Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
Hvad motiverer specialisterne i deres job?
Specialisterne er generelt mere mobile på jobmarkedet end øvrige kandidater. De er villige til at have længere transporttid til deres job. Det er som udgangspunkt stillingens indhold, der er bestemmende for, hvor lang tid de vil bruge på transport - og er stillingen interessant nok, er de ofte villige til at flytte bopæl.
Jobindex kender dine målgrupper
Gennem vores Employer Branding analyser, som er lavet i samarbejde med vores kunder, vores viden om jobmarkedet, og om hvad en god jobkommunikation skal indeholde, kan vi målrettet og segmenteret kommunikere til din målgruppe. Vi kan derfor skrive din jobannonce, så den virkelig taler til de ansøgere, du henvender dig til, ud fra netop deres jobmotivation. Vi kan også fortælle dig hvilke præferencer og behov, en bestemt målgruppe har i forbindelse med at skifte arbejdsgiver.Vil du vide mere?
Kontakt Ansvarlig for Rekrutteringsmarketing Berit Egholm, tlf. 38 32 34 20, bee@jobindex.dk, Teamleder - Tekst & Kommunikation, Helene Bonne, tlf. 38 32 33 96, heb@jobindex.dk, eller Analyseansvarlig Helle Skovbæk, tlf. 38 32 33 99, hes@jobindex.dk.
DONG Energy ønskede oplysninger om, hvordan kandidater inden for økonomi- og finansområdet oplever DONG Energy som potentiel arbejdsplads. Også detaljerede oplysninger om, hvorvidt geografiske og uddannelsesmæssige forhold har en indflydelse. Den viden, omkring en specifik målgruppe tilvejebragte Jobindex gennem en analyse gennemført blandt ca. 600 relevante respondenter i vores spørgepanel.
<<< Tilbage