Indkøbsnetværket ApS

Bliv rådgiver hos Indkøbsnetværket

ATTRAKTIV MULIGHED HOS INDKØBSNETVÆRKET FOR DIG, SOM BÅDE KAN SÆLGE OG RÅDGIVE

EN SUCCESRIG PROFESSIONEL PLATFORM – FRIHED TIL AT SKABE DIN EGEN VIRKSOMHED

De bedste rabataftaler

Indkøbsnetværket giver markedsledende rabatvilkår til tusindvis af kunder på tværs af landet. Rabataftalerne er med kendte brands og leverandører inden for næsten alle typer almindelige indkøb som energi, brændstof, forsikringer, kontor, forbrugsvarer, tele/IT, bygning, håndværk m.m.

Hovedkontoret ligger på Søren Frichs Vej 52 i Åbyhøj, og der er p.t. 13 rådgivere tilknyttet det landsdækkende netværk.

Et rigtig godt produkt til dine kunder

Når du bliver en del af Indkøbsnetværket, laver vi sammen et kickoff-program inkl. leverandørtræning, og du tager på markedet med materialer under armen og med et veludbygget CRM-system. Du opbygger og vedligeholder din egen kundeportefølje. Aftaler, kundernes forbrug, IT og netværket generelt administreres på hovedkontoret.

Der er fuld gennemsigtighed i alle kundeforhold, omsætning og indkøbsaftaler til kunderne. Der er styr på tingene, så du, Indkøbsnetværket og kunderne sammen kan udnytte de gode puljeaftaler.

Du får løbende sparring og træning sammen med kollegerne gennem fastlagte Teams- og kvartalsmøder (regionalt plus nationalt). Din hverdag er på hjemmekontoret og ude hos kunderne. Salg, et højt aktivitetsniveau og sparring med kunderne er blandt dine fokusområder for at opnå succes.

Nytænk kundernes indkøb - gør en forskel

Du er rådgiver og sælger. Indkøbsnetværket giver dig et stærkt og gennemprøvet koncept. Du skal være motiveret for at opsøge nye kunder og få dem startet i at spare penge, og så skal du være god til at drive din egen forretning.

Troværdighed, struktur, selvdisciplin og høj energi er blandt de vigtigste egenskaber. Du er professionel og en god kommunikator. Den erfarne B2B-sælger med et stort netværk og tro på egne evner kommer hurtigt langt. Er du ny i salg, kan du genkende dig i denne annonce og tør kaste dig ud i en udfordring, der kræver noget tid - ja, så kan du regne med vores hjælp.

Eget CVR-nummer på fuld tid eller ved siden af noget andet

Professionalisme, etik og god service er særdeles vigtigt hos Indkøbsnetværket. Du oplever, at kunderne får et stort udbytte ud af at være medlem.

Med eget CVR-nummer "ejer" du dine kundeaftaler, som fra start og over år genererer stigende indtægt til dig. Flere kunder og øget brug af aftalerne danner et særdeles attraktivt indkomstgrundlag, kombineret med stor frihed under ansvar. Enkelte af konsulenterne i netværket arbejder deltid. Det styrer du selv.

Læs testimonial om 2 af rådgivernes historie og succes med Indkøbsnetværket.

Indkøbsnetværket er en virksomhed i stærk vækst, der søger flere rådgivere til at blive en del af vores koncept.

Det går så stærkt i vores vækst, at vi har behov for at tilknytte flere rådgivere, som kan opbygge deres egen forretning med baggrund i vores koncept og til glæde for kunderne.

Vores rådgivere har ikke en ensartet baggrund, så der er ikke nogen "rigtig" vej til at blive en del af vores forretning. Fælles for alle er dog et ønske om at skabe sin egen, solide forretning, der kan bygges op til noget stort over tid.

Kan vi udvikle os sammen?

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Indkøbsrådgiver og Partner Bent Sørensen på 30 94 88 80. Ellers ser vi frem til at lære dig at kende via din ansøgning og dit CV, som du sender via linket "Ansøg". Vi ser ansøgninger igennem og kalder til samtaler løbende (landsdækkende).


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.