Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
2.981 jobannoncer matcher din søgning 2.981 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Vicevært til vores lagerhotel i Jyderup
Frode Laursen søger til vores tre logistikcentre i Jyderup en vicevært, der kan arbejde med det daglige vedligehold.
Arbejdsopgaverne kan spænde vidt og kan f.eks. være:
- Mindre reparationer
- Vedligeholdelse af materiel
- Affaldshåndtering
Du får en bred kontaktflade, og generelt er jobbet præget af udfordringer og afveksling, og du får sjældent 2 dage, der er ens. Du bliver omfattet af vores sundhedsordning og bliver en del af vores personaleforening.
Dedikeret kundeserviceassistent søges til vikariat
Vil du arbejde med en bred vifte af opgaver indenfor kundeservice i en mindre virksomhed, hvor samarbejde og godt kollegaskab vægtes højt?
Du vil komme til at indgå som en naturlig del af vores administration. Dine opgaver vil være alt inden for kundeservice, og du vil få en afvekslende hverdag.
Vi er opmærksomme på hinandens trivsel, og hjælper gerne med opgaver på kryds og tværs af afdelingerne. Du bliver derfor en del af et hold, hvor det handler om at komme fælles i mål.
Boligmedarbejder til Support Bolig
Ønsker du at dyrke og udvikle din viden om boligområdet i en bank ejet af fagforeninger?
Og vil du arbejde i en backoffice-funktion med fokus på drift af bankens boligprodukter og som giver plads til at byde ind på procesmæssig udvikling?
Så er denne stilling det rette valg for dig.
Analytiske og selvstændige sagsbehandlere
Trives du med komplekse opgaver, hvor grundlaget er tal og data med tilknyttet skriftlig sagsbehandling, og hvor effektivitet og kvalitet er i højsædet? Så er det måske dig, vi søger til sagsbehandling af låste indbetalinger i Gældsstyrelsen.
Vi kan tilbyde dig en dagligdag med spændende og til tider lidt nørdet og kompleks sagsbehandling. Nogle gange skal der ledes efter den detalje, der gør forskellen, og på baggrund af hvilken vi i sidste ende kan være med til at gøre borgeren gældfri.
IT Consultant – Life Sciences Business Area
Are you an IT Consultant, with a passion for working with clients, understanding their needs, and turning these into specifications and configurations that enable our clients to work in the most efficient way?
Being an IT Consultant at HERAX covers providing remote IT consulting services to our clients all over Europe. You will be a member of our Life Science professional services team, who provide analysis, specification, validation, implementation, and support services for our clients.
Don't miss this opportunity to advance your career and collaborate with our skilled colleagues to transform the digital landscape for our Life Science clients all over Europe (Travel optional).
Operations & Innovation Officers til Kundekendskab/KYC Erhverv med fokus på drift
Vil du være en del af Jyske Banks indsats mod hvidvask og være med til at sikre høj kvalitet på dette område, så har vi jobbet til dig!
Som en vigtig del af vores daglige drift vil du være med til at udføre opgaver indenfor Kundekendskabsprocesser for vores erhvervskunder.
Du opnår dine mål i jobbet ved at:
- Udføre driftsopgaver med høj kvalitet, struktur og effektivitet
- Formidle budskaber om hvidvask og KYC på en forståelig og ligeværdig måde, der tilpasses modtageren
Faglig Koordinator til kontraktstyringsområdet
Dit ansvarsområde vil primært omfatte koordinering og planlægning af kontraktstyringsområdet, e-handel, leverandørhåndtering, mindre konkurrenceudsættelser, analyse og compliance.
Du vil blive en del af en afdeling, hvor arbejdsglæde og trivsel er i centrum og hvor du vil have rig mulighed for at præge og tilrettelægge din egen hverdag, med stor fleksibilitet i opgaveløsningen. Derudover har vi fleksibel arbejdstid med mulighed for hjemmearbejde.
