Valsemøllen A/S
Esbjerg

Lønnings- og økonomiassistent

Valsemøllen beskæftiger ca. 150 medarbejdere, som dedikerer deres hverdag til at sørge for, at danskernes foretrukne leverandør i melprodukter, gryn, brød- og kageblandinger leverer produkter af højeste kvalitet til håndværksbagere, detailhandel, foodservice og industri. Så er du klar til en alsidig hverdag med passionerede kolleger, og har du erfaring med løn? Så kan du nu blive en del af Valsemøllens økonomiafdeling.

Vi søger en dygtig og erfaren kollega til vores dedikerede team. Med reference til vores økonomichef er din opgave, sammen med dine kollegaer i teamet, at sørge for at vores rapporteringer er præcise og valide.

Du bliver en del af et stærkt team med engagerede kollegaer, der har en høj faglig stolthed med plads til grin og sparring med hinanden.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være at:

  • Administrere den månedlige lønproces fra A til Z og sikre nøjagtighed samt overholdelse af kontrakter, aftaler og relevante lovgivninger
  • Være ansvarlig for lønrefusioner
  • Administrere vores tidsregistreringssystem samt yde support til kollegaer, når det er nødvendigt
  • Foretage beregninger og yde rådgivning vedrørende Ferieloven
  • Håndtere lønrelaterede spørgsmål i samarbejde med HR
  • Opfølgning af fraværsstatistik og andre relevante statistikker
  • Øvrige forekommende økonomiopgaver, herunder bl.a. afløsning under ferie

Vi forstiller os, at du har følgende erfaringer og kvalifikationer:

  • Du har erfaring som lønbogholder, gerne fra en produktionsvirksomhed
  • Du har solid viden om dansk lønlovgivning og overenskomster
  • Du har kendskab til relevante lønsystemer, Lessor Løn vil være en fordel
  • Du besidder en god IT-forståelse og gode Excel-kompetencer
  • Du har kendskab til NAV/Business Central eller et lignende ERP-system
  • Du har en relevant økonomisk/regnskabsmæssig baggrund
  • Du er serviceminded med gode kommunikationsevner
  • Analytiske og problemløsende færdigheder
  • Præcision og pålidelighed

Du er desuden udadvendt med masser af godt humør og gåpåmod. Du arbejder struktureret, systematisk og er løsningsorienteret. Du er god til at planlægge og har en åben og fleksibel tilgang til arbejdsopgaverne. Vi ser gerne, at du trives med selvstændige opgaver og samtidig er en teamplayer.

Vi tilbyder dig:

  • 30-37 timers stilling som kan fordeles fleksibelt ud over ugen
  • Ansvar og udfordringer med mulighed for personlig og faglig udvikling
  • Et fællesskab, hvor samarbejde og holdånd er i fokus
  • En høj grad af selvstændighed med kompetente kollegaer lige ved hånden
  • En spændende hverdag med mange forskellige opgaver

Tiltrædelse senest 1. juni – gerne før.

Vil du vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte vores økonomichef Jens R. Knudsen på e-mail jrk@valsemollen.dk

Send din ansøgning og dit CV til hr@valsemollen.dk. Ansøgningsfristen er 30. april, men skynd dig at søge, da vi løbende holder samtaler og lukker jobannoncen, når den rette kandidat er fundet.