Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
66 jobannoncer matcher din søgning 66 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Nordic Financial Controller
Har du lyst til at skabe din egen vigtige rolle i en uformel vækstvirksomhed? Kan du lide at nørde med tal i detaljer, samt have et overblik over dine selskabers aktiviteter - så er stillingen som Nordic Financial Controller hos fischer a/s – måske noget for dig.
Du vil blive en del af Finansafdelingen hvor vi er 7 dedikerede medarbejdere, der varetager regnskab, controlling og økonomistyring. Vi indgår i et tæt samarbejde med vores nordiske kollegaer og vores tyske moderselskab.
Datakonsulent til Læring og Trivsel
Søger du et job, hvor du kan være med til at bestemme hvordan, hvornår og hvor opgaverne løses? Og hvor du vil være med til at sikre børn og unge de bedste lærings- og udviklingsmuligheder i alderen 0-16 år. Ja, så har vi brug for dig som datakonsulent – uanset om du er nyuddannet, erfaren eller i gang med dit studie.
Som datakonsulent får du ansvar for at udvikle, bearbejde og formidle data til det politiske udvalg, områdeledere, skoleledere og PPR. Du skal hjælpe os med at udvikle og visualisere data, så de kan kvalificere ledernes beslutninger.
Økonomiansvarlig
Vi søger en dygtig og erfaren økonomiansvarlig til vores koncern, som består af tre selvstændige virksomheder: Krummebækgaard ApS, Værkstedsskolen Krummebækgaard ApS samt Krummebæk Huse.
Krummebækgaard er inde i en rivende udvikling og du bliver ansvarlig for den overordnede styring og administration af koncernens økonomi med direkte reference til direktøren.
De tre virksomheder udgør tilsammen en dynamisk organisation, hvor der ofte sker nye tiltag, som involverer den økonomiansvarlige. Det betyder, at hver dag vil byde på spændende udfordringer.
Lønspecialist
Begejstres du af at yde god service og være den der har styr på reglerne og processerne?
Du vil blive en del af afdelingen ’HR, Løn og Kommunikation’ og vil få 5 kollegaer, der som dig sætter en ære i vores høje faglighed og evne til at skabe en god og positiv stemning omkring os – vi skal have det sjovt, når vi går på arbejde, på den måde lykkes vi alle meget bedre.
Erfaren administrativ/regnskabs profil - til spændende nystartet internationalt firma
Du vil være bindeleddet mellem AZVI og et eksternt konsulenthus. Konsulenthuset vil stå for den daglige bogføring og løn. Dine ansvarsområder inkluderer indsamling af teknisk information til udarbejdelse af fakturaer og løn, samt kontrol af leverandørfakturaer og eksternt konsulenthus, samt ansvar for at
- Udarbejde købsordre til leverandører
- Forberede kontrakter til leverandører
Vi tilbyder en arbejdsplads med højt til loftet, alsidige opgaver og 15 dygtige kolleger i et joint venture-selskab under AZVI.
Dynamisk og servicemindet administrativ medarbejder med godt overblik, søges til Røde Kors Hjemmet i Sorø fra d. 1. juli 2024
Vi søger en administrativ medarbejder, der i tæt samarbejde med ledelsen og øvrige kollegaer, kan understøtte og bidrage til en god struktur og effektive arbejdsgange.
Primære opgaver er bl.a.
- Økonomi
- Understøttelse af centerleder
- Personaleadministration
Vi tilbyder en meget afvekslende og dynamisk hverdag med udfordrende og mangfoldige arbejdsopgaver. Stillingen er på 30-35 timer.
Økonomi- og regnskabsmedarbejder søges
MELITEK vækster og udvider vores økonomiteam for at sikre fortsat vækst. Hos os er du en del af et dedikeret hold, der også har fokus på grøn omstilling. Vi reducerer vores klimapåvirkning og miljømæssige fodspor gennem strategiske initiativer.
Din rolle som økonomi- og regnskabsmedarbejder i vores økonomiteam er en central position med fokus på ansvar og kvalitet i udførelsen af dine daglige opgaver.
Senior Manager til erklæringsafgivelse på bæredygtighedsområdet
Til vores nystartede afdeling for erklæringsafgivelse på bæredygtighedsrapporteringer søger vi en Senior Manager, der kan være med til at sætte sit præg på afdelingen fra dag ét!
Du skal være med til at sætte bæredygtighed på landkortet – både internt blandt Beierholms revisorer og eksternt mod vores kunder.
Vi søger derfor en revisor, der har værktøjer og viden inden for ESG-området samt erfaring i at bringe dette i spil hos kolleger og kunder.
Regnskabsspecialist til vores faglige udviklingsafdeling
Brug din viden om og indsigt i årsregnskabsloven til at gøre Danmarks førende SMV-revisorer og vores værktøjer endnu bedre.
Som regnskabsspecialist i Beierholm skal du hjælpe med at styrke og videreudvikle det regnskabsfaglige område til gavn for kollegaer og kunder.
Du bliver en del af et team med kompetente og fagligt stærke kollegaer, som servicerer, rådgiver og underviser revisorer inden for regnskab, revision, bæredygtighed, selskabsret m.v.
Engageret økonomikonsulent
Brænder du for at arbejde med budgetter, økonomianalyser og regnskab, og har du lyst til også at arbejde med udviklingsopgaver og support af ledelsen i et engageret økonomiteam?