Fagligt stærke sagsbehandlere til kvalitetssikring af gældsposter
Har du lyst til at blive en del af et team med kollegaer, hvor vi står sammen om opgaverne og har et fælles ansvar for at nå gode resultatet og hvor vi alle byder ind med hver vores uddannelsesmæssige baggrund, så har vi måske lige det rette job for dig.
Dit arbejde vil bestå af sagsbehandling af gældsposter, hvor der er tvivl om, hvorvidt vi kan inddrive gælden på lovlig vis. Der kan fx være tale om gamle gældsposter, hvor vi skal være sikre på, at vi har dokumentation for, at gælden ikke er forældet i dag, eller der kan være opstået tvivl om rigtigheden af de data om gælden, som vi har i vores systemer.
Teknisk support
Vi søger en dygtig supportmedarbejder, som har lyst til og evt. har erfaring med teknisk support. Tidligere erfaring med fjernsupport til kunder i mange forskellige lande er en klar fordel.
Som vores tekniske supporter vil du være første kontakt, når der er opstår udfordringer hos vores slutkunder eller forhandlere.
Stillingens hovedopgaver:
- At yde support til vores kunder over mail og telefon.
- Oprette og vedligeholde supportsager i vores CRM-system.
- Oprette og vedligeholde supportvejledninger til slutkunder.
Beredskabsspecialist med godt overblik
Motiveres du af at kommunikere med mange forskellige mennesker – på tværs af organisationen og på forskellige organisatoriske niveauer? Og kan du holde hovedet koldt i pressede situationer?
Vi søger dig, der har erfaring og forståelse for håndtering af krisesituationer, og som har lyst til at spille en rolle i at sikre Eltransmissions beredskab. Du bliver en del af et godt team, hvor der er en høj faglighed, plads til sparring og nysgerrighed på nye tiltag.
Stærke sagsbehandlere til værdiansættelse af alle landets ejendomme
Vil du være med til at understøtte, at boligejere får mere retvisende og gennemskuelige ejendomsvurderinger i de kommende år? Har du interesse for værdiansættelse af ejendomme, og vil du være en del af et engageret og ambitiøst hold, der alle bidrager til det fælles mål; at genopbygge tilliden til de nye ejendomsvurderinger?
I samarbejde med dine kolleger kan dine opgaver fx blive:
- forberede og udføre vurderinger af ejerboliger, erhvervsejendomme og land- og skovbrugsejendomme
- gennemføre klagesagsbehandling og genoptagelsessager
- formidle vurderinger og besvare henvendelser fra borgere og samarbejdspartnere.
Stærke sagsbehandlere til værdiansættelse af alle landets ejendomme
Vil du være med til at understøtte, at boligejere får mere retvisende og gennemskuelige ejendomsvurderinger i de kommende år? Har du interesse for værdiansættelse af ejendomme, og vil du være en del af et engageret og ambitiøst hold, der alle bidrager til det fælles mål; at genopbygge tilliden til de nye ejendomsvurderinger?
I samarbejde med dine kolleger kan dine opgaver fx blive:
- forberede og udføre vurderinger af ejerboliger, erhvervsejendomme og land- og skovbrugsejendomme
- gennemføre klagesagsbehandling og genoptagelsessager
- formidle vurderinger og besvare henvendelser fra borgere og samarbejdspartnere.
Dynamisk og kompetent løn- og finansmedarbejder med overblik og sans for detaljen
Motiveres du af at arbejde i en virksomhed hvor det går stærkt, og hvor du med dine kompetencer kan bidrage til at styre og udvikle processerne?
System Transport er på den mest fantastisk og spændende rejse ind i fremtiden. Du bliver en del af et team, hvor der er 5 fantastiske kollegaer som er klar til at give dig den bedste oplevelse i det nye job.
Der er en god energi i vores afdeling, og mottoet er: ”Dem der kan og vil, får også lov”
Financial Business Manager med ledelsesansvar søges til IT-virksomhed
Er du en faglig stærk profil med stor interesse og erfaring fra både controlling, projektøkonomi og ledelse af et mindre team? Trives du samtidigt i en hverdag med mange forskellige arbejdsopgaveer?
