Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
107 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Er du vores nye kulinariske kommandør? Spiseri Elfe søger en talentfuld kok, køkkenleder eller køkkenchef!
Er du køkkenets kreatør, der kan krydre hverdagen med kulinariske kunststykker og lede et team af passionerede madentusiaster?
I rollen som kok, køkkenleder eller køkkenchef, vil du få ansvaret for at omsætte Spiseri Elfes vision om en god spiseoplevelse til realitet. Dette inkluderer alt fra menuudvikling og -planlægning til ledelse af køkkenpersonalet.
Vi tilbyder et arbejdsmiljø hvor fokus er på dit velbefindende og en ledelsesstil, der værdsætter dine løsninger og input.
Overtjener/Vært/Værtinde hos Spiseri Elfe
Er du vores nye ansigt udadtil og den, der vil stå i spidsen for et team, som lever og ånder for service og gastronomi?
Som overtjener hos os vil du spille en hovedrolle i den daglige drift og skabe magiske øjeblikke for vores gæster. Fra at koordinere service til personaleledelse bliver du den afgørende faktor i at fastholde og udvikle den høje servicestandard vi værner om.
Du bliver en del af et arbejdsmiljø med stor opbakning, hvor din vejledning og personlige trivsel vægtes højt.
Sekretariatschef med flair for topledelsesbetjening
Kan du sikre ledelsesbetjening af høj kvalitet, og kan du få det bedste frem i dine medarbejdere inden for et fagområde, hvor vi arbejder med de mest komplekse sager om selskabsskat, moms, afgifter og udbytteskat under stor politisk bevågenhed?
Som sekretariatschef for ledelsessekretariatet er det afgørende, at du kan understøtte både sammenhæng og koordinering på tværs. Samtidig skal du sikre ensartet og høj kvalitet i alle fagområdets produkter, der tilgår fx Skattestyrelses direktion eller Skatteministeriets departement.
Strategic Purchase Director
Ønsker du at være en del af en global virksomhed, der udvikler og leverer klimavenlige teknologier til den maritime sektor og bidrager til den grønne omstilling? Er du en dygtig og ambitiøs indkøber med strategisk og kommerciel forståelse? Har du gode forhandlingskompetencer og evnen til at lede andre mennesker med succes?
Ansvar og opgaver vil spænde bredt fra de høje strategiske tanker omkring valg af leverandører, analyser og kategori strategier, til de mere operationelle opgaver og tekniske detaljer, som er nødvendige for at sikre de rigtige indkøb.
Lead FlightLogger’s Global Growth as Head of Sales & Marketing
As the leader of our Sales & Marketing team, you’ll be at the heart of our ambitious growth strategy, driving innovation and shaping the future of our dynamic company. Ready to make a monumental impact in an exhilarating industry?
Some knowledge of the aviation training industry is an advantage but not required. It’s more important that you know the dynamics of SaaS marketing and sales.
Afdelingsleder til Integration, Center for Job, Virksomhedsservice og Integration
Jobcenter Aarhus er Danmarks næststørste jobcenter.
Målet i centret er klart, at tilbyde en indsats der bringer borgerne hurtigst muligt i job blandt andet via en række beskæftigelsesindsatser og investeringer, hvor du som afdelingsleder vil få ansvaret for konkrete indsatser og resultatmål.
Vi tilbyder et spændende lederjob med en høj grad af selvstændigt ansvar, løbende ledelsesmæssig sparring, inddragelse i beslutningsprocesser og ikke mindst dygtige og engagerede medarbejdere og lederkolleger inden for et fagområde i rivende udvikling med stort politisk og ledelsesmæssigt fokus.
Supply Chain Manager
You will play a critical role in ensuring an efficient and streamlined supply chain that meets both our suppliers' requirements and our customers' expectations. You will be overall responsible for ensuring that our customers feel safe in our environment and that we are able to make the right decisions for them in our supply chain.
