Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
115 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Kontraktsupporter – sæt dit præg på et komplekst og spændende IT-landskab
Trives du med tværgående samarbejde og proaktiv opgaveløsning? Vil du varetage ordre flows, sikre compliance og assistere projektledere?
I din rolle assisterer du projektlederne med løbende vurderinger relateret til indgåelse af leveranceaftaler, indkøb og projektprognoser i forhold til fremdrift.
Du fungerer som sparringspartner for planlægning af sektionens behov for eksterne leverandørers involvering gennem projekternes udbuds- og indkøbsstrategi.
Kontorfunktionærer til retsafdelingen ved Retten i Glostrup
Er du effektiv og har overblik, og vil du bidrage til, at vores retssager gennemføres hurtigt og korrekt – hver gang?
Vi er Danmarks største retsafdeling og søger nye kolleger til vores sagsbehandlingsteams.
Vores sagsbehandlingsteams varetager sagsbehandlingen af både straffesager og civile sager og forestår kontakten med rettens brugere og professionelle parter.
Administrativ medarbejder til Trafikstyrelsens Part 21-team
Både import, registrering af luftfartøjer og behandling af tekniske ansøgninger er komplekse processer, som kræver et tæt samarbejde imellem flere faggrupper og funktioner.
Er du en administrativ stjerne, som trives med at være i en væsentlig og til tider koordinerende rolle?
Du vil både skulle lave direkte sagsbehandling, men også bistå kolleger i sagsforberedende arbejde. Du skal derfor have lyst til at agere moderne embedsmand, som efterlader et positivt aftryk ude hos branchen.
Miljørådgiver der vil være med til at gøre en forskel for Danmark
I Forsvaret er miljøet sat højt på dagsordenen, og der er stor efterspørgsel på vores opgaver i Miljøafdelingen.
Arbejdsopgaverne vil omfatte:
- Sagsbehandling og rådgivning vedrørende støjforhold ved Forsvarets aktiviteter.
- Afklaring af relevante myndighedskrav inden for støjområdet.
Souschef i Center for Sundhed og Pleje
Du bliver chef for ’ude’-området, hvor du skal skabe sammenhæng mellem træning, pleje og sygepleje i de indsatser, borgerne modtager i eget hjem. Det bliver din opgave at sikre faglighed, sammenhæng og fremdrift gennem en helhedsorienteret tilgang på området. Du bliver også leder for dele af sekretariatet på rådhuset, hvor medarbejdere arbejder med at understøtte området i forhold til kvalitetsudvikling, budgetopfølgning, it og administrative opgaver.
Vi er en arbejdsplads præget af godt humør og sammenhold, som vi glæder os til at byde dig velkommen i.
Journalmedarbejder til Autorisation og EU-Sygesikring
Du kommer til at indgå i et journalteam, som i dag består af 3 kontorfunktionærer og 3 studentermedhjælpere.
Journalteamet løser opgaver for hele enheden og er organisatorisk placeret i Autorisationssektionen. Enheden består af sagsbehandlere med forskellig baggrund, herunder kontorfunktionærer og jurister.
Journalteamet varetager en række selvstændige opgaver vedrørende journalisering og arkivering, og opgaverne løses som hjælp til og i tæt samarbejde med sagsbehandlerne.
Administrativ medarbejder
Plejecenter Mergeltoften søger administrativ medarbejder til kommunens interne vikarkorps. Stillingen er på 30 timer om ugen og kræver fleksibilitet, godt humør og gåpåmod. Du skal især servicere alle vikarerne samt plejecentrene og hjemmeplejen, omkring behovet for vagtdækning og bookning af vores vikarer.
Som administrativ medarbejder vil du spille en central rolle i vores daglige drift og bidrage til at sikre den fortsatte succes, som vores interne vikarkorps har i kommunen.
Piccolo/piccoline til understøttelse af styringsopgaver
I Økonomiministeriets team for koncernstyring søger vi en piccolo/piccoline til understøttelse af teamets styringsopgaver og praktiske opgaver.
