Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
223 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Erfaren Business Controller til Danmarks største tandlægekæde
Vi søger en erfaren medarbejder, der kan tage ansvaret for at drive en øget profitabilitet, gennem opfølgning på omkostninger bredt i kædens 46 klinikker, og dertil give løbende ledelsessupport på tværs af HQ og mod vores klinikker.
Du bliver en del af en afdeling, der vægter sparring og hjælpsomhed højt. Vi griner, hjælper hinanden, og også i travle perioder er der plads til sjov.
Erfaren HR-jurist til Røde Kors asylafdeling
Har du lyst til at arbejde i verdens største humanitære organisation og blive en del af en enhed drevet af engagement, faglighed og sammenhold?
HR består af tre udviklingskonsulenter, en administrativ medarbejder, en studentermedhjælper – og måske dig? Sammen understøtter vi organisationens 360 ansatte fordelt på otte ansættelsesområder på Sjælland og i Jylland.
Receptionist til Center for Ejendomme
Ønsker du et spændende job som receptionist? I så fald har Center for Ejendomme, Drift og Teknik et job til dig!
Søg jobbet nu, hvis du har lyst til og mod på at være del af en dynamisk arbejdsplads i stadig udvikling med masser af alsidige opgaver indenfor administration, ejendoms- og hospitalsdrift.
Vi søger en kollega der brænder for at levere excellent service. Som receptionist bliver du Region Hovedstadens ansigt og stemme udadtil, og din fornemmeste opgave er at sikre alle den bedste velkomst. Du er det afgørende bindeled mellem gæster, borgere og medarbejdere.
Administrativ medarbejder
Plejecenter Mergeltoften søger administrativ medarbejder til kommunens interne vikarkorps. Stillingen er på 30 timer om ugen og kræver fleksibilitet, godt humør og gåpåmod. Du skal især servicere alle vikarerne samt plejecentrene og hjemmeplejen, omkring behovet for vagtdækning og bookning af vores vikarer.
Som administrativ medarbejder vil du spille en central rolle i vores daglige drift og bidrage til at sikre den fortsatte succes, som vores interne vikarkorps har i kommunen.
Produktkoordinator (barselsvikariat)
Til hovedkontoret i Hillerød søger vi en dygtig produktkoordinator 32 timer ugentligt til et barselsvikariat med tiltrædelse snarest og ca. 13 mdr. frem.
Som produktkoordinator bliver du ansvarlig for indkøb, sortiment- og lagerstyring samt vedligehold af produktsortiment og kampagner på firmaets forhandler-webshop.
Vi tilbyder dig at blive en del af en traditionsrig dansk smykkevirksomhed, som er i konstant udvikling.
Operations Manager – Nordics (Maternity Cover)
An exciting opportunity has arisen for an Operations Manager to manage our logistics’ activities within the Nordics region. This is a highly visible and varied role, which offers a huge opportunity for someone who is prepared to be fully accountable for the supply chain of the prescription medicines’ product portfolio across the region.
You should be experienced in some of the following areas:
- Supplier relationship management
- Sales order processing
- Stock ordering and management
Personlig Assistent til CEO (Deltid)
Er du organiseret, detaljeorienteret og klar til at være højre hånd for vores CEO? Sittingsuits Aps, beliggende i Helsingør, søger nu en personlig assistent til vores CEO, Rebecca Johansen. Dette er en unik mulighed for at arbejde tæt sammen med ledelsen i et dynamisk og innovativt miljø.
Vi tilbyder fleksible arbejdstider, der kan tilpasses studie eller andre forpligtelser samt et inspirerende arbejdsmiljø, hvor du vil have direkte indflydelse på din arbejdsdag.
Dette job er ideelt som et studiejob og tilbyder værdifuld erfaring indenfor administration og ledelsessupport.
Adaptive Learning Engineer
Er du på jagt efter et spændende job, hvor du kan fordybe dig i dine opgaver? Banker dit hjerte for læring? Vil du med ind i maskinrummet og være med til at udvikle den digitale læring hos Forsikringsakademiet?
Du kommer altså til at spille en væsentlig rolle i udviklingen af fremtidens digitale læring i balance med den fortsatte undervisning i fysiske rammer på vores campus, Rungstedgaard. Du skal brænde for at producere adaptive læringsressourcer i Rhapsode.
Administrative medarbejdere søges til afregningsteamet i Center for Sundhed i Region Hovedstaden
Kunne du tænke dig en hverdag med spændende og lærerige arbejdsopgaver i en organisation med engagerede og hjælpsomme kolleger?
Vi søger 2 nye kollegaer til afregning af ydelser til praksissektoren.
Hver måned indsender de alment praktiserende læger, speciallæger, fodterapeuter, psykologer og fysioterapeuter, mv. deres regninger til afregningsteamet. Vi benytter et IT-system, der hedder LUNA. LUNA hjælper os med at validere regningerne og din opgave bliver, at gennemgå den afregning de indsender med hjælp fra LUNA. Du vil blive lært op i brugen af de it-systemer vi bruger til du føler dig tryg med opgaverne.