We offer an opportunity to be part of an international company and a creative and dynamic team, where you will get the chance to build your own role and manage and develop a small team. For the right candidate, this is a great position to develop yourself as a leader and your personal skillset.
Director for Logistics Centre of Excellence
We are seeking a talented and experienced Director of Logistics Centre of Excellence to manage our fleet, warehouse, and efficiency centre of excellence as well as driving digital transformation initiatives within the logistics organization.
As the Director of Logistics Center of Excellence, you will be responsible for providing strategic direction to the Fleet, Warehouse, and Efficiency centers of excellence. I
ESG Chef
Vestjysk Bank søger en ESG Chef til en nyoprettet afdeling, der kan lede og udvikle vores ESG-strategi i tæt samarbejde med direktionen og resten af organisationen. Du vil være ansvarlig for at implementere bæredygtighedsinitiativer, overvåge virksomhedens ESG-præstationer og rapportere på Vestjysk Banks ESG relaterede aktiviteter.
Da stillingen er nyoprettet, er du med til at præge stillingens indhold og måden, du går til jobbet på. Samtidig er det op til dig at få opbygget afdelingen, så du får sammensat det stærkeste hold til at drive en meget vigtig agenda. Du får reference til direktionen.
Leder til team i Hvidvask AML
Er du motiveret af ledelse? Og vil du samtidig gøre en forskel for at bekæmpe hvidvask?
I afdelingen Hvidvask AML har vi brug for en leder, som kan være med til at understøtte den strategiske retning for bekæmpelse af hvidvask og svindel i Jyske Bank.
Udover, at du i jobbet får mulighed for at arbejde på det taktiske og operationelle niveau med teamet, får du også mulighed for at arbejde med både medarbejder- og driftsledelse.
Chef for Koncern Inkasso
Trives du med at have mange bolde i luften, og har du lyst til at drive og udvikle fremtidens inkassoafdeling? Motiveres du af komplekse problemstillinger og at arbejde med mange interessenter, hvor du kan bruge dine gode formidlingsevner til at skabe et godt samarbejde internt og eksternt?
I jobbet vil du bl.a. få ansvar for:
- Medarbejderledelse og faglig udvikling
- Daglig drift af koncern inkasso, herunder deltage i kundemøder ved behov
- Løbende udvikling og opbygning af fremtidens inkasso
Serviceleder til Aarhus og omegn
Servicefirmaet Renell A/S er en servicevirksomhed i stærk udvikling. Vores ekspansion kræver flere engagerede medarbejdere, og derfor søger vi nu flere af ”Danmarks dygtigste” serviceledere til både dag og aften til vores erhvervsafdeling i Aarhus og omegn.
Din primære rolle bliver at opbygge og vedligeholde et tillidsfuldt og velfungerende samarbejde med vores offentlige og private erhvervskunder, og levere høj kvalitet i den daglige svanemærkede rengøring.
Du får et selvstændigt og udfordrende job i et uhøjtideligt, men effektivt arbejdsmiljø.
Indkøbschef
Har du en kommerciel forståelse, gode forhandlingskompetencer og evnen til at lede med succes for at opnå resultater og implementere nye indkøbsstrategier?
Som indkøbschef har du det overordnede ansvar for Kallesoes indkøbsaktiviteter. Med reference til virksomhedens COO vil du stå i spidsen for en indkøbsafdeling, hvor der i dag er lagt et godt ERP og systembaseret fundament for indkøbet, så det nu er klart til en udvikling i retning af en mere strategisk orienteret indkøbsfunktion, der kan understøtte virksomhedens fortsatte vækst.
Afdelingsdirektør til Viborg
Som afdelingsdirektør bliver du rollemodel for afdelingens øvrige medarbejdere, når det handler om at skabe gode oplevelser for både kunder og medarbejdere. Din primære opgave bliver at udvikle afdelingen sammen med dit team af dygtige medarbejdere og derigennem bidrage til, at sparekassen opnår stor synlighed.
