Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
300 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Uddannet ejendomsmægler
danbolig Vordingborg søger en erfaren og engageret ejendomsmægler. Vi tilbyder en unik mulighed for at blive en del af et ambitiøst team, hvor hårdt arbejde belønnes, og resultater tæller. Vores mål er at tiltrække en kandidat, hvis ekspertise og passion for ejendomshandel vil supplere og styrke vores teams kompetencer.
Ved at blive en del af vores team, vil du opleve:
- En dynamisk hverdag, hvor struktur og læring vægtes højt.
- Muligheder for både faglig og personlig udvikling.
- Et velfungerende arbejdsmiljø præget af positiv stemning.
Administrativ medarbejder søges til salgsvirksomhed
Stillingen er på 30 timer om ugen, fordelt på 4 arbejdsdage, og indebærer et tæt samarbejde med det dedikerede danske salgsteam med direkte rapportering til den danske General Manager.
I rollen som den nye administrative medarbejder, vil du i samarbejde med to kollegaer på kontoret bl.a. have dit fokus på følgende opgaver:
- Ordrebehandling
- Kundekontakt via telefon
- Support til salgsteamet
Supply Chain Coordinator
Har du en passion for indkøb, logistik, teamwork og koordinering?
Dine arbejdsopgaver bliver bl.a. at oprette indkøbsordrer, opfølgning på indkøb og leverancer samt kontakt til leverandører for at sikre leveringsoverholdelse.
Vi tilbyder et udadvendt job med mange kontaktflader til danske og internationale kollegaer og samarbejdspartnere.
Direktør for Regional Udvikling
Her kan du præge den grønne omstilling, relevante uddannelsestilbud, fremtidens kollektive trafik, internationalt samarbejde, klimatilpasning og stærke infrastrukturløsninger for en hel region – samtidig med at du arbejder for at sikre rent vand, ren jord og retten til råstofudvinding i et bredt og spændende interessentlandskab.
Vi tilbyder et direktørjob, hvor du får mulighed for at påvirke over en bred kam i en politisk kontekst. Som direktør for Regional Udvikling bidrager du også til at virkeliggøre Region Sjællands nyligt vedtagne udviklingsstrategi ”Udvikling tæt på dig”, hvor der er stort fokus på den grønne omstilling og arbejdet på klimaområdet.
Risk officer – ban vejen for de gode (og grønne) beslutninger
Vil du sørge for, at vores ledelse kan træffe beslutninger på et grundlag, hvor der er taget højde for alle relevante risici?
Så kom og vær med til at sætte et præg på fremtidens Andel – til gavn for både koncernen og vores arbejde for et mere bæredygtigt samfund.
Vi tager os godt af vores kolleger og har fokus på din personlige og faglige udvikling. Du kommer til at deltage i fælles onboarding-dage, hvor du bl.a. hører om vores bæredygtighedsstrategi og møder andre nye kolleger fra hele koncernen.
Controller
Motiveres du af at arbejde med tal i et internationalt miljø, hvor du får lov til at sætte dit præg på virksomhedens udvikling og fremtid?
Rollen som controller indeholder varierede controlling opgaver som lønsomhedsanalyser (salg og produktion), KPI-design og rapportering, klassiske månedsluk og årsluk aktiviteter (herunder afstemninger og korrektioner) samt alle de skæve analyser for forretningen.
Trives du godt i et komplekst produktionsmiljø, og kan du kommunikere med såvel direktøren som produktionsmedarbejderen? Så er det måske dig, vi mangler som controller!
Erfaren finansiel controller
Trives du i en rolle, hvor du har stor indflydelse på udviklingen af forretningsgangene, er økonomichefens højre hånd og har en nøglerolle i virksomheden? I så fald er det nu, du skal slå til!
AffaldPlus søger en erfaren finansiel controller til en spændende nyoprettet stilling med masser af indflydelse i en god og sund virksomhed. Vi står overfor nogle store og spændende forandringer i affaldsbranchen, som blandt andet betyder, at vi er på vej til at blive selskabsgjort. Din rolle vil i den forbindelse være at udvikle og implementere transfer pricing dokumentation i den fremtidige selskabsstruktur.
Indkøbsassistent
Vi er en dynamisk virksomhed i stærk vækst, der designer og udvikler livsstilsprodukter i et internationalt miljø. Vi har hovedsæde i Ringsted og kontorer i Indien, Kina, Pakistan og på Filippinerne.
Dine primære opgaver omfatter ordrebehandling, daglig kontakt med vores kontorer i Asien, samt godkendelse af vareprøver i samarbejde med salg.
Bogholder med fokus på digitalisering og controlling
Er du bogholder, og kan du kombinere stærke kommunikationsfærdigheder og IT-flair med en passion for kundeservice?
Vi er i fuld gang med en spændende digital transformation, og søger derfor 2-3 bogholdere med et par års erfaring, som kan varetage opgaven og hjælpe vores kunder gennem den digitale rejse i regnskaberne på bedst mulig vis.
Din primære rolle, som digital bogholder, vil være at støtte vores kunder i overgangen til digital bogføring, og du vil også påtage dig rollen som controller.
Hos VKST har du stor indflydelse på sammensætningen af din arbejdsuge således, at arbejdsliv, familieliv og fritid går op i højere enhed – også når regnskabssæsonen rammer.
Enterprise Risk Officer
We are looking for an Enterprise Risk Officer with knowledge and understanding of enterprise risk management and generation of overall risk picture from risk and control self-assessments (RCSAs) performed in business units.
Primary task and responsibilities include proactively supporting 1st line in understanding and apply the enterprise risk management framework.
At BEC, we work in a hybrid remote model, coming into the office an average 3 days a week and working remotely for 2 days.
