70 jobannoncer

Din søgning

Filtrér din søgning

Kategori

70 jobannoncer

Gem
Styrelsen for Patientsikkerhed

Journalmedarbejder til Autorisation og EU-Sygesikring

København S

Du kommer til at indgå i et journalteam, som i dag består af 3 kontorfunktionærer og 3 studentermedhjælpere.

Journalteamet løser opgaver for hele enheden og er organisatorisk placeret i Autorisationssektionen. Enheden består af sagsbehandlere med forskellig baggrund, herunder kontorfunktionærer og jurister.

Journalteamet varetager en række selvstændige opgaver vedrørende journalisering og arkivering, og opgaverne løses som hjælp til og i tæt samarbejde med sagsbehandlerne.

Gem
Økonomiministeriet

Piccolo/piccoline til understøttelse af styringsopgaver

København K

I Økonomiministeriets team for koncernstyring søger vi en piccolo/piccoline til understøttelse af teamets styringsopgaver og praktiske opgaver.

Du vil indgå i et team på syv personer, der i samarbejde opbygger og driver styringen af departementets økonomiske og administrative processer.

Teamet rummer en bred palet af opgaver som eksempelvis:

  • Økonomistyring, regnskab og ledelsesinformation
  • Bevillingsstyring og finanslovsprocesser
  • Kontrakt- og leverandørstyring (IT, facility management mv.)
Gem
Skatteankestyrelsen

Administrativ medarbejder til HR

København V

Er det helt naturligt for dig at koordinere, systematisere og følge dine opgaver helt til dørs? Har du lyst til at være limen, der holder sammen på alle de administrative opgaver i HR? Så har vi en stilling klar i Skatteankestyrelsen: Bliv en del af HR-kontoret og få stor variation i dine opgaver.

Du hjælper med alt fra at løse praktiske opgaver på introdage og koordinere elev- og praktikforløb til at journalisere, opdatere lister og tjekke IT-adgange. Dine opgaver veksler fra dag til dag, samtidig med at du har faste opgaver, som du selv planlægger og afvikler.

Gem
IT-Universitetet i København

Akademiker til optag og SPS-administration

København

Vi søger en ny kollega der både er en kompetent administrator, har flair for systemer og kommunikation og som kan yde god service til vores ansøgere, undervisere og studerende.

I Student Affairs and Programmes er vi 40 engagerede medarbejdere der understøtter universitetets ledelse, uddannelser, studerende og undervisere. IT-Universitetet er i løbende vækst, hvorfor roller og arbejdsopgaver løbende forandrer sig. Vores ansøgere og studerende kommer fra hele verden og meget af den daglige kommunikation foregår derfor på engelsk.

IT-Universitetet i København
Gem
AOF Center Storkøbenhavn

Selvstændig administrativ medarbejder

Har du lyst til et selvstændigt arbejde som administrativ medarbejder, så er jobbet ved AOF Center København måske noget for dig. Du vil have det daglige ansvar for vores kursistadministration og kvalitetssikring af dokumentationen.

Vi tilbyder et job, hvor du vil få en bred kontaktflade, som omfatter lederen, underviserne, opsøgende sælgere, virksomheder og økonomiafdelingen, og hvor du i høj grad vil skulle bruge dine kompetencer og evner inden for administration, kvalitetssikring, dokumentation og samarbejde.

Gem
AOF Center Storkøbenhavn

Selvstændig afdelingsleder

Har du lyst til et spændende og udviklingsorienteret arbejde som afdelingsleder, så er jobbet ved AOF Center Storkøbenhavn måske noget for dig. Du vil have ansvaret for afdelingen, herunder personaleansvar for medarbejderne, samt være den ansvarlige for kontakten internt i AOF og samarbejdet med eksterne virksomheder og organisationer.

Vi kan tilbyde en spændende arbejdsplads i et uformelt miljø, hvor du vil være den ansvarlige for at agere og sikre igangsættelse af undervisningsforløb inden for VEU-området (Voksen- og Efteruddannelsesområdet), kommunikationen imellem de involverede parter, sikring af dokumentation og overholdelse af den gældende lovgivning.

Ejendoms- og Servicefunktionærernes Landssammenslutning (ESL)

Faglig konsulent

Vanløse

ESL er en fagforening for ansatte indenfor for ejendomsservice. Vores medlemmer er blandt andet ejendomsserviceteknikere, ejendomsfunktionærer og varmemestre.

Dine opgaver vil blandt andet være besvarelse af generelle henvendelser, sagsbehandling og rådgivning indenfor vores overenskomstområde samt øvrig ansættelsesretlig lovgivning.