Du vil indgå i et team på syv personer, der i samarbejde opbygger og driver styringen af departementets økonomiske og administrative processer.
Teamet rummer en bred palet af opgaver som eksempelvis:
- Økonomistyring, regnskab og ledelsesinformation
- Bevillingsstyring og finanslovsprocesser
- Kontrakt- og leverandørstyring (IT, facility management mv.)
Administrativ medarbejder til HR
Er det helt naturligt for dig at koordinere, systematisere og følge dine opgaver helt til dørs? Har du lyst til at være limen, der holder sammen på alle de administrative opgaver i HR? Så har vi en stilling klar i Skatteankestyrelsen: Bliv en del af HR-kontoret og få stor variation i dine opgaver.
Du hjælper med alt fra at løse praktiske opgaver på introdage og koordinere elev- og praktikforløb til at journalisere, opdatere lister og tjekke IT-adgange. Dine opgaver veksler fra dag til dag, samtidig med at du har faste opgaver, som du selv planlægger og afvikler.
Akademiker til optag og SPS-administration
Vi søger en ny kollega der både er en kompetent administrator, har flair for systemer og kommunikation og som kan yde god service til vores ansøgere, undervisere og studerende.
I Student Affairs and Programmes er vi 40 engagerede medarbejdere der understøtter universitetets ledelse, uddannelser, studerende og undervisere. IT-Universitetet er i løbende vækst, hvorfor roller og arbejdsopgaver løbende forandrer sig. Vores ansøgere og studerende kommer fra hele verden og meget af den daglige kommunikation foregår derfor på engelsk.
Administrative medarbejdere søges til afregningsteamet i Center for Sundhed i Region Hovedstaden
Kunne du tænke dig en hverdag med spændende og lærerige arbejdsopgaver i en organisation med engagerede og hjælpsomme kolleger?
Vi søger 2 nye kollegaer til afregning af ydelser til praksissektoren.
Hver måned indsender de alment praktiserende læger, speciallæger, fodterapeuter, psykologer og fysioterapeuter, mv. deres regninger til afregningsteamet. Vi benytter et IT-system, der hedder LUNA. LUNA hjælper os med at validere regningerne og din opgave bliver, at gennemgå den afregning de indsender med hjælp fra LUNA. Du vil blive lært op i brugen af de it-systemer vi bruger til du føler dig tryg med opgaverne.
Selvstændig administrativ medarbejder
Har du lyst til et selvstændigt arbejde som administrativ medarbejder, så er jobbet ved AOF Center København måske noget for dig. Du vil have det daglige ansvar for vores kursistadministration og kvalitetssikring af dokumentationen.
Vi tilbyder et job, hvor du vil få en bred kontaktflade, som omfatter lederen, underviserne, opsøgende sælgere, virksomheder og økonomiafdelingen, og hvor du i høj grad vil skulle bruge dine kompetencer og evner inden for administration, kvalitetssikring, dokumentation og samarbejde.
Selvstændig afdelingsleder
Har du lyst til et spændende og udviklingsorienteret arbejde som afdelingsleder, så er jobbet ved AOF Center Storkøbenhavn måske noget for dig. Du vil have ansvaret for afdelingen, herunder personaleansvar for medarbejderne, samt være den ansvarlige for kontakten internt i AOF og samarbejdet med eksterne virksomheder og organisationer.
Vi kan tilbyde en spændende arbejdsplads i et uformelt miljø, hvor du vil være den ansvarlige for at agere og sikre igangsættelse af undervisningsforløb inden for VEU-området (Voksen- og Efteruddannelsesområdet), kommunikationen imellem de involverede parter, sikring af dokumentation og overholdelse af den gældende lovgivning.
Administrationsmedarbejder
Er du en skarp administrativ medarbejder med en god tilpasningsevne? Og har du erfaring med offentlig forvaltning og sagsbehandling?
