113 jobannoncer matcher din søgning 113 jobannoncer fundet

Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?

Syd- og Sønderjyllands Politi

Administrativ medarbejder til anklagemyndighedens administrative team

Esbjerg

Anklagemyndighedens administrative enhed, ANAT, er en central enhed i anklagemyndigheden, som løser diverse opgaver fra straffesagen modtages fra politiet til den afsluttes med dom - i et tæt samarbejder med bl.a. jurister og efterforskere.

Jobbets indhold er bl.a.

  • Almindelig sagsbehandling herunder journalisering, attester, kopiering, scanning, sagskomplekser m.v.
  • Styring af fængslinger/anholdelser, arrestanttransport, arrestantlister og skriftlige fristforlængelser.
  • Behandling af retslister i forbindelse med planlægningen af mødende anklagere i samarbejde med retterne.
Syd- og Sønderjyllands Politi

Tjenesteplanlægger

Esbjerg

Motiveres du af at have travlt, og aldrig vide hvad dagen bringer, kan du arbejde selvstændigt – også når det går stærkt, så er denne stilling måske noget for dig.

Som tjenesteplanlægger i Syd- og Sønderjyllands Politi vil du komme til at arbejde med en bred opgaveportefølje inden for tjenesteplanlægning og andre HR-administrative opgaver. Du skal vejlede og understøtte medarbejdere og ledere i forhold til den bedste tjenesteplanlægning. Du får et nært samarbejde med både ledere og medarbejdere på tværs af hele organisationen.

Færdselsstyrelsen

Færdselsstyrelsen søger to planlæggere til team Planlægning

Kolding

Vil du være en del af et team, der løser en lang række opgaver inden for kørekortområdet?

Som planlægger får du ansvaret for at planlægge og frigive køreprøver for et geografisk afgrænset område. Arbejdet kræver en høj grad af systematik, og det er vigtigt, at du har et stort drive og gåpåmod.

Vi lover dig en grundig oplæring og stor frihed under ansvar.

Færdselsstyrelsen
DACHSER Denmark A/S

Assistant Customer Service

Kolding

Se video om DACHSER Denmark A/S som arbejdsplads

Brænder du for god kundeservice i en international virksomhed?

Så søger vi i øjeblikket to engagerede Assistant Customer Service til vores team i Kolding. Der er tale om en fast stilling og et barselsvikariat på 12 måneder.

Vi er åbne for din baggrund – det vigtigste er, at du har erfaring inden for kundeservice. Har du erfaring fra en lignende stilling inden for speditionsbranchen og et grundlæggende kendskab til logistikløsninger, vil det være en fordel.

DACHSER Denmark A/S
DLG
Gem
DLG

Kontorassistent med erfaring inden for debitorbogholderi

Fredericia

Vi søger en kontorassistent til en stilling i vores Debitor team på vores kontor i Fredericia. Du får en alsidig rolle, hvor du bidrager med input til at optimere vores processer og samtidig har hands-on på daglige opgaver.

Du er en del af den daglige drift, hvor du bl.a. kommer til at beskæftige dig med:

  • Overvågning og opfølgning af kundeforhold
  • Kreditforsikring af kunder
  • Kundekontakt via telefon og e-mail
Gem
Estate

Serviceminded sagsbehandler til Estate Robin Thybo - Esbjerg

Esbjerg

Du har sikkert lagt mærke til Estate Robin Thybos nye og indbydende lokaler, når du kører ind mod torvet i Esbjerg. Det er her, vi har en plads til dig, hvis du er klar til at blive en del af et veletableret ejendomsmæglerfirma med 27 års erfaring i branchen.

Vi søger en engageret sagsbehandler til efterbehandling, som kan bistå vores dygtige ejendomsmæglerteam med at håndtere bolighandler på en effektiv og professionel måde.

Estate
Altrad Services A/S

Planner

Esbjerg

Do you seek the advantage of filling a pivotal role?

The Planner is responsible for meticulously planning and scheduling all fabric maintenance activities in alignment with client requirements and contract specifications.

You will serve as a primary point of contact for client inquiries, concerns, and requests, proactively addressing issues and fostering a collaborative working relationship.

