Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
420 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Senior Accountant
This position offers a unique opportunity to be part of a dynamic Finance department in a well-established growth company with a focus on solar energy.
As a Senior Accountant at Nordic Solar A/S, you will be responsible for various accounting tasks in close collaboration with the other employees in the Finance team.
Erfaren Business Controller til Danmarks største tandlægekæde
Vi søger en erfaren medarbejder, der kan tage ansvaret for at drive en øget profitabilitet, gennem opfølgning på omkostninger bredt i kædens 46 klinikker, og dertil give løbende ledelsessupport på tværs af HQ og mod vores klinikker.
Du bliver en del af en afdeling, der vægter sparring og hjælpsomhed højt. Vi griner, hjælper hinanden, og også i travle perioder er der plads til sjov.
Kollega med skarpe analytiske evner søges
Kan du se dig selv som en del af en af Danmarks største it-organisationer?
Du bliver ansat i Estimeringskontoret, som er en del af Center for Estimering og Analyse. Vi arbejder inden for et felt, hvor der stadig er meget at lære, og hvor få løsninger er givet på forhånd. Vi er ambitiøse i vores opgaveløsning og har som mål at blive førende inden for estimering af it-projekter.
Vores kerneopgave er at gennemføre solide estimeringer og kvantitative analyser i et komplekst organisatorisk landskab samt at understøtte ledelsen og øvrige nøgleinteressenter i deres arbejde.
Økonom til tilsyn med systemisk vigtige banker
Vil du være med til at sikre at vi har en ordentlig og robust finansiel sektor? Vil du være med til at føre tilsyn, som sikrer berettiget tillid til det finansielle system?
Vi går på inspektioner i pengeinstitutter på tværs af kontorer, og du vil sammen med fagligt dygtige kolleger gennemføre inspektioner i en bred vifte af pengeinstitutter lige fra systemisk vigtige banker til de mindste pengeinstitutter i Danmark.
Hos os kommer du tæt på den finansielle sektor, arbejder med aktuelle og nærværende problemstillinger, og du vil opleve, at din indsats gør en forskel. Vi lægger vægt på, at du løbende får mulighed for både faglig og personlig udvikling.
Løn- og regnskabsmedarbejder
Da vi ønsker at udvide antallet af løn- og regnskabsmedarbejdere på kirkegårdsadministrationen, søger vi en ny kollega med ansættelse snarest muligt eller senest pr. 1. august 2024.
Du vil få ansvar for administrativt arbejde for 2-4 sogne og løse opgaver fra daglig bogføring, betalinger, lønafregning til afslutning af årsregnskab. Du vil sekundært indgå i selve kirkegårdsadministrationen. Der er tale om en ny stilling på 32 eller 37 timer ugentligt.
Accountant
GUBI is a modern design company that offers a wide variety of luxury furniture, lighting, and interior objects for both residential and commercial settings.
As an Accountant at GUBI, your primary responsibility is to ensure a high quality of work in your areas of responsibility and contribute to the finance team’s overall goals. You will play a central role in the accounting department by managing the debtor ledger, payments, collections, reconciliations, and reporting. Additionally, you will assist with creditor tasks such as posting and paying invoices, reconciling accounts, and addressing queries.
Økonomipartner til Division Privat
Vil du have en nøglerolle fra strategisk niveau til hands-on opgaveløsning i en stor division?
Hvis ja, har du nu chancen for at blive økonomisk rådgiver og opgaveløser for Division Privat, og du får et tæt samarbejde med både divisionsdirektøren og dennes lederteam.
Rollen er lige dele strategisk og hands-on. Kæmpe indflydelse, tilsvarende impact og udvikling er givet i denne (karriere) position.
Økonomiministeriet søger kolleger til arbejdet med EU-sager og det danske EU-formandskab samt international økonomisk politik
Vil du være en del af holdet frem mod og under det danske EU-formandskab i 2025 og arbejde for Danmarks interesser på det økonomiske og finansielle område i EU og globalt?
Og har du lyst til at udvikle dig fagligt og personligt i en spændende hverdag helt tæt på arbejdet med internationale økonomiske sager i regeringen og Folketinget samt forhandlingerne i EU, IMF mv.?
Så er en stilling i Økonomiministeriets kontor for EU og international økonomi måske noget for dig.
Talstærk generalist til koordinerende økonomikontor
Du vil indgå i centrets team, der arbejder med rammestyring, budgettering og opfølgning på styrelsens samlede økonomi. Som led i dette arbejde kommer du bl.a. til at udarbejde styrelsens bidrag til de månedlige og kvartalsvise opfølgninger på budgettet med fokus på at indhente og validere afvigelsesforklaringer fra de lokale økonomikontorer samt udarbejde løbende oplæg til omprioriteringer til direktionen og departementet
Du bliver en del af et center med 24 engagerede og fagligt dygtige kollegaer og to chefer, hvor vi vægter både det faglige og det sociale højt.
Barselsvikariat: Regnskabsmedarbejder til København
Du vil komme med på vores digitale rejse inden for bogføring – vi er blandt andet i gang med en implementering af et nyt regnskabssystem. Nogle dage vil blive lange og travle, mens andre dage bliver mere rolige, din arbejdsuge kan på den måde være fleksibel.
Vi har fokus på work-/life-balance og tilbyder bl.a. mulighed for hjemmearbejde samt fleksible arbejdstider.