Du vil komme med i det lederudviklingsprogram, som omfatter alle ledere i sparekassen. Forløbet er en kombination af strategiimplementering, erfaringsudvikling og egen udvikling som leder.
Vi skaber sammen en arbejdsdag for den enkelte, hvor der er balance mellem arbejds- og familielivet med udgangspunkt i vores bærende værdier.
Køkkenchef
Brænder du for at lave god mad og har du lyst til at arbejde i en af Danmarks største og mest anerkendte advokatvirksomheder?
Du bliver en del af den daglige drift sammen med vores to nuværende kokke, som du skal lede og motivere. I laver højt værdsat mad til vores 140 medarbejdere.
Vi tilbyder en fuldtidsstilling i et dynamisk arbejdsmiljø indenfor kontorets almindelig åbningstid. Derudover kan der forekomme senere aftenarbejde i forbindelse med arrangementer i huset.
Selvstændig Executive Assistent (EA) for CEO i R2 Group Holding
Er du ambitiøs og ærekær omkring dit ansvarsområde? Har du også interesse og flair for et job tæt på den øverste ledelse?
Opgaverne er mangeartede, men falder overordnet set i følgende kasser.
En kasse omfatter intern og ekstern korrespondance, kalender- og mødestyring og generel opfølgning og sparring med CEO.
En anden kasse vil indeholde opgaver, hvor du agerer som CEO’s ”forlængede arm” ift. at assistere i de driftsselskaber, hvor CEO’en har det overordnede ansvar.
Du vil samtidig få ansvaret for vores kantine og dermed personaleansvar for den daglige kantineleder.
Head of Strategic Procurement
Vil du stå i spidsen for opbyggelse af en strategisk og compliant indkøbsfunktion, der skal skaleres og være med til at sætte nye standarder? Og har du evnerne til at gå forrest som en stærk leder i en forandringsproces med fokus på kommerciel udvikling af indkøbsprocesser såvel som leverandørsamarbejde?
Med reference til CCO får du ansvaret for et indkøbsteam på 8 medarbejdere.
Erfaren indkøber til premium brand – er det dig?
Hvis du er dygtig til systemer, arbejder systematisk og struktureret, elsker at udfordre og optimere nuværende processer, og det falder dig naturligt at tage ejerskab for godt købmandskab, samtidig med at du er et ordensmenneske med stærke administrative evner, så vil vi meget gerne høre fra dig.
Du vil blive teamleder for vores internationale indkøbsteam med dedikerede medarbejdere, som arbejder tæt sammen med design, produktudvikling og salg. Fokus på bæredygtighed, CSR og certificeringer er en væsentlig del af vores hverdag.
Digital marketingspecialist til digitalt bureau i Aarhus
Har du passion for og erfaring med digital marketing? Drømmer du om at forme fremtiden for et ambitiøst digitalt bureau?
Made Marketing er et entusiastisk bureau med fokus på den danske hotel- og restaurationsbranche. Vores mål er at hjælpe vores kunder med at udleve deres fulde digitale potentiale, og vi leder efter dig som vil med på rejsen.
Vi tilbyder bl.a. en unik mulighed for at sætte dit præg på Made Marketing og forme kulturen samt mulighed for at opbygge og lede et team af digitale marketingspecialister i fremtiden.
Erhvervskundechef
Tror du også på, at “sammen kan vi mere”, og vil du være en del af en bank i vækst, hvor solid erfaring, skarp rådgivning, gode relationer og masser af grin gennemsyrer hverdagen?
Erhvervsafdelingen i Aarhus søger nu en kollega, som gerne vil bidrage til at videreudvikle forretningen i lokalområdet. Du bliver en del af et kompetent hold, der vægter det gode kollegaskab højt. Desuden bliver du en del af et hus med charmerende rammer fyldt med arbejdsglæde, og som byder på både historie og stærke værdier.
Din arbejdsdag planlægger du selv, og du vil derfor opleve frie rammer til at løse forskellige opgaver, blandt andet ved at skræddersy den helt rigtige løsning til kunden.