Du driver projektøkonomi, controlling, budget & forecast processen sammen med dit team, og samtidigt deltager du aktivt i den daglige drift samt løbende udvikling af arbejdsprocesser og simuleringsmodeller.
Faglig Koordinator til kontraktstyring af IT-porteføljen
Dine arbejdsområder vil bl.a. omfatte kontraktopfølgning, konkurrenceudsættelser indenfor IT-området, implementering af nye aftaler, samt udvikling og effektivisering af kommunens it-porteføjle.
Du vil blive en del af en afdeling, hvor arbejdsglæde og trivsel er i centrum, og hvor du vil have rig mulighed for at præge og tilrettelægge din egen hverdag, med stor fleksibilitet i opgaveløsningen. Derudover har vi fleksibel arbejdstid, med mulighed for hjemmearbejde.
Assisterende rådgiver med et godt overblik
Vores kunder vil rigtig gerne lave forretninger med os, derfor har vi brug for dig til, i tæt samarbejde med Bankrådgiverne, at sikre de gode kundeoplevelser.
Dine opgaver kan være alt fra hvidvask-relaterede opgaver, simple kreditsager, oprettelse af nye kunder, lettere rådgivning af kunder som fysisk henvender sig i afdelingen, oplæring af studiejobbere, dialog og korrespondance med kunder samt meget mere.
Ejendomsassistent
Hotel Koldingfjord er et 4-stjernet hotel med 5-stjernet konferenceafdeling. Som ny medarbejder på Hotel Koldingfjord får du ca. 100 nye kollegaer, der alle engageret og loyalt arbejder for at give vore fælles gæster fantastiske oplevelser.
Funktionen som ejendomsassistent omfatter alt forefaldende arbejde i forbindelse med driften og vedligeholdelsen af bygningerne, hvorfra Hotel Koldingfjord drives.
Opgaverne er såvel inden- som udendørs og det forventes at du går til opgaverne med fleksibilitet og engagement.
Regnskabsmedarbejder/bogholder til produktionsvirksomhed i Ringsted
Vi søger en dynamisk og serviceminded kollega som kan hjælpe med de daglige bogholderiopgaver, lønadministration og øvrige administrative opgaver.
Du vil indgå i et team af engagerede og motiverede kollegaer, hvor omgangstonen er positiv og uformel. Der vil være tæt kontakt og sparring med ledelse og vores revisor. Du får en spænende stilling med vekslende arbejdsopgaver og mulighed for selvstændigt at præge sit arbejde.
Erfaren forandringskonsulent der er stærk på adfærd, formidling og proces
Vil du være med til implementere professionelle forandringer? Brænder du for forandringsledelse, og har du erfaring med at bringe forandringsledelsens forskellige discipliner i spil i praksis? Så er du måske vores nye forandringskonsulent i fagdirektørområdet Gæld, Motor, Sikkerhed og Digital Arbejdsplads i Udviklings- og Forenklingsstyrelsen.
Du kommer til at arbejde inden for forandringsledelsens deldiscipliner: Ledelse af forandringer, træning, adfærdsdesign og forandringskommunikation. Du skal facilitere forandringsprojekter og transformationer på tværs af fagdirektørområdet.
Kontorassistent/administrativ medarbejder
Vi har et uformelt og positivt arbejdsmiljø, som hjælper hinanden i dagligdagen på tværs af vores forskellige arbejdsområder og kompetencer.
Din arbejdsdag vil blandt andet indeholde:
- Kontrol, fakturering og bogføring af fakturaer til vores kunder
- Microsoft Dynamics Navision 2018 er dit daglige arbejdsværktøj
Vi tilbyder bl.a. en god arbejdsplads i et team med engagerede kollegaer, gode personaleforhold, herunder personaleforening, samt mulighed for hjemmearbejde.