Din browser (Safari 1.0) er mere end 3 år gammel.
Vi anbefaler at du opgraderer til den nyeste version, da vi ellers ikke kan garantere at alt funktionalitet på Jobindex vil fungere korrekt.
1.667 jobannoncer
Vil du modtage denne slags jobannoncer på mail?
Kontorfunktionærer til retsafdelingen ved Retten i Glostrup
Er du effektiv og har overblik, og vil du bidrage til, at vores retssager gennemføres hurtigt og korrekt – hver gang?
Vi er Danmarks største retsafdeling og søger nye kolleger til vores sagsbehandlingsteams.
Vores sagsbehandlingsteams varetager sagsbehandlingen af både straffesager og civile sager og forestår kontakten med rettens brugere og professionelle parter.
Akademiker til opfølgning på beskæftigelsesindsatsen
I kontoret Tilsyn er du med til at sikre, at vi har tilstrækkelig viden om, hvorvidt lovgivningen på beskæftigelsesområdet fungerer hensigtsmæssigt og om Folketingets intentioner med lovgivningen bliver indfriet.
Flere reformer og færre regler betyder en ny kurs for kontorets arbejde, hvor du – i samarbejde med resten af kontoret – skal bidrage til mindre bureaukrati i beskæftigelsesindsatsen og større fokus på at skabe rammer for og følge op på resultatskabelse.
Vi søger en ny medarbejder til Outbound & Field Marketing
Det perfekte job til dig, som har eller skal have sabbatår, og som har et højt drive samt et stærkt servicegen!
I Outbound arbejder vi telefonisk med salg, kommunikation samt kundeloyalitet. Her vil dine arbejdsopgaver blandt andet bestå af loyalitetskald samt salgskald. I Field Marketing skaffer vi nye kunder til virksomheden gennem fysisk salg på vores egne messer, markeder og til events.
Assisterende rådgiver til spændende markedsområde
Vi søger en ny kollega til Lyngby, Søborg eller Furesø der vil hjælpe os med at sikre vores nye som bestående kunder, så de får mest mulig ud af deres økonomi resten af deres liv.
Opgaver kan være alt fra, kreditopgaver, hvidvaskrelaterede opgaver, pensionsopgaver, oprettelse af nye kunder, korrespondancer og meget mere. Kort sagt alt mellem himmel og jord, som vi meget gerne vil fortælle mere om til en eventuel samtale.
Strategisk projektindkøber med ansvar for sin egen projektportefølje
Vil du være med til at sætte standarden der, hvor vi skal foretage store komplekse indkøb i Energinet, og spille en vigtig rolle i vores indkøbsteam?
Du skal lede og håndtere diverse anskaffelser og EU-udbud indenfor din egen projektportefølje.
Konkret bliver dit ansvar at:
- Være Energinets ”go-to person” fra Indkøb for to projektteams med tilhørende projekter i Øst-Danmark
- Tage imod henvendelser og opgaver fra projekterne, herunder screene opgaver for hvilken udbudsform, der er nødvendig
Sekretariatsmedarbejder (Landinspektørforeningen)
Vil du være en del af sekretariatet i en politisk drevet interesseorganisation – en faglig fagforening? Og motiveres du af en alsidig hverdag, hvor du i samarbejde med foreningens sekretariatsleder servicerer foreningens medlemmer, bestyrelse, udvalg og arbejdsgrupper?
Jobbet har stor spændvidde – dagligdags sekretæropgaver, konterings- og økonomiopgaver, PR og kommunikationsopgaver, medlemsregistrering samt servicering af foreningens bestyrelse, udvalg, arbejdsgrupper og medlemmer.
Projektleder med flair for frivilligledelse søges
Vi søger en sej projektleder, der vil være med til at styrke vores aktiviteter for udsatte børn og unge på krisecenterområdet, og bidrage til at udvikle vores samtaletilbud Ung På Linje (UPL).
