Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
12 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Global Talent Acquisition Specialist
The main task will be to ensure that we habr the right talent and competences needed to fulfil our ambitious growth journey together with your HR colleagues working for the same ambition.
We offer an ambitious, yet informal work environment with passionate and engaged colleagues who take pride in what they do and team up to go solve. Here you’ll have the opportunity to advance your career and be part of the clean energy transition at the same time.
HR Coordinator
Would you like to be part of an HR team full of energy and with a passion for what we do? A team where well-being and daily collaboration are paramount?
There is no specific background that is right for the role, but it’s important that you have a solid knowledge of HR in general, enjoy personnel administrative tasks and have an eye for detail.
We’ll give you the opportunity to work from home occasionally, with provided equipment, and the possibility to influence your own job description.
Administrativ HR-medarbejder
Er du skarp til ferie- og barselsregler og har øje for detaljen?
Vi tilbyder et spændende administrativt vikariat på DTU i afdelingen, Koncern HR, hvor man vil blive en del af et team på 28 dygtige kolleger.
Du bliver en del af et team, der servicerer alle DTU’s institutter og enheder inden for de personaleadministrative processer, fra ansættelse til fratrædelse. Din vigtigste opgave bliver at assistere dine kolleger i teamet ved at varetage den del af opgaverne, der koncentrerer sig om ferie og barsel.
PERSONALEKONSULENT TIL HILLERØD / AFTENVAGT
Vi søger en personalekonsulent til vores bookingteam i Hillerød. Dit arbejde vil bevæge sig i krydsfeltet mellem vikarbooking / personalehåndtering og kundekontakt / kundeopfølgning.
Vi søger snarest muligt en ny kollega til en fuldtidsstilling, til fast aftenarbejde på hverdage. Der kan forekomme enkelte helligdage. Arbejdstiden er fra kl. 16.00 til 24.00 på vores kontor i Hillerød.
Er du vores nye HR-partner til Beredskabsstyrelsen?
Vil du kombinere din HR-faglighed, strategiske sans og skarpe pen med udvikling af samfundets evne til at forebygge og modstå ulykker, kriser og katastrofer? Så skal du søge denne stilling.
Din rolle hos os indebærer at forme policyoplæg og effektivt understøtte vores ledelsesteam og direktion inden for alle HR-relaterede opgaver.
Du tilbydes stor frihed i planlægningen af dine opgaver. Du har dermed rigtig god mulighed for at sætte dit eget præg på løsningerne. Du vil dog aldrig sidde alene med opgaveløsningen, idet vi tror på, at sparring og dialog giver os og Beredskabsstyrelsen de bedste løsninger.
People Manager Denmark
A great opportunity for you who enjoys playing a key role supporting the business from a HR perspective!
The core perspective of your new role is to support the business and the management team from a HR perspective – and at the same time develop the HR Agenda to the next level.
We offer a workplace based on cooperation, solidarity, and reliability. We believe in giving our employees opportunities to develop in their work and influence their future.
Local People & Organization Partner
Do you want to join us to impact the development of our growing organization, support our employees’ development as well as work with engagement?
It is your role to support and advice local managers on managerial tasks as handling performance cases, terminations, promotions, transfers etc. You are the go-to person to ensure compliance with our local union agreements, employment laws etc. whereas the colleagues in HR Operations and HR Rewards are managing and negotiating the overall agreements, conditions, and frameworks.
Administrativ leder med ansvar for arbejdstidsplanlægning til botilbud i Nordsjælland
Er du drevet af at få tingene til at gå op i en højere enhed? Motiveres du af at arbejde struktureret og systematisk med planlægning og opfølgning?
I HabitusHuset Ny Mårumvej er vi lige nu på udkig efter en administrativ leder. Du bliver en del af ledelsesgruppen og sikrer systematik, struktur og koordinering i hverdagen. Du har bl.a. overblik over timeforbrug, sygefravær og mødeplan, og har kontakten til HR i forhold til alle administrative medarbejderforhold.
HR-generalist
Kunne du tænke dig en bred vifte af opgaver og ansvarsområder inden for HR så kunne denne stilling som HR-generalist hos Duferco Danish Steel i Frederiksværk muligvis være noget for dig.
Som den ansvarlige for Human Resources på vores produktionsanlæg vil du være en nøglefigur i vores team, hvor du vil samarbejde tæt med vores administrerende direktør og andre ledende medarbejdere. Din opgave bliver at sikre, at vi har de rette menneskelige ressourcer til at udføre vores HR-strategi og nå vores forretningsmål. Du vil være med til at forme og implementere HR-processer og politikker, samtidig med at du støtter vores medarbejdere i deres daglige behov og udvikling.
Serviceminded HR-administrator
Vi søger lige nu, på vegne af Chr. Hansen/Novonesis en HR-administrator, med et godt kendskab til den administrative HR-pallette.
HR Business Partner
Are you interested in joining a global HR Business Partnering community, focused on enabling business strategies and proactive partnership in a changing environment?