Gånsager Tømrer- og Snedkerforretning A/S

Administrativ medarbejder til succesfuld tømrervirksomhed

Skærbæk

Hos Gånsager Tømrer- og Snedkerforretning søger vi en engageret administrativ medarbejder til at håndtere daglige opgaver inden for bogholderi og kontor. Vi står overfor at skulle implementere nyt økonomisystem, hvilket du naturligt vil blive en stor del af, mens det også er vigtigt, at du trives med at sørge for dagens mindre gøremål, som får det hele til at hænge sammen.

De daglige opgaver vil kunne indebære:

  • Bogholderi- og lønadministration
  • Modtagelse af kundehenvendelser pr. telefon og sagsoprettelse
  • Bestilling og styring af arbejdstøj samt kontorartikler
  • Dokumenthåndtering og arkivering
Gem
Carlsberg

Compliance & Process Coordinator, Carlsberg Danmark Supply Chain

Fredericia

Se video om Carlsberg som arbejdspladsSom Compliance & Process Coordinator i Utility & Environment teamet (UT&E), får du ansvaret for at håndtere vores procesrelaterede dokumenter og registreringer for at sikre compliance.

Som Compliance & Process Coordinator vil du assistere med at implementere Carlsbergs Excellence Foundation, som er Carlsbergs principper for continuous improvements (5S). Du vil revidere og vedligeholde eksisterende processer og dokumentation for overholdelse af krav.

Carlsberg
Gældsstyrelsen

Sagsbehandlere til udlandsområdet

Tønder

Vil du være med til at sikre det danske velfærdssamfund ved at inddrive gæld på tværs af landegrænser?

Opgaven går grundlæggende ud på at sørge for, at danske krav søges inddrevet i udlandet via udenlandske myndigheder, hvor en borger er udrejst fra Danmark, samt tilsvarende at håndtere udenlandske krav, på en borger bosiddende i eller med aktiver i Danmark.

Vi tilbyder udfordrende arbejdsopgaver, som giver dig mulighed for at bruge og udbygge din faglighed indenfor en kompleks, men spændende gren af skatteforvaltningen.

Gældsstyrelsen
Gem
Energinet

Koordinator til administrative opgaver indenfor arbejdsmiljø

Fredericia

Se video om Energinet som arbejdsplads

Vær med til at sikre det gode arbejdsmiljø på tværs af Energinets kontorer og byggepladser i en rolle, hvor du supporterer vores arbejdsmiljøorganisation med administrative og koordinerende opgaver. Du kommer ind i en nyetableret afdeling og et nyoprettet job, så du kan selv være med til at forme din hverdag.

Som leder lægger jeg vægt på at være ordentlig og tilgængelig – og jeg møder mine medarbejdere med en positiv indstilling. Det er vigtigt for mig, at vi har det sjovt, når vi går på arbejde, og jeg glæder mig til at bidrage til at ryste afdelingen sammen.

- Ida Notabi, afdelingsleder
Energinet
Vgp Denmark ApS

Administrative Office Manager

Vejle

Our new office in Denmark is looking for an Administrative Office Manager to organize and ensure the smooth running of the offices and help to improve company procedures and day-to-day operation.

Skills, knowledge and experience include:

  • Proven experience as an Office manager / Front office manager.
  • Knowledge of office administrator responsibilities, systems and procedures.
  • Knowledge of human resources management practices and procedures.
Aunsbjerg A/S

Administrativ medarbejder

Kolding

Se video om Aunsbjerg A/S som arbejdsplads

Som administrativ medarbejder er din vigtigste opgave at servicere vores kollegaer i de andre afdelinger samt vores kunder. I en hverdag med fart over feltet er det derfor dig, der bl.a.:

  • Håndterer kasseafstemning
  • Håndterer vores telefon og mail
  • Betalinger i bank

Hos Aunsbjerg bliver du en del af et familiært arbejdsmiljø med engagerede og energiske kolleger, der vægter godt humør højt – og hvor hygge altid er en del af hverdagen.