Du får først og fremmest projektlederansvar for vores aktiviteter for børn og unge på ca. 20 krisecentre på tværs af landet. Du vil som projektleder få ansvaret for at sikre stabile og velfungerende frivilliggrupper og opstarte nye frivilliggrupper, samt opstarte og etablere samarbejder med krisecentre og andre relevante samarbejdspartnere.
Technical After Sales Coordinator
Drømmer du om at tage din brede tekniske værktøjskasse i brug, og trives du med kundekontakt samt at have fingeren på pulsen?
Dine arbejdsområder vil bl.a. omfatte:
- Koordinering af servicebesøg, håndtering af kundehenvendelser og support
- Teknisk support i form af fejlfinding samt mekanisk og elektrisk vidensdeling
- Administration af reservedelsordrer fra plukning og forsendelse til fakturering
Du kan forvente dygtige kolleger, en fantastisk teamånd og fokus på hver medarbejders velbefindende.
Controller til økonomistyringsenhed
I stillingen som controller bliver du en del af det tværgående team i økonomistyringsenheden. En væsentlig del af teamets opgaver er at sikre, at Vejdirektoratets økonomistyring baserer sig på og følger dokumenterede principper og metoder.
Blandt opgaverne er:
- Ansvar for et eller flere økonomiske specialer (det kunne fx være budgetopfølgning, lønstyring, registreringsramme), så området er dokumenteret, beskrevet og løbende udvikles og tilpasses interne og eksterne krav
- Aktivt samarbejde med de øvrige teams i form af sparring, kommunikation og koordinering
Administrativ medarbejder til Trafikstyrelsens Part 21-team
Både import, registrering af luftfartøjer og behandling af tekniske ansøgninger er komplekse processer, som kræver et tæt samarbejde imellem flere faggrupper og funktioner.
Er du en administrativ stjerne, som trives med at være i en væsentlig og til tider koordinerende rolle?
Du vil både skulle lave direkte sagsbehandling, men også bistå kolleger i sagsforberedende arbejde. Du skal derfor have lyst til at agere moderne embedsmand, som efterlader et positivt aftryk ude hos branchen.
Budget- og regnskabsmedarbejder til Center for Handicap og Psykiatri
Vil du være med til at sikre en god og effektiv styring af det specialiserede voksenområde?
Vi søger en dygtig og engageret medarbejder med stærk regnskabsforståelse og gode samarbejdsevner, som kan være med til at sikre høj kvalitet i den daglige styring af et komplekst område.
Dine primære opgaver vil være at kontrollere regninger, sikre betaling samt andre regnskabs- og administrative opgaver i tilknytning hertil.
Resultatorienteret kontorchef til et af Skattestyrelsens mest centrale kontorer
Vil du være med til at udvikle fremtidens moms-system?
Der er tale om en karrierestilling, hvor du får mulighed for at sætte dit præg på kontoret, blive en del af en velfungerende ledergruppe i Erhvervsprocesser og være tæt på direktionen.
Som kontorchef for EP4 bliver du leder for et kontor, som er ansvarlig for at udforme rammerne for fremtidens momssystem og generelt understøtte, fremme og udvikle digitale løsninger på moms- og lønsumsområdet, som gør det let at møde Skatteforvaltningen som virksomhed.
Head of Controlling
Har du passion for ledelse og et solidt regnskabsteknisk fundament? Og har du desuden fokus på kunder? Så kan du blive en del af en spændende arbejdsplads i en af Nordens førende ejendomsforvaltere.
Vi vægter det sociale fællesskab højt og arrangerer aktiviteter for at styrke sammenholdet. Som Head of Controlling vil du opleve en spændende og udfordrende hverdag, hvor du får mulighed for at arbejde tæt sammen med dedikerede og dygtige kolleger. Vi tilbyder en stilling med ansvar, indflydelse og mulighed for personlig og faglig udvikling, samt en spændende rejse mod fortsat vækst og succes.
