Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
253 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Vi søger engagerede sagsbehandlere til Dokumentation og Validering
Brænder du for at arbejde med offentlig administration? Så er Motorstyrelsen måske noget for dig. Lige nu søger vi to kolleger til vores enhed Dokumentation og Validering, der arbejder med dokumentation på motorområdet.
Sammen med dine kolleger kommer du til at bidrage med sagsbehandling, ligesom du får ansvaret for at formulere og træffe selvstændige afgørelser. Opgaveporteføljen byder på sager, der vedrører validering af dokumentation på eksportområdet.
Din opgaveportefølje bliver tilrettelagt med udgangspunkt i dine erfaringer, kompetencer og udviklingspotentialer.
Miljørådgiver der vil være med til at gøre en forskel for Danmark
I Forsvaret er miljøet sat højt på dagsordenen, og der er stor efterspørgsel på vores opgaveri Miljøafdelingen.
Arbejdsopgaverne vil omfatte:
- Sagsbehandling og rådgivning vedrørende støjforhold ved Forsvarets aktiviteter.
- Afklaring af relevante myndighedskrav inden for støjområdet.
Privatkunderådgiver til Nørresundby
Vi søger endnu en proaktiv og udadvendt privatkunderådgiver til holdet på Brotorvet i Nørresundby.
Der vil både være mulighed for at skabe egen portefølje eller overtage en eksisterende gruppe af kunder, alt efter hvad der motiverer dig.
Kunderne skal mærke din interesse i deres liv og deres økonomi, og du skal rådgive dem indenfor alle forretningsområder, derfor foretrækker vi at du allerede har siddet som privatkunderådgiver i nogle år.
Indkøber
Er du en data-ninja, der kan overskue og navigere i mange informationer? Har du flair for Excel og disponering/indkøb?
Vi har store ambitioner om at vokse inden for alle vores forretningsområder – fra kiks og kager til konserves og kolonialvarer. Denne forretningsudvidelse kræver stor koordinering og struktur omkring vores indkøb og vigtigst af alt: et hold, der arbejder tæt sammen – og du bliver en del af holdet fra dag 1.
Regnskabschef
Er du en schweizerkniv inden for bogholderi og rapportering? Vil du være med til at fortsætte og drive udviklingen af regnskabsfunktionen, mens væksten buldrer afsted?
Vi har store ambitioner om at vokse inden for alle vores forretningsområder...Den store vækst stiller krav til alle områder af vores forretning – ikke mindst i økonomiafdelingen, hvor en korrekt og detaljeret rapportering og regnskabsførelse er alfa-omega for vores beslutningsgrundlag – her er din plads klar, hvis du har, hvad der skal til!
Bæredygtighedscontroller
Er du skarp til tal og strukturering/opsamling af data (måske revisorbaggrund)? Tænder du på at bore dig ned i ny lovgivning som fx CSDR, ESG og bæredygtighedsrapportering?
Du bliver forankret i økonomiafdelingen og skal selv være med til at fastsætte og skabe din egen hverdag i tæt samarbejde med vores CFO. Bæredygtighedsområdet er nyt og under konstant forandring – og I skal sammen definere en plan, målsætning og initiativer til opsamling og strukturering af virksomhedens data på området.
Ambitiøs Business Controller
Har du har en stærk forretningsforståelse? Og evner du at forstå hele ordreflowet fra ordre til levering?
GPV Aars søger en Business Controller, der ønsker at deltage i udvikling af forretningen gennem sparring med ledelsen og de enkelte funktioner.
Du vil understøtte beslutningstagning, risikoanalyser og forretningsudvikling, samtidig med at du medvirker til at sikre kvaliteten i vores økonomistyring.
Sjældent udbudt stilling!
Faglærer – pædagogisk medarbejder – værkstedsmand?
Kært barn har mange navne. Vi søger en kollega til vores værksted ”Garagen” hvor vi arbejder med borgere (i daglig tale omtalt som medarbejdere) efter servicelovens § 103 (beskyttet beskæftigelse) og 104 (aktivitets- og samværstilbud).
Opgaverne er forskelligartede og tager udgangspunkt i de ordrer vi har i huset, men i høj grad også årstiderne.
Hos os er det ikke farten i produktionen, der er i fokus, men vores borgeres trivsel. Vi fungerer som en arbejdsplads for vores borgere og man får som værkstedsmand hos os, et stort ansvar for at sikre gode arbejdsdage for vores borgere.
Salgstrainee - butik
Er du i tvivl om, hvilken karrierevej du skal gå? Og drømmer du om en uddannelse, hvor du ikke skal sidde på skolebænken hver dag?
En salgstrainee-uddannelse hos Davidsen er for dig med ambitioner og lysten til at arbejde i krydsfeltet mellem mennesker, handel og indkøb.
Gør en god handel for dig selv - søg i dag!
Administrativ medarbejder / blæksprutte
Er du en administrativ altmuligperson, der trives med mange forskellige arbejdsopgaver?
