Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
411 jobannoncer matcher din søgning 411 jobannoncer fundet
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Private Banker til Sydbank Område Kolding
Brænder du for at skabe unikke kundeoplevelser og vil du arbejde et sted, hvor du kan gøre det, du er god til?
Som vores nye Private Banker bliver du ansvarlig for en spændende og bred portefølje der indeholder nogle af område Koldings mest formuende kunder. Din opgave bliver at yde kompetent rådgivning og skabe tætte relationer og en høj kundetilfredshed for dine kunder.
Sagsbehandler til Sydbank Leasing i Aabenraa
Vi søger en fuldtids sagsbehandler, der med effektivitet, dygtighed og godt humør kan udføre sagsbehandleropgaver i Sydbank Leasings Administration.
Vi beskæftiger os primært med etablering og administration af leasingaftaler til erhverv, herunder biler til erhverv.
I Administrationen er der stor interaktion mellem leasingkonsulenter og administrative medarbejdere, og der er ofte kontakt til bilforhandlere. Hvis du synes, at det lyder spændende, så læs endelig videre.
Kontorelev
Hos ØsterBO får du en behagelig og uformel arbejdsplads, hvor vi prioriterer et godt samarbejde og et udviklende miljø. Du får mulighed for at udfordre dig selv i en travl hverdag – både fagligt og personligt.
Du vil arbejde med:
- Kundekontakt og rådgivning (personligt og via telefon)
- Tilbud, lejekontrakter og udlejning af boliger
Jurist (chefkonsulent) til lovarbejde og miljø- og ekspropriationsret
Har du erfaring med lovteknik og har du lyst til at udarbejdeanlægslove?
Du bliver ansat i sektionen Arealer & Miljø, som består at et stærkt hold af jurister, landinspektører, miljømedarbejdere og GIS medarbejdere. Som jurist i sektionen er du med til ved at sikre et robust, juridisk fundament for Banedanmarks anlægsprojekter.
Vi tilbyder mulighed for hurtigt at kunne indtræde i spændende, selvstændige, juridiske opgaver og sætte din præg på den grønne omstilling.
Erfaren indkøber
Du skal afsøge markedet for de bedste underleverandører inden for bl.a. forarbejdning af metaller, materiel til vores produktion samt finish/efterbehandling af vores metal emner. Du kommer også til at håndtere licitering ved større indkøb samt udarbejde kontraktlige forhold imellem ONE A og underleverandører.
ONE A består af en række passionerede og ansvarlige mennesker. Samarbejde og søgen efter den optimale løsning er en essentiel del af vores hverdag, der samtidig er præget af frihed under ansvar.
Gartner
HANSENBERG søger en dygtig og stabil gartner/handyman til at indgå i Bygningstjenesten, som er et selvstændigt og velfungerende team på seks medarbejdere, der tager sig af service- og vedligeholdelsesopgaver samt pleje af udvendige arealer på skolens adresser.
Du skal kunne varetage den daglige pasning af de grønne områder omkring HANSENBERGs adresser. I vinterhalvåret vil der være snerydning og saltning, beskæring af buske og træer samt reparationer og vedligehold af Bygningstjenestens maskiner. Derudover må der forventes forefaldende arbejde indendørs.
Sygedagpenge & Sociale Ydelser søger en sagsbehandler/ socialrådgiver/ergoterapeut
Stillingen er på 37 timer fra den 15. juli 2024.
Vi kan tilbyde et fagligt spændende job med mulighed for faglig og personlig udvikling og uddannelse. Fleksibel arbejdstid, herunder tilbud om hjemmearbejde.
Arbejdsområde:
- Bilstøtte efter servicelovens § 114
- Merudgiftsydelser efter serviceloven § 100
- Diverse kørselsordninger
Scan Clean søger Servicekoordinator
Har du lyst til at få en vigtig rolle i vores serviceafdeling, og motiveres du af at sidde med selvstændigt ansvar, hvor dine kommunikations- og koordinatorevner er i fokus?
Du skal bl.a. have kontakt med vores kunder, konsulenter og teknikere pr. telefon og mail vedr. serviceopgaver og opfølgning på igangværende opgaver. Du står også for koordinering af service- og vedligeholdelsesopgaver for vores serviceteam i samarbejde med vores serviceleder samt behandler aranti- og reklamationssager.
Shippingelev
Er du klar til nye udfordringer efter endt skoleforløb, og vil du have et job indenfor erhvervslivet? Så vil vi gerne tilbyde stillingen som shippingelev til dig!
Som elev i vores shippingafdeling vil du få:
- Faglig indsigt og en praktisk tilgang: Gennem et 2-årigt uddannelsesforløb veksler du mellem praktik i virksomheden og teori på skolen. Du får hands-on erfaring med varestyring.
- Egne ansvarsområder: Du kommer til at arbejde med ordreregistrering, opfølgning og information til kunder på det globale marked.
- Karrieremuligheder: Vi skaber et godt og langsigtet grundlag for netop din karriere i en stor koncern med bæredygtigt fokus.
Revisorassistent
Med egen kundeportefølje vil dine 3 vigtigste arbejdsopgaver være:
- Gennemførelse af revision og udvidet gennemgang
- Udarbejdelse af årsrapporter og skattebilag
- Løbende assistance til vores kunde
Hos er der mulighed for et fleksibelt arbejdsliv og stor forståelse for, at det hele skal hænge sammen.
