H. Folmer & Co. I/S
København K

Indkøber

Er du indkøber med interesse og forståelse for den maritime industri? Har du teknisk erfaring og evnen til at håndtere forskelligartede opgaver i en dynamisk og uforudsigelig arbejdsmiljø? Så er denne stilling som indkøber i vores rederi måske noget for dig!

Hos os er der aldrig to dage, der er ens. Du har stor afveksling i hverdagen og god mulighed for at præge og forme din stilling,

fortæller Jacob Larsen, fra H. Folmer & Co.

Vi er et mindre internationalt rederi, som ejer og driver syv skibe. Vi transporterer general cargo og sejler over hele verdenen i trampfart.

Velkommen til en spændende hverdag med international skibsfart

Du får din daglige gang på vores kontor i hjertet af København, lige ved Amalienborg Slot. Du bliver en del af et firma på over 60 mand, hvoraf dine 10 kolleger sidder på kontoret.

Vi har en flad struktur og en uformel tone. Du er tæt på ledelsen og kan derfor komme igennem med dine gode idéer – her kan det gå hurtigt fra idé til handling,

uddyber Jacob.

Du koordinere og foretager indkøb af reservedele og proviant

Som indkøber vil du være en central del af vores team og være ansvarlig for at sikre effektive indkøbsprocesser og leverancer til vores flåde af skibe.

Dine primære opgaver vil omfatte indkøb af reservedele, proviant og udstyr til skibene med fokus på kvalitet, pris og leveringstid.

Forhandling af kontrakter og aftaler med leverandører for at opnå de bedste vilkår. Håndtering af indkøbsbestillinger fra skibene samt kontorartikler. Opfølgning på leverancer og sikring af rettidig modtagelse af bestilte reservedele.

Du kommer til at:

  • forhandle kontrakter og aftaler med leverandører for at opnå de bedste vilkår
  • håndtere indkøbsbestillinger fra skibene samt kontor
  • følge op på leverancer og sikring af rettidig modtagelse af bestilte reservedele
  • indgå i et team på to personer med ansvar for bemanding og indkøb

Struktureret problemknuser med gode samarbejdsevner

Du er god til at samarbejde og trives med at være i kontakt med mange forskellige mennesker i løbet af din arbejdsdag. Du forstår at holde overblikket i hektiske situationer, har en struktureret arbejdstilgang og sætter pris på at arbejde i et lille firma med stor international berøringsflade.

Vi forestiller os, at du har:

  • erfaring som indkøber, gerne med teknisk baggrund og kendskab til maritime produkter og udstyr
  • erfaring med Microsoft Office-pakken og kendskab til reMARK
  • flydende engelskkundskaber i skrift og tale
  • gode egenskaber til planlægning og tager ejerskab for dine arbejdsopgaver
  • evnen til at arbejde fleksibelt og håndtere forskelligartede opgaver i et miljø med skiftende krav og deadlines
  • gode forhandlingsevner og kommerciel forståelse
  • stærke kommunikationsevner og evnen til at samarbejde med interne og eksterne interessenter

Interesseret?

Send os din ansøgning og dit CV via nedenstående link "Ansøg" hurtigst muligt. Vi indkalder til samtaler løbende. Hvis du har nogle spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Søren Folmer på mail crew@folmer.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.