Vi tilbyder et godt arbejdsmiljø med engagerede kolleger. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:
- Indkøb: Udarbejdelse af indkøbsordrer og bestilling af varer inkl. disponering
- Assistance til økonomiafdelingen: Fakturabehandling, bogføring af betalinger og anden assistance
Direktionsassistent
Har du lyst til at blive en del af en spændende virksomhed og komme med helt tæt på direktionen og spille en central rolle i at være andres succes?
Hvad kan dine opgaver bestå af:
- Assistere med projektledelse og opfølgninger på opgaver
- Forberedelse af mødemateriale, oplæg, referater præsentationer m.m.
Lønfaglig konsulent
Elsker du tal, og trives du i et tværgående samarbejde hvor sparring med kollegaer såvel som ledere er en daglig del af dit arbejde, så er du måske vores nye kollega.
Dine primære arbejdsopgaver
- Dykke ned i, fortolke og formidle overenskomster og arbejdstidsaftaler m.v.
- Løbende løn- og personaleadministration.
- Rådgivning og vejledning af ledere og administrationer, centralt som decentralt i organisationen.
Vi kan bl.a. tilbyde dig en afdeling i udvikling, hvor vi ikke er bange for at kigge efter muligheder og gode kollegaer der altid er klar til at hjælpe.
Engagementskonsulent med fokus på frivillighed og folkekirkelig forankring
Du vil træde ind i en organisation midt i en spændende proces, hvor vi aktivt arbejder på at styrke vores engagement og den demokratiske proces i Danmission. Du vil få en plads i det udvalg, som bestyrelsen har nedsat, og som har deltagelse fra både bestyrelse og sekretariat.
Arbejdet i dette udvalg sigter mod at udvikle en række forslag, der både imødekommer dem, der allerede er engageret og skaber rum for nye initiativer.I din hverdag vil du både skulle arbejde med:
- At øge og udbygge engagementet i Danmission
- At vedligeholde og pleje det eksisterende netværk
Sustainability and Compliance Controller
Here is an opportunity to combine a passion for controlling with the chance to make a difference within sustainability and the path towards a greener future.
You will be functioning as internal controller of compliance-related tasks as well as assisting with design and implementation of new compliance set-ups, especially related to sustainability.
Indkøber
Du vil få en vigtig rolle som del af et velfungerende og effektivt team - og fungere som en væsentlig ressource og samarbejdspartner i udviklingen af indkøbsafdelingen mod en spændende og udfordrende fremtid.
Du tilbydes et job i en spændende international virksomhed med masser af muligheder for både personlig og faglig udvikling - og en stor frihed i dagligdagen. Din kolleger besidder hver især en høj faglighed, så der vil være god mulighed for sparring, både i indkøb, men også generelt i organisationen.
Timelønnet servicetekniker
Vi søger ansvarsbevidste og selvstændige timelønnede serviceteknikere til servicering af feriehuse og tekniske installationer.
Du kommer til at arbejde med servicering af gæster fra store dele af verden, og primært fra Tyskland og Skandinavien, i forbindelse med deres ophold i feriehusene.
Dine primære arbejdsopgaver bliver bl.a.:
- Pasning af pool og spa
- Kontakt med håndværkere og husejere
Salgskonsulent til Danmarks mest eksklusive fritidshuse
Har du glimt i øjet og sans for godt købmandskab – og kan du sælge Danmarks mest eksklusive fritidshuse – så har vi landets bedste job til dig.
Til opsøgende salg og betjening af vores mange kræsne kunder, der ønsker at investere i Danmarks smukkeste fritidshuse, søger vi en frisk og udadvendt salgskonsulent. Du skal være fleksibel med hensyn til arbejdstider og primært arbejde, når alle andre har fri (weekend/helligdage/aften).
Vi tilbyder et udfordrende og selvstændigt job med en attraktiv gage + bonus uden loft.
Vi søger nye økonomimedarbejdere til Servicecenteret
Du kommer til at sidde i afdelingen ”SC3 Betalinger”, som administrerer Forsvarets leje- og forsyningskontrakter på den økonomiske del, herunder Forsvarets forsyningsudgifter, ind- og udleje af bygninger, arealer og tjeneste– og lejeboliger.
Vi tilbyder et rigtig godt arbejdsmiljø, en fri tone og en arbejdsplads med stort fokus på trivsel og arbejdsglæde for både den enkelte medarbejder, men også som et samlet Servicecenter.
Senior Private Banker til Aalborg
Du får her en unik mulighed for at være med i den fortsatte vækstrejse for Private Banking Aalborg.
Vi har fokus på nærvær, arbejdsglæde og motivation, og du har stor frihed og handlekraft i dagligdagen.
Med udgangspunkt i vores afdeling på Tankedraget i Aalborg, hvor også Erhverv Aalborg hører til, henvender du og dine kollegaer i Private Banking Aalborg jer til kunder med en større investérbar formue samt en kompleks økonomi.
Freight Coordinator
Som Freight Coordinator skal du både videreføre eksisterende, velfungerende processer og samtidig sætte dit eget præg og automatisere, hvor det giver mening.
Dagligdagen er præget af gode arbejdsvilkår i attraktive fysiske rammer, og du tilbydes desuden en række personalegoder i form af pensionsordning, sundhedssikring, frugt- og kantineordning, tilskud til sportsaktiviteter, teater og koncertbilletter m.m.