En del af din arbejdsdag vil gå ud på at afdække, hvad indgående henvendelser drejer sig om, og vurdere, hvilke der skal stilles videre til sagsbehandlingen. Visse opkald er akutte, og andre haster mindre, hvorfor du skal være indstillet på at prioritere dine arbejdsopgaver.
Sekretariatsleder til Center for Børn og Skole
Vil du stå i spidsen for at videreudvikle en sparrings- og teamorienteret kultur?
Du bliver en del af et område, som brænder for at skabe mærkbare forandringer for børnene og deres familier.
Center for Børn og Skole er et travlt center med en mangfoldighed af arbejdsopgaver, der relaterer sig til forskellige dele af centrets områder og interessenter. Som sekretariatsleder bliver du ansvarlig for ledelse, styring og koordinering af opgaver og processer.
Faglig konsulent
ESL er en fagforening for ansatte indenfor for ejendomsservice. Vores medlemmer er blandt andet ejendomsserviceteknikere, ejendomsfunktionærer og varmemestre.
Dine opgaver vil blandt andet være besvarelse af generelle henvendelser, sagsbehandling og rådgivning indenfor vores overenskomstområde samt øvrig ansættelsesretlig lovgivning.
Direktionssekretariatet i Økonomistyrelsen søger en dygtig og processtærk direktionssekretær med gode samarbejdsevner
Vil du sidde i hjertet af vores organisation og interesserer du dig for direktions- og ledelsesbetjening? Motiveres du af at levere god service og sikre, at direktionens hverdag kører som smurt?
Som en del af Økonomistyrelsens Direktionssekretariat får du et unikt indblik i styrelsens beslutningsgange og et indgående kendskab til hele organisationens arbejde. Du kommer helt ind i maskinrummet hos direktionen og skal bidrage til, at vi som styrelse leverer resultater rettidigt og af høj kvalitet, og at direktionens hverdag hænger sammen.
Løn- og personalemedarbejdere til de Administrative Fællesskaber i Børne- og Ungdomsforvaltningen i Københavns Kommune
Har du styr på arbejdet med overenskomster, forhåndsaftaler og lønsystemer, eller har du mod på at få det, så har vi stillingen til dig.
Som løn- og personalemedarbejder i det Administrativ Fællesskab vil du primært have følgende opgaver
- Indberette ansættelser, fratrædelser, lønændringer, tillæg m.m. på medarbejdere samt sikre, at de lov- og systemmæssige krav imødekommes.
- Arbejde i arbejdsplansystem KAS, fx med indtastning af grundplaner, indberetning af nedsat tjeneste, opgørelse af årsnorm m.m.
Sagsbehandlere til arbejdsskadesager i spændingsfeltet mellem medicin og jura
Vil du arbejde med erstatning inden for person- og arbejdsskadesager? Og ønsker du at gøre en forskel for den enkelte, der er kommet til skade?
Lige nu er vi på udkig efter kolleger, der vil arbejde med juridisk sagsbehandling af arbejdsskadesager.
Mere konkret søger vi dig, der kan:
- vurdere, om sager er omfattet af loven om arbejdsskadesikring
- indhente relevante oplysninger for at kunne træffe korrekte, juridiske afgørelser
Byggesagsbehandler til kolonihaveindsats i Center for By og Miljø
Kolonihaveteamet behandler primært planlovssager vedrørende ulovlig bebyggelse samt ulovlig helårsbeboelse i kommunens 12 kolonihaveforeninger med i alt ca. 3.300 kolonihavelodder. Teamets kerneopgave består i lovliggørelse af de ulovlige forhold, der konstateres på havelodderne i de enkelte kolonihaveforeninger.
Vi har et uformelt og livligt arbejdsmiljø, som viser sig ved tværfagligt samarbejde, tillidsfuld ledelse, høje grin, hjælpsomhed og mulighed for udvikling og præge dit eget arbejde.