Alflow Scandinavia A/S
Vejen
HR Supporten søger for Alflow Scandinavia A/S

Account Manager – Single-Use Solutions

Vil du også med på vinderholdet?

– og være med til at gøre holdet endnu stærkere…

Hos Alflow Scandinavia A/S er vi inde i en kraftig vækst og positiv udvikling – derfor har vi brug for dig i vores salgsteam, hvor du får ansvaret for salget af vores Single-Use løsninger til eksisterende og nye kunder.

Som Account Manager er dine vigtigste opgaver at opsøge nye kunder samt servicere eksisterende kunder med henblik på at rådgive og anbefale de bedste single-use løsninger til primært pharma- og biotek-industrien i Danmark, Island og Sverige. Din rolle er at øge salget af Alflow’s single-use program til kendte og nye kunder. Du prioriterer din tid på at opbygge strategiske relationer, identificere nye projekter og køre dem i mål i samarbejde med det øvrige single-use team i Alflow.

Dine primære opgaver:

  • Vedligeholde og udvikle forretningen hos eksisterende kunder
  • Identificere og skabe nye kunder i Norden
  • Øge kendskabet til Alflow’s eget ISO Class 7 renrumsproduktion
  • Booke og afholde egne kundebesøg
  • Forhandle priser og kontrakter med kunder indenfor single-use segmentet
  • Deltage i udviklingen af Alflows salgsstrategi inden for single-use segmentet
  • Budgetplanlægning og opfølgning på aktiviteter og resultater
  • Deltage i relevante messer samt leverandørbesøg
  • I tæt samarbejde med Marketing-teamet vil du arrangere og tage lead på Alflow’s Single-Use Seminar

Du får således direkte ansvar for at øge salget i din egen kundeportefølje, og du har ansvaret helt fra den første kundekontakt til den lange kunderelation, hvor dine kunder kan regne med din støtte. Gennem dit produktkendskab og din evne til at forstå kundens udfordringer hjælper du, i tæt samarbejde med det øvrige single use team, kunden i mål med den rigtige løsning til opgaven.

Erfaringen eller kendskabet til branchen er ikke afgørende, men det er vigtigt at du besidder masser af gåpåmod og er ivrig efter at lære.

Personen, vi leder efter:

  • Har en stærk salgsbaggrund og lysten til at drive salget proaktivt
  • Har stærke kommercielle kompetencer og kender til godt ”købmandskab”
  • Er teamplayer, da vi arbejder tæt sammen på tværs af organisationen
  • Har stærke evner inden for relationsdannelse
  • Er målrettet, initiativrig, præstationsorienteret samt selvkørende
  • Kan kommunikere flydende på dansk & engelsk i skrift og tale
  • Har kørekort kategori B

Som person har du kunden i fokus, du er konkurrenceminded og sætter en ære i, samt motiveres af, at vedligeholde eksisterende kunder, skaffe nye kunder og skabe de gode relationer, såvel internt som hos kunderne. Du brænder for gode kundeoplevelser og er ikke bleg for at gå det ekstra skridt.

Har du erfaring med flow-udstyr, bioproces, single-use solutions eller teknisk flair, er det en fordel, men bestemt ikke et krav.

Hvad er i det for dig?

Vi tilbyder dig et alsidigt job, hvor du kommer til at arbejde med alt fra at booke egne kundebesøg, afholde kundebesøgene, sætte dig ind i kundens behov, finde løsningerne og præsentere disse foran kunderne i større eller mindre grupper. Du er med til at prissætte og underskrive årlige samhandelsaftaler, arrangere seminarer, leverandørbesøg og du får derfor en unik indflydelse på vores fortsatte vækstrejse.

Vi sørger for en grundig oplæring, og vi vil hele tiden sikre, at du udvikler din salgskompetencer og støtter dig i din karriere. Så du skal blot komme med lysten til at lære og suge til dig.

Vi har en flad struktur med hurtige beslutningsprocesser, og vi vægter et godt teamwork, hvor der er plads til både det professionelle og det sociale. Du kommer til at være med til at præge udviklingen og retningen i vores salgsteam, hvor du referer til Sales Manageren.

  • Du bliver altså ”angriberen” på vinderholdet, der består af gode og engagerede kolleger, der scorer 8,1 ud af 10 i medarbejdertilfredshedsundersøgelser.

Du får således:

  • Mulighed for at udvikle din karriere i en spændende branche
  • Et sjovt og stimulerende arbejdsmiljø med adgang til kompetente kolleger
  • En attraktiv løn- og pensionsordning
  • Bonusordning
  • Sundhedsforsikring
  • Kantineordning
  • Firmakort
  • Firmabil

Din bopæl er ikke afgørende, og bor du på Sjælland vil du have udgangspunkt fra hjemmekontor, men det forventes, at du er på Alflow’s hovedkontor i Vejen ved behov og gerne 1 gang i ugen.

Der vil være mulighed for satellitkontor i Storkøbenhavn.

Så vil du med på vinderholdet som Account Manager, så er det nu muligheden byder sig. Du skal sende din ansøgning via knappen "Ansøg" på denne side. Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Sales Manager Anders Hunniche, tlf. 4048 0508. Alflow Scandinavia A/S samarbejder med HR Supporten, som deltager i rekrutteringsprocessen.


Alflow Scandinavia A/S er en handels- og vidensvirksomhed, der agerer som distributør og sælger flowkomponenter, der indgår i komplette procesløsninger inden for food, pharma og biotek – primært til det danske og svenske marked. Sortimentet består af flowkomponenter fremstillet i rustfrit stål samt andre ædlere metaller, ligesom pakken også består af produkter til single-use. Alflow opererer på det danske marked, og er en førende one-stop-shop løsning for sine kunder. Virksomheden blev etableret i 1998 og ligger i Vejen, hvor der beskæftiges ca. 50 medarbejdere.

Du kan læse mere om Alflow Scandinavia A/S på www.Alflow.dk.

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.