Struers ApS
Ballerup

Nordic Servicekoordinator– vær med til at udvikle vores serviceforretning

Vil du være med, når vi ændrer vores serviceforretning i de nordiske lande og går fra at arbejde decentraliseret til nu at samle den nordiske servicekoordinering og -planlægning på vores hovedkontor i Ballerup?

Som servicekoordinator får du en vigtig rolle i vores strategiske transformation fra decentraliseret til centraliseret planlægning. Du vil være med til at sikre, at vi gennem god planlægning og koordinering får udnyttet vores forskellige færdigheder korrekt – og leveret en ensartet service til vores kunder.

Når du starter, står vi klar med en god indkøringsplan og gør meget ud af at lære dig op, så du føler dig klar og gearet til at tage over.

– Nicolai Simonsen, nordic service manager

Velkommen til Nordic Service

I Nordic Service teamet er vi i alt 8 kolleger – 3 kørende teknikere i Sverige, 2 i Danmark, 1 i Finland, 1 servicekoordinator i Tjekkiet og Nicolai, som er nordic service manager. Sammen har vi ansvaret for service af Struers maskiner i Norden – både i forhold til faste servicekontrakter og akutte reparationer. Desuden har vi et tæt samarbejde med vores nordiske salgsteam.

Vi har store ambitioner om at udvikle vores serviceforretning, hvor vi får indfriet forretningens potentiale samt kundernes forventninger omkring effektiv koordinering og kort responstid.

– Nicolai

Du har fokus på planlægning og koordinering

Du bliver en vigtig del af at udvikle vores serviceforretning og få centraliseringen af den til at forløbe glat. Tidligere har vores teknikere selv stået for koordineringen af deres servicejobs. Den del skal nu centraliseres for at optimere vores service-flow.

I tæt samarbejde med vores servicekoordinator i Tjekkiet samt Nicolai og vores nordiske salgsteam får du fokus på koordinering og planlægning, når du:

  • opretter serviceordrer og -kontrakter i vores ERP-system
  • koordinerer reservedele
  • sender fakturaer
  • planlægger og koordinerer servicebesøg
  • er i daglig kontakt med vores kørende teknikere på telefon og mail omkring deres opgaver
  • holder vores kunder opdateret på deres ordrer og sørger for, at vores database med kundeinformationer er up-to-date.

Det kan være en dynamisk hverdag, hvor man skal være klar til ændringer af servicejobs og være effektiv til at omprioritere, når der er kunder, der har akut behov for assistance.

Nicolai

Erfaring med serviceplanlægning

Som person kræver det en god portion udadvendthed og solide kommunikationsevner at samarbejde og koordinere både internt og med kunder. Derfor er du også serviceminded, ligesom du kan tage højde for forskellige kulturer og agere, hvis situationen kræver det. Endelig forestiller vi os, at du:

  • har god erfaring med serviceplanlægning – gerne med software som fx ServiceMax, Oracle, etc.
  • har erfaring med at arbejde i et ERP-system eller interesse i at lære det
  • selvfølgelig har erfaring med Office-pakken
  • taler og skriver engelsk flydende, og da 50 % af vores kunder er svenske, er det en stor fordel, hvis du også kan svensk.

Et godt sammenhold og de bedste vilkår

Hos Struers i Danmark får du 230 kolleger, der er nysgerrige og ivrige efter at finde de bedste løsninger til vores kunder. Ved at hjælpe hinanden på tværs af funktioner sikrer vi det mest velfungerende samarbejde. Herudover har vi også en aktiv personaleforening, du kan blive en del af. Her står den på alt fra teaterture til padel-tennis.

Du kan desuden også se frem til:

  • fleksible arbejdstider – med frihed til at planlægge dine dage, som det passer dig
  • en konkurrencedygtig løn- og fordelspakke
  • en lækker kantine, som vi sætter stor pris på
  • et velfungerende nordisk team
  • langvarige relationer med gode kunder.

Lyder det som noget for dig?

Så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt via nedenstående link. Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtale. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis gerne på den helt rigtige kandidat.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte nordic service manager Nicolai Simonsen på +45 27 13 08 92 eller mail nicolai.simonsen@struers.dk.

Vi glæder os til at høre fra dig!


Om virksomheden

Struers blev grundlagt for mere end 145 år siden i Danmark og har mere end 650 ansatte i Europa, USA og Asien. Vi er en profitabel og velkonsolideret dansk virksomhed med en omsætning på 1 mia. kroner årligt og med stærke amerikanske ejere bag os.


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.