Konsulent med solidt kendskab til kommunaløkonomi
Vil du være med til at løfte Ældre Sagens lokale ældrepolitiske indsats i samarbejde med kolleger og frivillige?
Dine hovedopgaver bliver bl.a.:
- At udarbejde generelle analyser af den økonomiske udvikling i kommuner og regioner med fokus på ældre- og sundhedsområderne samt andet relevant talmateriale til brug i den lokalpolitiske indsats.
- At udarbejde konkrete analyser af kommuners budgetter/regnskaber.
Ældre Sagen er en arbejdsplads med højt til loftet, et godt arbejdsmiljø og godt kollegialt samarbejde. Vi tilbyder gode rammer og fleksibilitet, så vi opnår et arbejdsliv i balance.
Vil du være med til at sikre en sund og robust finansiel sektor?
Har du interesse for finansielle risici og komplekse problemstillinger? Har du erfaring med eller lyst til at få erfaring med den finansielle sektor og finansiel regulering? Så har vi brug for dig i kontoret for tilsyn med de mindre pengeinstitutter.
Du skal bidrage til løsning af kontorets forskellige tilsynsopgaver. Her skal du på baggrund af data, ansøgninger og inspektioner følge instituttets udvikling og vurdere instituttets væsentlige risici, f.eks. om ledelse og styring, compliance- og risikofunktionen, kreditrisiko, kapital og solvens.
Debitorbogholder til Europas førende niche IT-distributør
- Kan du se fordelene ved at arbejde i en succesfuld international virksomhed?
- Vil du have mulighed for en fast hjemmearbejdsdag om ugen og en lækker kantineordning?
Så bliv vores nye kollega og kom hele vejen rundt om debitorområdet i et team, der allerede står klar til at byde dig hjerteligt velkommen.
Vi håber selvfølgelig på, at du har erfaring med debitorbogholderi. Men vi hører også gerne fra dig, hvis du bare har snuset til området, da vi nok skal lære dig grundigt op.
Management Accountant (Nordics)
You will be part of a well-functioning team and be accountable for the daily management of your workload, which will include:
- Daily bookkeeping
- Debtor/creditor management
- Invoicing and order handling
As well as an exciting role in a growing company, we can offer you an attractive salary package, pension, bonus and flexible working conditions including hybrid working.
Administrativ ninja søges til Gentofte Hjemmeplejes administration!
Vi leder efter en multitasking-mester, der har godt styr på bogføring og controlleropgaven samt kendskab til udarbejdelse af ledelsesinformation. Du er også rigtig god til økonomistyring og en haj til excel - og gerne også kendskab til personaleansættelser.
Men hey, hvis du også kan klare alt det andet - såsom digital postfordeling, indberetning af arbejdsskader og udarbejdelse af ID-kort - så er du perfekt!
Du elsker at skabe overblik og er altid klar til at give den gas med nytænkning og udvikling.
EPC Project Manager – Denmark
This is an opportunity to join a growth company with a unique business model in a workplace where you can make a difference.
Together with our strong community of project managers, you will be responsible for projects within Better Energy’s Construction portfolio.
Your main tasks and responsibilities will include:
- Initiating, finalising, and executing EPC contract on behalf of Better Energy EPC business unit.
- Ensuring EPC Business unit level resources on projects are managed as per the prioritisation set by the EPC management team
Erfarne økonomimedarbejdere til debitorteam
Har du lyst til at yde en ekstra service og hjælpe os med at få driften til at glide?
Regnskabsfunktion har ansvar for en bred portefølje af regnskabs- og bogholderiopgaver. Vi samarbejder og lader vores opgaver rotere, så man får en alsidig hverdag. Vi varetager samtlige debitoropgaver for hele KP og har derfor en stor berøringsflade med de øvrige afdelinger i organisationen.
Vi tilbyder spændende og udfordrende arbejdsopgaver og et godt fagligt miljø med gode muligheder for faglig sparring. Som led i stillingen vil du blive tilbudt relevant videre- eller efteruddannelse.
Ejendomsadministrator
Du får ansvaret for at sikre en effektiv og professionel administration af vores ejendomsportefølje. Med vores 109 lejede lokationer i Danmark er det afgørende i at sikre, at alle lejerelaterede betalinger er korrekte og optimerede.
Du får en arbejdsplads med et højt fagligt niveau og knap 3000 passionerede kollegaer i Danmark, England og USA.
Payroll Specialist
Are you an experienced payroll professional looking to take your career to the next level?
Key Responsibilities:
- Have full responsibility for payroll end to end and ensure that it gets right every time!
- Develop the procedure for an effective payroll output in the designated region
You are for instance offered a hybrid working model with 2-3 days at home a week and 5 extra vacation days on top of your 5 weeks of vacation.
Freelance Økonomikonsulenter og Bogholdere
NUMERUS søger kompetente og effektive freelance økonomikonsulenter og bogholdere, som selvstændigt kan håndtere opgaver hos vores kunder. Vi håndterer både faste bogholderi- og regnskabsmæssige opgaver samt diverse projektopgaver på interimbasis.
Du får mulighed for at arbejde i flere forskellige virksomheder, og du bestemmer selv, hvornår du vil arbejde, hvorefter vi arbejder på at finde de kunder, som kan passe ind i netop dine ønsker. P.t. søger vi helt konkret konsulenter til varetagelse af opgaver for kunder i Storkøbenhavn.