Etex Nordic A/S
Fredericia
Human Skills søger for Etex Nordic A/S

Teamlead Customer Service

Har du lyst til at være del af en international organisation, der er en global markedsleder?

Kort om jobbet:

Vi søger en stærk teamleder, der kan motivere og styrke Etex Nordics customer serviceteam med 4 medarbejdere i Fredericia og Malmø. Teamlederen er en spillende træner, og du deltager derfor selv aktivt med primært danske nøglekunder. Du går forrest og viser vejen ud fra egne erfaringer og best pratice i hverdagen. Du refererer til Sales Director Nordic.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Ansvar for ledelsen samt bistå customer serviceteamet.
  • Ansvarlig for løbende forbedringer og optimering i afdelingen.
  • Ansvar for ordrehåndteringen fra udvalgte, primært danske nøglekunder.
  • Operationelt beslutningsansvar for opgavernes gennemførsel i overensstemmelse med Etex Nordic etiske og procesmæssige guidelines.
  • Vedligeholde kunde og prisaftaler
  • Overordnet ansvarlig for produktdata på nordiske byggeportaler
  • Sikre samarbejde, performance og resultat i eget team.
  • Samarbejde og afholde løbende møder med salg, tekniske support og supply chain funktioner.
  • At opnå indsigt i markedet, segmenter, produkter og systemer, således beslutninger bliver taget på analytisk og dokumenteret niveau.

Din baggrund og personlige kvalifikationer:

Du har salgs- og ledelseserfaring, gerne fra byggeri, men det er ikke et krav. Du brænder for at gå forrest og vise vejen for dine medarbejdere. Du er en kommercielt tænkende person, der drives af at opnå resultater selvstændigt og gennem andre. Det er vigtigt, du besidder et højt energiniveau og har et vinderinstinkt. Du har en vindende og empatisk tilgang til kunder/kollegaer/hverdagen.

Herudover forventes følgende styrker i din profil:

  • Ser muligheder og nye vinkler
  • Besidder gode samarbejdsevner
  • Stærke kommunikationsevner
  • Tager ansvar og ejerskab
  • Humoristisk og uhøjtidelig
  • Stærk til at eksekvere
  • Resultatorienteret og handlekraftig
  • Analytisk og struktureret

Faglige kvalifikationer:

Det forventes, at kandidaten har en dokumenteret positiv erfaring fra en tilsvarende stilling. Herudover forventes følgende:

  • Teknisk salgserfaring, B-2-B salg, relationssalg eller customer service.
  • Ledelseserfaring, People Manager med autentisk og tillidsvækkende lederstil.
  • Erfaring med performance kultur drevet af KPI´er.
  • Kommercielt mindset.
  • Du har måske kendskab til byggebranchen.
  • Engelsk i både skrift og tale, da det er koncernsproget i virksomheden.
  • Du har stærke IT-kompetencer og har erfaring fra brugen af SAP

Etex Nordic tilbyder en attraktiv løn, der matcher branchen og dine kvalifikationer samt pensionsordning og bonus. Der vil være 25-30 rejsedage om året. Primært i Sverige.

Jobbet som Teamlead Customer Service udføres primært på hovedkontoret i Fredericia

Er du interesseret?

For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte Human Skills, Peter Schrøder, tlf.: 6119 9916.

Send din ansøgning snarest muligt via e-mail: info@humanskills.dk, mærket: ”Teamlead Customer Service”. Ansøgningerne vil blive behandlet løbende.


Om Etex Nordic:

Fra vores start i 1905 har Etex været banebrydende for at blive en global leder inden for letvægtsmaterialeløsninger til byggeri. Etex blev grundlagt og har stadig hovedkvarter i Bruxelles, Belgien, og blev hurtigt udvidet i hele Europa og verden. Større opkøb inden for brandbeskyttelse, gips- teknologi, modulær konstruktion og teknik har gjort det muligt for Etex at bidrage til transformationen af byggebranchen og bygge videre på dets formål om "Inspiring Ways of Living". Etex Group beskæftiger 13.500 medarbejdere.