Gem
Økonomistyrelsen

Direktionssekretariatet i Økonomistyrelen søger en dygtig og processtærk direktionssekretær med gode samarbejdsevner

København K

Vil du sidde i hjertet af vores organisation og interesserer du dig for direktions- og ledelsesbetjening? Motiveres du af at levere god service og sikre, at direktionens hverdag kører som smurt?

Som en del af Økonomistyrelsens Direktionssekretariat får du et unikt indblik i styrelsens beslutningsgange og et indgående kendskab til hele organisationens arbejde. Du kommer helt ind i maskinrummet hos direktionen og skal bidrage til, at vi som styrelse leverer resultater rettidigt og af høj kvalitet, og at direktionens hverdag hænger sammen.

Gem
Københavns Kommune

Løn- og personalemedarbejdere til de Administrative Fællesskaber i Børne- og Ungdomsforvaltningen i Københavns Kommune

Valby

Har du styr på arbejdet med overenskomster, forhåndsaftaler og lønsystemer, eller har du mod på at få det, så har vi stillingen til dig.

Som løn- og personalemedarbejder i det Administrativ Fællesskab vil du primært have følgende opgaver

  • Indberette ansættelser, fratrædelser, lønændringer, tillæg m.m. på medarbejdere samt sikre, at de lov- og systemmæssige krav imødekommes.
  • Arbejde i arbejdsplansystem KAS, fx med indtastning af grundplaner, indberetning af nedsat tjeneste, opgørelse af årsnorm m.m.
Gem
Ballerup Kommune

Byggesagsbehandler til kolonihaveindsats i Center for By og Miljø

Ballerup

Kolonihaveteamet behandler primært planlovssager vedrørende ulovlig bebyggelse samt ulovlig helårsbeboelse i kommunens 12 kolonihaveforeninger med i alt ca. 3.300 kolonihavelodder. Teamets kerneopgave består i lovliggørelse af de ulovlige forhold, der konstateres på havelodderne i de enkelte kolonihaveforeninger.

Vi har et uformelt og livligt arbejdsmiljø, som viser sig ved tværfagligt samarbejde, tillidsfuld ledelse, høje grin, hjælpsomhed og mulighed for udvikling og præge dit eget arbejde.

Gem
Slots- og Kulturstyrelsen

Skarp kontorfunktionær med flair for tilskudsforvaltning og ledelsesunderstøttelse

København V

Kan du lide at arbejde med forskellige dele af tilskudsforvaltning? Er du glad for forvaltning og god til it-systemer? Trives du med at have mange bolde i luften?

Slots- og Kulturstyrelsens enhed Museer og Folkeoplysning søger en ny kollega, der skal indgå i flere teams med fokus på tilskudsforvaltning, lettere sagsbehandling og koordineringsopgaver.

Enheden arbejder bl.a. med udvikling og tilsyn af museer og zoologiske anlæg, højskoler, folkeoplysning, kunst og kultur til børn og unge samt Kulturministeriets samarbejde med kommuner om regionale kulturaftaler.

Slots- og Kulturstyrelsen
Gem
Banedanmark

Byggelederassistenter til sporfornyelsesprojekter

Fredericia eller København

Se video om Banedanmark som arbejdspladsVil du arbejde med en bred vifte af administrative opgaver i relation til Banedanmarks sporfornyelsesprojekter, og motiveres du af opgaver med mulighed for ansvar, selvstændighed og en stor kontaktflade?

Vi kan tilbyde et job, hvor du kan bidrage til en attraktiv, grøn jernbane, og hvor du kan udleve dine faglige ambitioner uden at give afkald på work-life balance.

Din kommende kollega Malene beskriver det bedste ved jobbet på denne måde:

Der er ikke mange dage, der er ens med de mange forskellige projekter. Vi får samtidig set meget af Danmark og møder en masse forskellige typer af mennesker.

Banedanmark
Gem
Slots- og Kulturstyrelsen

Administrativ medarbejder

København V

Er du skarp til økonomistyring, kan du holde styr på vores energital og kan du hjælpe dine kollegaer med mødebooking, skrive referater m.m.?

Vi har brug for dig til at bidrage til at løse enhedens administrative opgaver i samarbejde med dygtige og gode kolleger.

Du bliver en del af en enhed, hvor vi har et godt socialt og kollegialt fællesskab. Du vil blive en del af et fagligt miljø, hvor vi hjælper hinanden med opgaverne, og hvor du får mulighed for at udvikle dine kompetencer.