Serviceminded og detaljeorienteret piccoline/piccolo søges til kursus- og konsulenthus
Brænder du for at give en god oplevelse og levere en god service, og har du samtidig et struktureret og professionelt mindset?
Vi søger lige nu en medarbejder, som både trives med praktiske, koordinerende og administrative opgaver.
Vi en flad organisationsstruktur med højt til loftet, en uformel tone og et godt fællesskab. Vi er gode til at holde sociale arrangementer, som styrker vores interne sammenhold.
Fuldmægtig/specialkonsulent til Indenrigs- og Sundhedsministeriets departement – Kontor for Sygehuspolitik
Vil du arbejde med af et af de mest centrale velfærdspolitiske områder tæt på den politiske dagsorden, og vil du være med til at udvikle fremtidens sundhedsvæsen?
Kontorets ansvarsområder omfatter bl.a. personalekapacitet på sygehusene, kræftområdet, opfølgning på Robusthedskommissionen, uddannelse af sundhedspersonale, specialeplanlægning, akutområdet og patientrettigheder. Derudover bidrager kontoret til finanslov og økonomiaftaler med kommuner og regioner mv.
Din konkrete opgaveportefølje vil komme til at afhænge af din profil med fokus på, at opgaverne harmonerer med dine kompetencer, interesser og erfaring.
Jurister til Familiekontorerne
Vil du være med til at løse en vigtig samfundsopgave og samtidig udfordres og udvikles som jurist?
Som jurist behandler du sager om forældremyndighed, bopæl og samvær. Hverdagen er en blanding af møder med skilte forældre og skriftlig sagsbehandling. Forældrenes og børnenes situation er ofte præget af sociale problemstillinger og konflikt.
Du får en arbejdsplads, hvor vi sætter pris på humor og en uhøjtidelig omgangstone. Vi har fokus på et godt arbejdsmiljø og en god worklife balance.
Jurist til Team Erhverv
Trives du med en hverdag med både juridiske og administrative opgaver?
Dine primære opgaver vil være at håndtere alle aspekter af sagsbehandlingen fra dialog med vores klienter til udarbejdelse af juridiske dokumenter.
Vi er ambitiøse på både dine og virksomhedens vegne. Vi har en flad organisationsstruktur, og alle medarbejdere har et stort ansvarsområde uanset uddannelse og erfaring.
Udlejningskonsulent
Vores udlejningsteam består i dag af fem medarbejdere samt tre studiemedarbejdere fordelt på vores kontorer i København og Aarhus.
Sammen med kollegaerne i teamet og den øvrige virksomhed, skal du arbejde med vores fælles mål – at skabe god kundeservice og rådgivning overfor vores lejere.
Når du vælger CEJ som arbejdsplads, bliver du en del af en virksomhed, hvor høj faglighed, socialt samvær og humor går hånd i hånd.
Souschef i Center for Sundhed og Pleje
Du bliver chef for ’ude’-området, hvor du skal skabe sammenhæng mellem træning, pleje og sygepleje i de indsatser, borgerne modtager i eget hjem. Det bliver din opgave at sikre faglighed, sammenhæng og fremdrift gennem en helhedsorienteret tilgang på området. Du bliver også leder for dele af sekretariatet på rådhuset, hvor medarbejdere arbejder med at understøtte området i forhold til kvalitetsudvikling, budgetopfølgning, it og administrative opgaver.
Vi er en arbejdsplads præget af godt humør og sammenhold, som vi glæder os til at byde dig velkommen i.
Elevér din karriere: Bliv marketing- og ledelsessupportelev hos Multi-Wing!
Er du klar til at tage skridtet ind i en verden af international marketing og ledelsessupport?
Hos os kommer du bl.a. til at blive god til:
- Udvikling af globale marketingkampagner: Bliv arkitekten bag vores næste store projekt.
- Ledelsessupport: Vær den uundværlige brik, der holder vores ledelse kørende.
- Grafisk design: Brug din kreativitet til at skabe visuelle løsninger.