Synscenter Refsnæs’ økonomi består af hhv. kontrakt- og takstøkonomi. Du bidrager bl.a. til løbende opfølgning på økonomien og du har en væsentlig rolle i forhold til økonomistyring og ledelsesinformation.
Vi tilbyder et solidt introduktionsforløb, hvor du understøttes og vejledes godt i gang. Du får flextidsordning og mulighed for at arbejde hjemmefra efter aftale.
Vil du mere i din økonomikarriere – og har du en ERP-specialist i maven?
Så har du her chancen for at bruge din økonomiske faglighed som fundament til at lære en masse om ERP-systemers opbygning. Du bliver nemlig vores go-to, både når systemet driller i dagligdagen, og når vi skal vurdere fremtidens ERP-løsninger.
Vi ser gerne, at du:
- har en økonomisk uddannelse og stor interesse for ERP-systemers samspil.
- måske er junior- eller business controller i dag.
Revisortrainees til karrierestilling
Vi søger nyuddannede fra HHX, STX, finansøkonom eller tilsvarende.
Traineeforløbet åbner mange døre. Du får erfaring med mange facetter af virksomhedsdrift og -økonomi og en unik viden, som du kan skrive på CV’et, og som giver dig jobsikkerhed og mulighed for udstationering i udlandet, hvis det har din interesse.
I løbet af din traineetid kombinerer du teori med praksis via GT Akademi. Du deltager i 8 moduler, hvor du bliver undervist i grundlæggende revision, regnskab og skat m.v.
Ambitious Project Manager to lead key strategic projects
Are you an experienced Project Manager motivated by making a difference? Then look no further – Pharmacosmos is looking for a Project Manager who can solve complex problems across our value chain and deliver impact to the organisation.
As Project Manager, you will become a key member of a small project management team in Pharmacosmos. You will be allocated to important strategic projects that you will lead and drive to completion to the satisfaction of all involved stakeholders using your existing toolbox and competencies for managing projects.
Controller
På grund af stor vækst udskiller vi økonomifunktionen i en særskilt afdeling. Vi har ansat en ny økonomichef og søger derudover en controller.
Generelt skal kandidaten selvstændigt kunne udføre og bistå økonomichefen med økonomiske analyser, kalkulationer/efterkalkulationer af selskabets ydelser, likviditetsstyring og økonomirapportering til myndigheder m.m.
Vi tilbyder en varierende arbejdsdag, hvor du selv har stor indflydelse på arbejdstilrettelæggelsen.
Økonomimedarbejder
Drømmer du om at have frihed under ansvar og blive en del af en mindre virksomhed, hvor service, smil og tillid er i højsæde?
Du vil få mulighed for at arbejde med en bred vifte af opgaver inden for økonomi, men du kommer til at få ansvaret for din egen kundeportefølje.
Stillingen er 25-37 timer ugentligt.
Finanscontroller søges til Forsvarsministeriets departement Hjemmeværnskommandoens økonomiafdeling
Som dit primære arbejdsområde varetager du opgaver i forbindelse med vores finanslov, og dermed eksternt rettet bevillings- og udgiftsopfølgning. Du vil blive omdrejningspunkt for vigtige arbejdsopgaver vedr. bevillingsstyring og ekstern ledelsesinformation og revision, eksempelvis:
- Koordination og udarbejdelse af finanslovsforslag, lov om tillægsbevilling og rammerettelser.
- Kontaktperson for Rigsrevisionen og Forsvarsministeriets Interne Revision samt intern koordination af revisionsarbejdet (evt. stedfortræder).
- Ledelsesinformation og udgiftsopfølgning.
Økonomimedarbejder til Gavnø Gods
Trives du med at arbejde i et mindre team, og brænder du for den brede indsigt inden for regnskab? Kan du lide den udadvendte rolle, i en stilling med selvstændige opgaver?
Du får en spændende, udfordrende og alsidig stilling med masser af hands-on opgaver og med rig mulighed for personlig og faglig udvikling. Et miljø, der er præget af en uformel tone og tilgang til hinanden og ikke mindst suveræn god ”vi-stemning”, hvor samarbejde og humor bliver vægtet højt.
Erfaren Bogholder til Nakskov
Har du lyst til at være en del af Danmarks bedste arbejdsplads? Vi søger en Bogholder til vores kontor i Nakskov. Som bogholder vil du blive en del af en outsourcing afdeling i vækst og udvikling, og du får en enestående mulighed for at opnå dine ambitioner netop dét sted, du er i livet.
Vi tilbyder dig balancerede rammer, som du kommer til at vokse i som bogholder og som menneske.
Beierholm Vordingborg søger revisorer
Har du lyst til at være en del af en arbejdsplads, der år efter år bliver kåret som en af Danmarks bedste af Great Place to Work®?
Vi forventer, at du har kundetække og er god til at kontakte kunder og rådgive dem, så de bliver hos os.
Vi tilbyder dig balancerede rammer, som du kommer til at vokse i som revisor og som menneske. De spændende opgaver og veltilrettelagt intern undervisning vil styrke dine faglige kompetencer.
Revisor til Beierholm til Nykøbing Falster
Har du lyst til at være en del af Danmarks bedste arbejdsplads?
Vi søger både en kollega med 2-6 års erfaring og en mere erfaren kollega til vores kontor i Nykøbing Falster. Med din ekspertise og baggrund spiller du en afgørende rolle i udviklingen og leveringen af værdifuld rådgivning til vores kunder.
Vi tilbyder dig balancerede rammer, som du kommer til at vokse i som revisor; både personligt og fagligt.