Specialist i generationsskifte, omstruktureringer og skatteret
Vi oplever stor kundetilgang i selskabsform, og behovet for sparring med specialister er stigende. Det sætter nogle højere krav til den økonomiske rådgivning, som gør, at du kan få din faglige viden og indsigt i spil.
Størstedelen af din arbejdsdag bruges på rådgivning indenfor omstruktureringer herunder generationsskifte, virksomhedsomdannelser, selskabsstiftelser og skatteretslige problemstillinger.
Investment Director
You’ll help grow BESTSELLER Foundations's portfolio of impactful start-ups and interventions across Sub-Saharan Africa. You’ll play an active role in the sourcing, screening, and deal-making of all the Foundation’s direct and indirect investments.
Your responsibilities will be to lead the pipeline process and oversee portfolio management.
Country Business Development Manager
In this newly created position, you will be responsible for driving business development, growth, and expansion within five or six of ABENA's subsidiaries, which are gathered in a cluster.
Key responsibilities:
- Carry out market analyses to identify key trends, opportunities, and challenges in the individual countries.
- Develop and implement strategic plans with the individual markets to expand ABENA's market presence and drive growth and earnings.
Vil du være med til at gøre en forskel? Så bliv sekretær hos Aleris PP
Er du uddannet sekretær, og er du god til at bevare overblikket i en aktiv og alsidig hverdag? Hvis du er serviceminded, og du sætter pris på at levere den bedste service til kunder og kollegaer, så er det måske dig, vi leder efter.
Som vores nye sekretær er det vigtigt for os, at du besidder gode kommunikations- og samarbejdsevner, da du vil have den første kontakt med kunderne. Det gælder både, når de kontakter os eller møder op.
Jobbet indebærer en del ansvar, men også muligheden for at være med til at præge vores klinik. Du vil opleve at have en varieret hverdag med masser af muligheder for at lære nyt.
Økonomiunderviser
Vil du formidle din faglige viden inden for økonomi og brænder du for at undervise unge engagerede studerende inden for landbrugsuddannelsen? Og ønsker du at være en del af et stærkt underviserteam?
Vi er en skole som rummer mange forskellige personligheder, både blandt elever og ansatte. Det er med til at gør hverdagen dynamisk og alsidig, det giver en spændende arbejdsplads, hvor man altid møder ind til en ny anderledes dag.
Kommerciel og proaktiv salgskoordinator med mod på en afvekslende hverdag
Er du struktureret, og trives du med at servicere både kunder og kolleger med administrative opgaver? Trives du med at bidrage til professionelt salgsarbejde ved at effektivisere salgsprocesser?
Som salgskoordinator er du tæt på sælgerne i hverdagen, men kommer rundt i hele organisationen i forbindelse med løsning af opgaver. Vi dækker nemlig en bred vifte af opgaver inden for både salgssupport og koordinatoropgaver, og det er sjældent, at to dage er ens. Det jeg godt kan lide i vores team, er fleksibiliteten og selvstændighed i hverdagen – samt søde kollegaer, der altid er klar med faglig sparring og gode snakke.
Adjunkter/lektorer til undervisning i socialt arbejde og samfundsvidenskab
Har du en stor viden inden for det sociale arbejde, og har du viljen samt evnerne til at give din viden videre til kommende socialrådgivere? Så kan det være dig, vi har brug for på socialrådgiveruddannelsen på UC SYD.
Du kommer til at planlægge, gennemføre og evaluere undervisning og afprøvninger på uddannelsen i et arbejdsmiljø, hvor fællesskabet i den travle hverdag prioriteres. Fagligheden er høj og der er fokus på at løse opgaven i et positivt fællesskab, så vi får uddannet de socialrådgivere, som vi selv vil mødes med, hvis vi får brug for hjælp og støtte i vores eget liv.
Økonomiassistent
Tænk, hvis du hver dag skulle arbejde med regnskab og kombinere det med opgaver i internt salg – for en dansk familieejet virksomhed, der arbejder målrettet for mere ansvarligt byggeri?
Denne mulighed venter dig hos Alfix, hvor du skal arbejde i spændingsfeltet mellem regnskabsopgaver og ordrehåndtering i samarbejde med dine kollegaer.
Du bliver en del af en værdibaseret og kvalitetsbevidst virksomhed, hvor fokus i mange år har været på transformationen til mere ansvarligt byggeri. Alfix er i den forbindelse blevet verdensmåls-certificeret.
Pædagogisk udviklings- og læringskonsulent til Skoler, Kultur og Fritid
Motiveres du af en varieret arbejdsuge, hvor du veksler mellem fx understøttelse af konkrete indsatser på skoler og projekt/procesledelse omkring fælles kommunale udviklingstiltag?
Så er der mulighed for at søge en stilling hos os, hvor du vil blive en del af vores engagerede Udviklingsteam - Skole og Læring.
Dine opgaver vil blandt andet blive
- At medvirke til at omsætte Vejen Kommunes politiske mål for 0-18-årsområdet, ved fx at igangsætte og gennemføre udviklingsindsatser og processer
- At tilrettelægge kompetenceudvikling for ledere, lærere, pædagoger m.fl.
Regnskabschef - 30 timer ugentligt
Til at varetage alle opgaver i økonomifunktionen i førende og veldreven håndværksvirksomhed, søges en erfaren og dygtig regnskabschef.
Under meget frie forhold får du det overordnede ansvar for en effektiv planlægning, gennemførelse og levering af økonomifunktionens ydelser.
Dine opgaver bliver bl.a.
- Bogføring
- Lønningsregnskab og lønudbetaling
- Momsregnskab
- Gennemførelse af bilagskontrol og betalinger