Forretningssekretær
Forretningssekretær til vores hurtigvoksende forretningsområde Process Engineering Pharma.
Vi vækster fortsat og har brug for kompetent støtte til forretningschefen, hvor du samtidig vil være bindeled til den øvrige organisation.
Du vil komme til at arbejde med rigtig mange afvekslende og spændende opgaver, der spænder over flere fagdiscipliner og afledt kræver, at du af natur er nysgerrig og samtidig kan holde mange bolde i luften på én gang
Motiveret erhvervsrådgiver til Center Roskilde
Vi er ved at mande op på et af Nykredits mest spændende erhvervscentre – skal du være med? Du får din egen kundeportefølje af mindre og mellemstore virksomheder og mulighed for at skabe varige relationer til dine kunder.
Du får hjælp fra en række specialistkolleger, som forsyner dig med data og oplæg, så du er bedst muligt klædt på til dine kundemøder, og kombineret med din høje faglighed formår du at finde den bedste løsning til netop de kunder, du arbejder med.
Teknisk medarbejder søges
Vi søger en dygtig og fleksibel medarbejder M/K med håndværksmæssig baggrund, og tekniske kompetencer, til vores smukke rehabiliteringscenter i Skælskør.
Ansvars- og funktionsområde:
- Løbende drift og vedligehold af vores bygninger
- Sikre den daglige drift af vores store varmtvandsbassin
- Hjælpe med at løse tekniske udfordringer i huset ved behov
Vi tilbyder en 37 timers stilling i en attraktiv og eftertragtet virksomhed inden for rehabilitering, et godt arbejdsmiljø med gode kolleger, hvor der bliver lagt vægt på god tone og tværfagligt samarbejde.
Sagsbehandlere til arbejdsskadesager i spændingsfeltet mellem medicin og jura
Vil du arbejde med erstatning inden for person- og arbejdsskadesager? Og ønsker du at gøre en forskel for den enkelte, der er kommet til skade?
Lige nu er vi på udkig efter kolleger, der vil arbejde med juridisk sagsbehandling af arbejdsskadesager.
Mere konkret søger vi dig, der kan:
- vurdere, om sager er omfattet af loven om arbejdsskadesikring
- indhente relevante oplysninger for at kunne træffe korrekte, juridiske afgørelser
Jurister til arbejdsskadesager i spændingsfeltet mellem medicin og jura
Vil du arbejde med erstatning inden for arbejdsskadeområdet og bidrage til et trygt arbejdsmarked?
Som en af vores jurister bliver det dig, der:
- vurderer, om sager er omfattet af loven om arbejdsskadesiring
- indhenter relevante oplysninger for at kunne træffe korrekte, juridiske afgørelser
- træffer afgørelser om anerkendelse/afvisning
Medarbejder til ledelsessekretariat søges
Er du vores nye kollega? FGU Syd- og Vestsjælland søger en analytisk og sproglig skarp medarbejder, der kan understøtte ledelsen i både drift og udvikling.
Du skal være indstillet på en alsidighed i arbejdet. Opgaverne kan være projektrelateret, det kan være mere driftsbetonede AC-opgaver, det kan være udviklingsopgaver og det kan handle om kommunikation.
Du vil arbejde i tæt samspil med ledelsen, og du kan forvente en åbenhed for dine ideer og erfaringer samt sparring omkring de forskellige opgaver.
Medarbejder til Opkrævningsteamet
Er du god til at servicere borgere, nysgerrig på IT-systemer og har interesse i at sætte dig ind i lovstof? Så er du måske den kollega vi søger til vores opkrævningsteam.
Opkrævningsteamet har en travl hverdag og er i kontakt med mange forskellige borgere og virksomheder – ofte som nogen af de første i kommunen.
Du kommer til at arbejde med forskellige opkrævningsopgaver, personlig og telefonisk kontakt med borgere og virksomheder og, ikke mindst, vedligeholdelse af vores fagsystem KMD Opus Debitor.
Logopæd med erfaring fra hjerneskadeområdet efterlyses
Vi har travlt med mange spændende neurofaglige opgaver i Cervello, og det åbner muligheden for at byde velkommen til flere erfarne kolleger.
Eksempler på opgaver:
- Tilrettelægge og gennemføre logopædiske undersøgelser og genoptræningsforløb.
- Indgå i rådgivningsforløb, herunder udredninger, vurderinger, rådgivningsmøder og rapportskrivning.
- Give rådgivning og sparring til pårørende, kommunalt personale samt kolleger.
Cervello tilbyder en arbejdsplads med højt til loftet og mulighed for indflydelse på at tilrettelægge opgaver og arbejdstid. Der er fokus på work-life-balance og derfor stor fleksibilitet og muligheder for hjemmearbejde.
Senior Financial Analyst – vær med til at forme fremtidens Andel
Til FP&A-teamet er vi på udkig efter en ny kollega. Vores primære ansvar er at sætte rammen for performance management i Andel, herunder styring af budget- og forecastprocesser på tværs af koncernen.
I din nye rolle skal du være med til at designe processer og en styringsmodel, der på en helt ny måde understøtter den koncern, vi er i dag, og den koncern vi skal være i fremtiden. Vi er i gang med en række spændende udviklingsopgaver, som vi løser i tværgående samarbejde med koncernfunktionerne og datterselskaberne.
Servicemedarbejder
Har du lyst til at arbejde med service af fremtidens fleksible bygninger?
Dit arbejde består i at hjælpe vores kunder med serviceeftersyn af ventilation samt diverse ad hoc-opgaver, som kan bestå af reparation af utætheder, reparation af fuger, skift af slanger, justere døre osv.
Mobilhouse er et hyggeligt sted at arbejde og vores medarbejdere er glade for at arbejde i virksomheden.