på, eller en kunde, du kan give en god oplevelse i mødet med Linie Design.

Dine primære opgaver vil være:

  • Vedligeholde nuværende kunderelationer i blandt andet Tyskland, Østrig og Schweiz
  • Support til indkøbere omkring sortiment, bestillinger, leverancer m.m.
  • Telefonbetjening
  • Oprettelse af kundeordrer samt opfølgning
  • Reklamationsbehandling

Vores forventninger til dig

Kundeservice kommunikerer dagligt med mange forskellige nationaliteter. Det er derfor et krav, at du kan formulere dig på tysk og engelsk i både skrift og tale, ligesom du skal kunne begå dig på de skandinaviske sprog. Hvis du derudover behersker andre fremmedsprog, vil det kun være et plus. Det er en fordel, at du har kendskab til Navision og Office-pakken.

For et godt match er det vigtigt med følgende kvalifikationer:

  • At du er udadvendt og mestrer kunsten at opbygge gode kunderelationer
  • At du er serviceminded af natur og brænder for at yde fantastisk kundeservice
  • At du er handelsuddannet og har erfaring fra en lignende stilling i en international virksomhed
  • At du har interesse for design og æstetik
  • At du har en positiv tilgang, arbejder selvstændigt og tager ansvar, uanset opgave
  • At du er struktureret, detaljeorienteret og arbejdsom
  • At du er en holdspiller og bidrager til fællesskabet med godt humør
  • At du altid har den gode kommunikation for øje, både internt og eksternt

Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling på 37 timer.

Om rekrutteringsprocessen

Ansøgning, CV og relevante papirer sendes elektronisk mærket ”Kundeservicemedarbejder” til teamleder Anja Thorsen på application@liniedesign.dk. Ansøgningerne vil blive behandlet løbende. Tiltrædelse snarest muligt.


OM LINIE DESIGN

Dansk designhus med håndlavede tæpper i den ypperste kvalitet, grundlagt i 1980 ud fra et ønske om at forene dansk design og indisk håndværkstradition. I samarbejde med tidens største tekstildesignere fik Linie Design skabt stor interesse for det skandinaviske udtryk som et alternativ til den fremherskende orientalske æstetik – på linje med de danske møbelklassikere, som er kendt og elsket i hele verden. Det klassiske, tidløse udtryk er stadig fundamentet i vores designfilosofi og en naturlig del af et bæredygtigt mindset, hvor hvert eneste håndlavede tæppe fremstilles i de bedste materialer med tanke på en lang levetid i både kvalitet og udtryk. Som et nyt skridt på brandets rejse er Linie Design trådt frem i lyset på den danske designscene med åbningen af en brand store i Indre København.

Se mere på www.liniedesign.com