twoday A/S
København

Norsktalende Sales Manager til Addo Sign

Om Addo Sign

Addo Sign er en førende digital underskriftsløsning, der tilbyder sikker og brugervenlig dokumenthåndtering services til virksomheder af alle størrelser. Vi er på en mission for at strømligne document signering, digitale formularer og digital autorisering. Vi arbejder for at give organisationer og SMB-virksomheder en effektiv, digital sikker og papirløs fremtid.

Jobbeskrivelse

Vi leder lige nu efter en entusiastisk norsktalende Sales Manager til at varetage vores kunder på det norske marked. Du vil komme til at spille en vigtig rolle som en del af vores vækststrategi, hvor du vil komme til at introducere Addo Signs løsninger på tværs af forskellige industrier.

Som en del af vores team, vil du blive en integreret del af en dynamisk organisation. Vi hos Addo Sign stræber efter innovation, tilpasningsdygtighed og fremtidssikring. Vores forpligtigelse til at ville være de førende indenfor branchen betyder, at du vil komme til at arbejde i et miljø, hvor du har mulighed for at skabe værdi og bidrage med dine idéer. Som en del af vores team vil du mærke energien og det momentum, der kommer som del af en dynamisk virksomhed, som er med til at forme fremtiden inden for digital signering.

Opgavebeskrivelse

  • Identificere og udvælgelse af potentielle kunder på det norske marked, herunder virksomheder, offentlige institutioner og SMB’er
  • Byg, skab og vedligehold stærke kunderelationer, forstå deres behov og skræddersy løsninger herefter.
  • Udvikle og udføre strategiske salgs planer for at opnå målsætninger for omsætning og udvidelse af markedsandele.
  • Arbejde tæt sammen med vores marketing team i at udarbejde kampagner og salgsfremmende materiale.
  • Være opdateret på marked trends, konkurrerende aktiviteter og kundefeedback, med henblik på at fintune vores salgsstrategi.
  • Udarbejdelse af salgsrapporter og forecasts til lederteamet.

Vi ser gerne at du har:

  • Dybdegående erfaring med B2B salg og helst inden for software eller teknologi.
  • Fremragende kommunikative- og forhandlingsevner.
  • Selvmotiveret, resultatdrevet og god til at arbejde selvstændigt og med egne mål.
  • Bachelorgrad inden for business og/eller salg.
  • Kan arbejde fra vores kontor i København.

Medarbejderfordele:

  • Konkurrencedygtig løn med bonusordning
  • Mulighed for hjemmearbejdsdage
  • Gratis fitnesscenter i bygningen
  • 5 feriefridage udover 5 ugers ferie
  • Bliv en del at en hurtigt voksende virksomhed

Bliv en del at twoday

Addo Sign er en førende produktvirksomhed under IT-konsulenthuset twoday og din nsættelser vil være under twoday. Twoday er en international og førende virksomhed inden for forretningskritiske IT-løsninger i de nordiske lande. Vi leverer softwareløsninger inden for udvikling, data, konsulent services og skræddersyede applikationer til både offentlige og private kunder. Vi er nu mere end 2700 fagligt dygtige kollegaer på tværs af Norge, Sverige, Finland, Litauen og Danmark.

Spørgsmål

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at give Partner Manager, Anders Boysen et kald på tlf.: 31 44 92 09 eller sende en mail på anders.boysen@twoday.com.
Er du interesseret i at søge stillingen, er du velkommen til at kontakte Talent Acquisition Specialist, Xenia Hasselgaard på tlf.: 31 44 92 48 eller send dit CV via nedenstående QuickApply-ansøgningsknap.


Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.