Engagementskonsulent med fokus på frivillighed og folkekirkelig forankring
Du vil træde ind i en organisation midt i en spændende proces, hvor vi aktivt arbejder på at styrke vores engagement og den demokratiske proces i Danmission. Du vil få en plads i det udvalg, som bestyrelsen har nedsat, og som har deltagelse fra både bestyrelse og sekretariat.
Arbejdet i dette udvalg sigter mod at udvikle en række forslag, der både imødekommer dem, der allerede er engageret og skaber rum for nye initiativer.I din hverdag vil du både skulle arbejde med:
- At øge og udbygge engagementet i Danmission
- At vedligeholde og pleje det eksisterende netværk
Financial controller med passion for moms
Er du talstærk og interesseret i at arbejde med økonomi? Så er du måske den kollega, som vi søger til Nordic Fashion Brands økonomiafdeling.
Hos os får du et udfordrende job i en international virksomhed med masser af muligheder, et professionelt team med sociale og engagerede kollegaer samt en uformel omgangstone.
Vi er en meget fleksibel arbejdsplads, så der er derfor store muligheder for at komme i kontakt med flere forskellige opgaver indenfor regnskab.
Debitorbogholder til Europas førende niche IT-distributør
- Kan du se fordelene ved at arbejde i en succesfuld international virksomhed?
- Vil du have mulighed for en fast hjemmearbejdsdag om ugen og en lækker kantineordning?
Så bliv vores nye kollega og kom hele vejen rundt om debitorområdet i et team, der allerede står klar til at byde dig hjerteligt velkommen.
Vi håber selvfølgelig på, at du har erfaring med debitorbogholderi. Men vi hører også gerne fra dig, hvis du bare har snuset til området, da vi nok skal lære dig grundigt op.
Sourcing Specialist, Mechanics
Are you looking for an exiting new position in a global and fast-growing international company ?
NKT Photonics is an inspiring place to work where we encourage both personal and career development. To support our plans, we are now upscaling our team as we are looking for a Sourcing Specialist, Mechanics.
Our new Sourcing Specialist, Mechanics, will be part of a global Procurement team of 11 engaged colleagues.
Management Accountant (Nordics)
You will be part of a well-functioning team and be accountable for the daily management of your workload, which will include:
- Daily bookkeeping
- Debtor/creditor management
- Invoicing and order handling
As well as an exciting role in a growing company, we can offer you an attractive salary package, pension, bonus and flexible working conditions including hybrid working.
Piccolo/Piccoline
Har du kvalitetssans, god energi og lyst til at yde høj service i et fast fuldtidsjob med et års varighed?
Der er tale om et job med en god blanding af mange faste opgaver og alsidige ad hoc-opgaver.Dine væsentligste opgaver vil være:
- Pasning af receptionen, herunder modtagelse af gæster
- Arkiverings- og registreringsopgaver
Sekretariatsleder til Center for Børn og Skole
Vil du stå i spidsen for at videreudvikle en sparrings- og teamorienteret kultur?
Du bliver en del af et område, som brænder for at skabe mærkbare forandringer for børnene og deres familier.
Center for Børn og Skole er et travlt center med en mangfoldighed af arbejdsopgaver, der relaterer sig til forskellige dele af centrets områder og interessenter. Som sekretariatsleder bliver du ansvarlig for ledelse, styring og koordinering af opgaver og processer.
Bogholder søges til virksomhed i vækst
Er du en erfaren og engageret bogholder, der kan håndtere regnskab, fakturering og løn for en dynamisk og innovativ virksomhed? Så er du måske den, vi leder efter!
Vi tilbyder dig en spændende og udfordrende stilling i en IT-virksomhed i vækst, hvor du vil få mulighed for at præge din egen rolle og udvikle dine kompetencer.
Debitor- og finansmedarbejder
Vi søger en erfaren debitormedarbejder, der er interesseret i et spændende job, der omfatter alle opgaver indenfor debitorhåndtering, hvor man desuden vil få ansvar for bogføring og afstemning af vores likvider.
Primære ansvarsområder og ansvar
- Løbende forespørgsler om faktura, betaling etc.
- Opfølgning på forfaldne udeståender
Customer Excellence Manager
We are looking for a talented, ambitious, high-performing, and commercially oriented Customer Excellence Manager to play a key operational role in developing and driving commercial excellence. This will involve better customer understanding, identification of development areas, and implementation of value-creating activities.
We offer you ample opportunity for responsibility and influence in this job. You will help shape the future for our sales organization by implementing new tools to support them.You will also enter the head office in an international company, where your development will be in focus and where continuously learning and growing are valued.
Kontorelev indenfor økonomi og administration
Hvis du søger at blive kontorelev og er en ambitiøs og lærenem person, der søger en fantastisk mulighed for at kickstarte din karriere inden for kontoradministration?
Arbejdsopgaver:
- Assistering ved daglige administrative opgaver såsom posthåndtering, telefonpasning og korrespondance.
- Varetage selskabets reception, modtagelse af kunder og leverandører og opdækning til møder.
Vi tilbyder en spændende mulighed for at udvikle dine kompetencer inden for kontoradministration.