Aunsbjerg A/S
Gem
UC SYD

Koordinator til Syd- og Sønderjyllands største uddannelsesinstitution

Haderslev

Kommunikationsafdelingen hos UC SYD har gang i en bred vifte af opgaver inden for kommunikation og markedsføring af Syd- og Sønderjyllands største uddannelsesinstitution.

Se video om UC SYD som arbejdsplads

Vi har messer, en festival, mangeartede brobygningsaktiviteter, synlighedsarrangementer i hele vores landsdel samt det nordlige Tyskland, administrative kontoropgaver, men vi mangler dig.

Hvem du er, ved vi af gode grunde ikke endnu! Men vi forestiller os, at du nyder events, arrangementer og ikke mindst at organisere disse begivenheder, hvor trådene er mange.

UC SYD
Gem
Hydro

Customer Service medarbejder

Tønder

Se video om Hydro som arbejdsplads

Trives du i et dynamisk team, hvor opgaverne veksler mellem administrativ ordrebehandling, interne planlægningsopgaver og bedst mulig kundeservice?

Du kommer til at spille en central rolle i vores virksomhed.Du vil være den første kontakt for vores kunder og hjælpe dem med at løse deres behov.

Vi tilbyder et spændende job i en global, udviklingsorienteret og innovativ organisation med en uformel og åben atmosfære.

Hydro
Gem
Shoreline

Sales development representative Specialist

Do you want to use your skills and experience to help the renewable energy transition? Our cloud platform is used by the largest renewable energy developers and manufacturers in the world to develop, construct and operate wind farms across the globe.

As a SDR you will be tasked with prospecting and qualifying leads and keeping the leads up to date in our CRM system. You will interact with potential customers at the beginning of their buyer’s journey and ensure follow-up and hand-over to your relevant colleagues in the commercial department. You will be the main link between Marketing and the Sales department and have a broad contact surface between the various departments within Shoreline.

Gem
Norlys

Sales & Delivery Coordinator – Fremdrift og service hos Norlys, Digital Erhverv

Esbjerg N

Har du en pragmatisk tilgang og en skarp sans for at få tingene til at ske?

Hos Norlys, Digital Erhverv søger vi en Sales & Delivery Coordinator, der kan kombinere et skarpt kundefokus med en effektiv procesforståelse.

Vi tilbyder dig en central rolle i et ambitiøst arbejdsmiljø, hvor du kan gøre en reel forskel og udvikle dig i takt med vores vækst.

Norlys
Aabenraa Statsskole

Barselsvikariat i administrationen

Aabenraa

Som vores nye kollega kommer du til at være en del af en levende og dynamisk arbejdsplads i udvikling. Det er en spændende stilling, hvor du sammen med dine kollegaer er med til at gøre en forskel for skolens elever og ansatte.

Vi tilbyder:

  • Personligt og fagligt udviklende job
  • Varierende arbejdsopgaver
  • Selvstændighed i opgavevaretagelsen
Gem
Sydbank

Sagsbehandler til Sydbank Leasing i Aabenraa

Vi søger en fuldtids sagsbehandler, der med effektivitet, dygtighed og godt humør kan udføre sagsbehandleropgaver i Sydbank Leasings Administration.

Vi beskæftiger os primært med etablering og administration af leasingaftaler til erhverv, herunder biler til erhverv.

I Administrationen er der stor interaktion mellem leasingkonsulenter og administrative medarbejdere, og der er ofte kontakt til bilforhandlere. Hvis du synes, at det lyder spændende, så læs endelig videre.

Sydbank
Gem
ABENA

Scan Clean søger Servicekoordinator

Kolding

Har du lyst til at få en vigtig rolle i vores serviceafdeling, og motiveres du af at sidde med selvstændigt ansvar, hvor dine kommunikations- og koordinatorevner er i fokus?

Du skal bl.a. have kontakt med vores kunder, konsulenter og teknikere pr. telefon og mail vedr. serviceopgaver og opfølgning på igangværende opgaver. Du står også for koordinering af service- og vedligeholdelsesopgaver for vores serviceteam i samarbejde med vores serviceleder samt behandler aranti- og reklamationssager.

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stillinger.

Opret CV