Slots- og Kulturstyrelsen
Gem
Ballerup Kommune

Konsulent med særligt fokus på skolegang til Center for Børn- og Ungerådgivning

Ballerup

Er du også optaget af, at også udsatte børn og unge har en god skolegang? Er du optaget af at følge op på, om børnene og de unge får den hjælp, som de skal? Og kan du hjælpe andre godt på vej i det arbejde?

Vi søger en konsulent, der kan hjælpe rådgiverne med at finde de dagbehandlingstilbud, som en del børn og unge har behov for at gå på i kortere eller længere tid. Og som også skal hjælpe med at følge op på, om indsatsen virker og om der skal justeres.

Gem
Københavns Politi

Dygtig og engageret medarbejder med flair for tal

København V

Er du en struktureret og selvstændig person, der har en passion inden for regnskab? Hvis du har lyst til at være en del af vores dedikerede team i Regnskabssektionen, kunne du være vores næste kollega hos Københavns Politi.

Du vil få reference til regnskabschefen og være en vigtig del af den samlede økonomistyring i politikredsen.

Dine primære arbejdsopgaver bliver bl.a.:

  • Kontrol af personalerelateret udgifter i RejsUd
  • Sagsbehandling og udbetaling af forsvarssalær (politirelateret)
  • Backup for kredsens hovedkassér
Gem
CBS, Copenhagen Business School

Administrativ medarbejder til Teaching & Learning

Frederiksberg

Vi søger en ansvarsfuld kollega som trives med at løse mange forskellige typer arbejdsopgaver. Du har gode kommunikative evner både på dansk og engelsk, er fleksibel og har en udadvendt personlighed med sans for god service og forståelse for andre mennesker.

Teaching & Learning er CBS' pædagogiske enhed. Vi arbejder blandt andet med pædagogisk udvikling af undervisningen på CBS og kompetenceudvikling af vores undervisere. Vi er 22 kollegaer samt studentermedhjælpere. Vi har et uformelt arbejdsmiljø, hvor vi hjælper og sparrer med hinanden.

Forsvarsministeriets Personalestyrelse

Udvælgelsesleder til Selektionssektionen

København K

Vil du være med til at afprøve og udvælge fremtidens soldater og militære ledere? Vores udvælgelsesteam skal have en ny kollega, og det kan være dig!

Sammen med dine kolleger i teamet varetager du sagsbehandling, afprøvning og udvælgelse til mere end 40 uddannelser inden for Forsvaret og Beredskabsstyrelsen.

Vores sektion kendetegnes ved en høj faglighed, stort engagement og udpræget hjælpsomhed, hvor der også er plads til fejl og læring.

Forsvarsministeriets Personalestyrelse
Gem
Danmarks Statistik

Administrativ medarbejder til løn og rekruttering i HR

København Ø

Vi søger en administrativ medarbejder til vores løn- og rekrutteringsteam, hvor vi er 5 teamplayere. Vi er et team med et uformelt arbejdsmiljø, hvor ansvarsbevidsthed, engagement og positivt humør er vigtige værdier.

Teamets fornemmeste opgave er at sikre korrekt og rettidig løn til vores kollegaer i Danmarks Statistik. Vi laver alt fra lønadministration til udarbejdelse af ansættelses- og personaleadministrative breve samt rådgive om ansættelsesforhold, arbejdstid, barselsorlov, ferieregler mv.

Gem
Ballerup Kommune

Driftplanlægger til affald og renhold

Ballerup

Vil du være med til at stå i spidsen for en renere kommune?

I Ballerup Kommune kører vi et 4-årig projekt med Hold Danmark Rent, som ender ud i en rapport om optimering af skraldespandenes placering i hele kommunen. Vi er halvvejs gennem projektet og mangler én der kan være med til at implementere og gøre den endelig rapport til virkelighed.

Stillingen er en fuldtidsstilling, og når projektet med Hold Danmark Rent er slut, vil der efterfølgende være mulighed for at sætte sit eget præg på, hvordan vi kan fastholde og sikre en ren kommune.

Gem
Vallensbæk Kommune

Sagsbehandler til integrationsområdet

Vallensbæk Strand

Vallensbæk Kommune søger sagsbehandler til integrationsindsatsen i Jobcenteret.

Om opgaven

  • Udarbejdelse- samt løbende opfølgning på integrationskontrakter.
  • Afholdelse af job- og integrationssamtaler, herunder henvisning til sprogskole og følge op på fremmøde og progression.
  • Afklaring og udvikling af arbejdsevnen.

Vi kan tilbyde dig en høj grad af fleksibilitet, herunder flekstidsordning og mulighed for hjemmearbejde efter aftale.

Har du et Jobindex CV?

Jobindex matcher CV'er med virksomhedernes ledige stillinger.

Opret CV